stapvriendinnen in omgeving Rotterdam gezocht :-)

19-01-2015 10:55 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haï dames,



Ik ben Nicolet , 26 jaar en woon in Schiedam. Sinds een half jaartje ben ik weer vrijgezel, het was even wennen , maar ik kan nu wel zeggen dat het mij goed bevalt! :-)



Alleen..ik ben een van de weinige binnen mijn vriendenkring die niet in het bezit van een leuke partner. Op zich niets mis mee, maar door het settelen zijn de avondjes uit vervangen door etentjes en en gezelligheid overdag.



En dat (af en toe ) stappen is net wat ik mis!

Ik ben geen discotheektype , maar kan erg genieten van een wijntje drinken in een gezellig bruin café en later de avond op zoek te gaan naar kroeg waar een leuk bandje optreedt.



Lijkt je het leuk om mee te gaan ? Dan lees ik het graag
Alle reacties Link kopieren
Hoi je berichtje spreekt me wel aan ik ben zelf 24 jaar woon in Den Haag ik ben ook opzoek naar naar gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen ik hou zelf van stappen ergens een drankje doen of kroegje lijkt me ook leuk ik woon zelf in Den Haag Is dat ook goed? Schiedam Is niet zo ver Is maar een half uurtje hier vandaan ik vind het zelf niet erg om te reizen mocht je interesse hebben dit Is me een mail adres latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
Hi nicolet,



Je berichtje is zo typisch! Ik herken dat! Ondanks dat ik zelf geen vrijgezel ben hoor. Ik heb een leuke vriendenkring maar ben opzoek naar wat hechte vriendinnen waarbij ik niet altijd maar die agenda's erbij hoeft te pakken.



Ik ben gek op winkelen, kletsen, neerploffen met een wijntje en voor veel lachen. Ik ben ook geen type die avonden in een discotheek sta. Ik vind het veel leuker om ergens een wijntje te doen.



Mij lijkt het leuk om met je in contact te komen mocht jou het ook leuk lijken dan kunnen we in een privébericht even onze mailadressen uitwisselen!



Liefs, x
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik woon sinds een paar maanden in Hoogvliet, kom oorspronkelijke uit Brabant en ben ook op zoek naar vriendschappen. Mijn vriend is veel in het buitenland aan het werk en wat ik mis (doordeweeks/sweekends) is gezellig kletsen, lachen, wijntje doen en af en toe eens de stad in duiken! Lijkt me leuk meiden te leren kennen die bij mij in de buurt wonen. M'n familie en vrienden wonen namelijk nog in Brabant.



Ik hoor graag van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Hi Fabs,



Ik heb je een persoonlijk berichtje gestuurdX
Alle reacties Link kopieren
Heey allemaal!



Handig deze topic, ik sluit mij erbij aan.



Ik ben 23, studerende en woon op kamers in Rotterdam. Ik ben vrijgezel en zou nieuwe mensen willen kennen doormiddel van uitgaan (discotheken).

Verder hou ik van ergens een drankje doen, pathe, sporten, muziek, bankhangen.



Geinterresseerd? Neem dan contact met mij op

Mijn e-mail is: smile.mi@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik kom niet uit de omgeving Rotterdam, maar ben er wel vaak te vinden. Is dat ook goed?
Alle reacties Link kopieren
quote:xxMissy95 schreef op 24 mei 2015 @ 15:55:

Leuk! Ik kom niet uit de omgeving Rotterdam, maar ben er wel vaak te vinden. Is dat ook goed?



Ja, is ook goed hoor. Stuur maar gerust een mail.

smile.mi@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven