Wat heb jij gedaan op koninginnedag?

01-05-2007 09:58 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben lekker een beetje in het park rondgehangen, naar bandjes geluisterd, beetje kletsen, beetje drinken, veel gelachen. Tussendoor op een terrasje wat gegeten.

's Avonds thuis aan de cocktails, naar de kroeg en toen thuis nog verder gegaan tot een uur of 2. Het proosten op Bea ging naadloos over in het proosten op de dag van de arbeid :D

Was jullie koninginnedag ook zo leuk?
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
slappe thee gedronken uit een oranje beker. in mijn bedje gelegen met een sjaal om. en genoten van de internet storing van mijn provider .:(



heb wel gedroomd van de kroeg en gezelligheid:)
Alle reacties Link kopieren
Utrecht in gegaan: over de vrijmarkt gelopen, genoten van de (samba)bands, uit onze dak gegaan op het domplein (feest), gesnackt, in het park uitgepuft, naar de mensen in de bootjes gezwaait etc.



Yep, het was zeer geslaagd :D
Alle reacties Link kopieren
Weteringcircuit en Thornbeckeplein... en verder een hoop gezopen :P
Alle reacties Link kopieren
Nix :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met koninginnedag niet eens in Nederland gezeten (was in Belgie), heb dus helemaal niks meegekregen van koninginnedag in Nederland. Toen we gister naar Nederland terug reden (van zuid-limburg naar zuid-holland) hebben we er ook weinig van gemerkt. Behalve de Nederlande vlaggen langs de weg. In Belgie lekker lui gedaan en daar gewandeld en in de zon gelegen.

Weer eens wat anders dan in Nederland!!! Belgie is erg gezellig, zelfs met koninginnedag:P
Alle reacties Link kopieren
met lover en kinderen wat vrijmarkten afgestruind, met mensen gekletst, geslenterd door de stad, ijsje gegeten en weer naar huis waar we bekaf terugkwamen. Kinderen op tijd naar bed en zelf met lover met een borrel en een xl-tompouce van de Hema op balkon.
Alle reacties Link kopieren
Door het centrum gelopen om een plaatsje te bemachtigen op een vd vele terrassen. Gelukt dus daar zijn we gebleven tot 20.00.
Alle reacties Link kopieren
Gelopen, gelopen en nog eens gelopen. Via de Jordaan, naar de Nieuwmarkt en via de Vijzelstraat naar het Marie Heinekenplein en toen weer terug naar het Max Euweplein. Erg gezellig, maar nu een kater(tje) en megaspierpijn.
Naar werk gelopen. Onderweg vrienden op vrijmarkt begroet en geconstateerd dat ze mijn cd's ook dit jaar weer niet hebben kunnen verkopen. Voorts veel dronken mensen ontmoet. Vriend uitgejoeld door dronken pubertje (had nog nooit een kale man gezien?). Dronken dertiger gigantisch op zijn bek zien vallen, zijn vrienden er lachend omheen. Veel twintigers in de grachten in bootjes met grote boxen, volumesterkte waarbij je maag mee gaat trillen.



Op werk geconstateerd dat je niet kunt werken als ramen ook mee gaan trillen met de muziek. Luiken dicht + koptelefoon op. Hielp niet.



Onverrichterzake weer terug naar huis gelopen. Onderweg veel dronken mensen ontmoet. Twintiger bewusteloos op grond zien liggen in braaksel, terwijl vrienden en vriendinnen hem bij probeerden te brengen. Wildplassers in eigen straat genegeerd.



Rest van de dag meegenoten van dj's van diverse omringende pleinen, een en ander overstemd door politiehelicopter.



Om klokslag half tien was het afgelopen en ging de muziek uit. Verlicht ademgehaald. 's Avonds toch nog een uurtje om bij te komen!
Alle reacties Link kopieren
Korenwolf, wat een belevenissen voor 1 dag!



Ik heb boodschappen gedaan in Frankrijk met Lief en de Boekjes. Heeeel veel lekker eten gekocht en een paar eau de toilettes.
Ja, 't is Amsterdam he. Daar is altijd wat te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik was in Eindhoven op het wilhelminaplein, leuk én druk.



`s Morgens gezellig naar de koningin gekeken op tv.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van de vrijmarkt nauwelijks iets gezien. Ik had dit weekend 2 papegaaien in 'training' en ben daar erg druk mee geweest. Gaat veel tijd, geduld en vooral liefde in zitten maar het resultaat mag er zijn!
Alle reacties Link kopieren
hahaha korenwolf. Ik zat dus in een van die boten met te luide speakers... gezellig!
Alle reacties Link kopieren
heb van vrijdag 23.00 tot vanmorgen 7.00 in de nachtdienst gezeten dus konnigingedag was voor mij niet zo uitbundig :(

ben rond 14.00 mn bed uit gerold en ben even naar de markt gegaan maar na een half uur had ik het wel weer gezien en was ik best chagie :P
Alle reacties Link kopieren
Romdgestruind op de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam

Oude bekenden, oude rotzooi, gouwe ouwen, oude Binnenweg ook nog.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Koninginnedag zelf over de vrijmarkt gelopen, en genoten van de sfeer en de muziek en het mooie weer.

De avond daarvoor hebben wij ook al vrijmarkt en muziek, dus vooral gedanst, en gelukkig voor ons kaartjes voor een 90e jaren party, dus verder gedanst tot 6 uur, echt super!!
Denk dat je anders ziet.


hahaha korenwolf. Ik zat dus in een van die boten met te luide speakers... gezellig!







Dat snap ik dus echt niet. Wat is daar nou gezellig aan? Ik snap dat een bootje gezellig is, dat muziek gezellig is, en dat harde muziek op een bepaalde manier ontspannend is, zeker in combinatie met drank...



Maar dat muziek ZO hard moet staan dat het drie bruggen verder al in je maag te voelen is dat er een bootje aan komt? Dat je eigen gezelligheid ZO belangrijk is dat alle kindertjes die aan de kant iets proberen te verdienen met drummen en gitaarspelen volledig moet overstemmen? Evenals de podia en cafe's, die een vergunning hebben aangevraagd? Dat alle mensen die aan de gracht wonen de hele dag mogen genieten van meetrillend glaswerk? Nee, daar snap ik dus niks van. Dat je zo het middelpunt van het universum bent dat je denkt dat jij en je vrienden alles om je heen in een straal van twee huizenblokken mogen wegblazen met je eigen gezelligheid.



Ik vond het er trouwens ook niet echt gezellig uitzien. In de meeste bootjes stond op z'n hoogst 1 persoon een beetje schutterig te dansen. Wat kun je naast dansen nog doen? Een goed gesprek voeren?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me nergens geirriteerd aan harde muziek hoor...
Maar jij was dan ook op het Weteringcircuit en het Torbeckeplein, las ik. Met een hoop drank in je mik, dat scheelt altijd.
O ja, voor de duidelijkheid: ik heb me niet geirriteerd. Ik voelde me er lichamelijk erg onprettig door, dat is wat anders. En dan heb ik het niet over de podia, maar over de bootjes. De muziek van de podia was goed te verdragen, ook als je in het midden tussen drie pleinen woont en van drie kanten tegelijk hoort. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven