uitgaansvriendin gezocht rotterdam/ leuke dingen doen

19-01-2015 02:09 6 berichten
Hoi meiden...Via inet zag ik dat hier wel is een oproep wordt geplaatst om in contact met andere meiden te komen...nou bij deze



Ik woon sinds een aantal maanden in Rotterdam. Ik zou het leuk vinden om meer meiden te leren kennen die een keer uit willen naar feestjes of cocktails drinken!

Ik ben 29 en studeer mwd en ben bijna klaar. Ik houd van rnb muziek maar ook house etc wat in clubs en tenten gedraaid wordt. In zomer zou ik keer naar festival willen maar dat is nog niet zo ver.

Wie vind het leuk om keer te skypen of appen en keer af te spreken?

Groetjes van moi
Alle reacties Link kopieren
Hoi je berichtje klinkt leuk ik ben zelf 24 jaar woon in Den Haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendin om. Leuke Dingen mee te ondernemen ondernemen zoals shoppen uitgaan ergens een drankje doen of naar de kroeg gaan ik hou zelf ook veel feesten en los gaan die dingen wat jij beschrijft vind ik ook leuk om te doen ik hou ook van leuke tentjes Hoe kunnen we contacten? Hier heb je mij een mail adres latina_chick@hotmail.nl nummer geven via de mail Skype kunnen we ook doen nou lijkt me leuk om met jou in contact te komen groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik kom uit de buurt van Rotterdam! Lijkt me erg gezellig om eens gezellig een wijntje te doen!



Mocht het je leuk lijken om elkaar eens wat beter te leren kennen, dan kunnen we evt even mailadressen/telnr uitwisselen in privébericht!



Liefs,
hoe kan ik iemand een persoonlijk bericht sturen?
Alle reacties Link kopieren
Heb je anders geen enkele mail adres? Waar ik je kan mailen?
Alle reacties Link kopieren
Als je een berichtje wilt sturen kan je boven de profiel kan je privé berichtje sturen je kan me ook mailen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven