Stappen Amsterdam

14-01-2015 20:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!



Ik ben 28 jaar en sinds een paar maanden weer vrijgezel. Mijn vriendinnen zitten allen in een andere levensfase, getrouwd, kinderen etc. Ik daarentegen zou wel iedere zaterdag willen stappen maar helaas is het lastig om iemand mee te krijgen. Ik houd van clubs, techno/techhouse feesten, festivals etc. maar de bios, uit eten, shoppen vind ik ook gezellig. Welke leuke meiden zitten in dezelfde situatie en zoeken ook een stapmaatje en vriendin om leuke dingen mee te doen?



Groetjes Lynn
Alle reacties Link kopieren
hoi Lynn leuk je berichtje spreekt me wel aan ik ben 24 jaar woon in den haag zelf ben ik ook opzoek naar gezellige vriendin om samen mee te stappen ik hou zelf ook veel van techno feestjes/ technohouse en festivals bezoeken ik ben regelmatig in Amsterdam te vinden nou mocht je met mij in contact komen dit is me e mail adres latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes imen
Hi Lynn! Ik ben ook op zoek naar stapvriendinnen om uit te gaan in Amsterdam. Ik hou alleen niet van techno maar meer van mainstream muziek (Club Air/Abe/etc.). Heb je een mailadres waar ik je op kan mailen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Lynn, ik hou zeker van techno, minimal, deephouse! Ben 30 en ook hard opzoek iemand die met me mee wil. Woon 30min van Adam af en ben in bezit van auto. Stuur me even een priveberichtje via dit forum? Zou het leuk vinden wat van je te horen! Gr Suus
Alle reacties Link kopieren
Hoi Suuz,



Je kunt me mailen op druifje86@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
Hi Lynn, Ik heb je een mail gestuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven