Mijn fascinatie voor stewardessen.

27-04-2007 14:41 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al iets gezegd op het reistopic door mij hierover, maar ik zal het even hier zetten, want er is wel wat met stewardessen.



Ik vind geen beroepsgroep zo sexy als stewardessen. Ze zijn goed en leuk gekleed (beetje tuttig maar dat verhoogd juist hun aantrekkingskracht), ze doen iets stoers, namelijk vliegen (het zweet breekt me uit bij de gedachte om te vliegen), en ik ben oud genoeg om te weten dat stewardessen vroeger iets magisch hadden, vrouwen van de wereld, altijd onderweg, ze kenden de wereld als hun broekzak, en ze maakten kennis met the glamorous life. Hulde!



Ik dacht: kom, ik ga eens op zoek naar leuke stewardessenfotoos. Die zijn er zeker op het web, maar dan gebeurt er iets leuks. Je krijgt vrouwen te zien in pakjes die nu absoluut niet meer kunnen. In de jaren 70 meende lufthansa de dames te moeten uitrusten met een knalgele bolhoed met een klep eraan, geen gezicht. Goede smaak is dus soms ook ver te zoeken. Maar qua damesmode krijg je wel een leuk beeld. Oosterse maatschappijen wikkelen de dames graag in lange gewaden, ook weer wat anders.

Tenslotte zijn er japanse films te bestellen waar de Japanse stewardessen een ware spermadouche krijgen van mannen die ze ook (waarschijnlijk) sexy vinden. Ze hebben er zelfs een soort vliegtuig decor voor gebouwd, waarbij er in het zogenaamde vliegtuig allemaal spannende dingen gebeuren. Bukkake airlines heet het (bukkake is Japans voor bespatting).



Er zijn hier ook stewardessen denk ik. Ik heb aan hen een paar vragen:



-Is het een glamourous life? Verdient het goed? Kom je op aparte plekken waar niemand anders komt?

-Hoe bevalt je uniform je? Mogen we je zien in je uniform, hier?

-Zijn er mannen (of vrouwen) die je proberen te versieren? Proberen mensen je te daten?

-Hebben de stewardessen mischien zelf voorbeelden van een geslaagd uniform, maar misschien ook een hilarisch uniform?

-Zijn jullie zelf bang om te vliegen? Hebben jullie ooit iets aparts meegemaakt (motor die uitviel of zo)? Hoeft niet alleen ellende te zijn hoor, een kunstgebit in het vakje voor een stoel terugvinden is ook al wat. Een stewardess redde mijn vakantie door mijn portemonee te brengen die ik in het vakje had gedaan (eikel die ik ben).



Ik ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde als kind wel stewardess worden, btw. (zoals zovele...)



Het zou nu echter geen baan voor mij meer zijn, want er wordt af en toe wel gruwelijk veel geduld van je verlangd. (Niet  echt mijn sterkste kant;))

Ik vlieg redelijk vaak en vind dat ik altijd leuke stewards en stewardessen om me heen heb gehad. Vooral ook erg behulpzaam. Kan me geeneen ergernis herinneren.

Als ik duizend keer iets wil drinken: geen probleem. Als ik ineens een giga angstaanval krijg (is mij 2 x gebeurd na een nare vlucht, waarna ik nog weer verder moest om thuis te komen) wordt ik begripvol behandeld, komen ze met tips, drinken, mag ik zelfs even naar de piloot, zodat ook hij me nog wat kan geruststellen. Heb zelfs eens een privé steward gehad;), toen ik door weersomstandigheden mijn aansluiting miste van Allitalia. Ik mocht naar Nederland met de KLM (geregeld door BA), er waren 6 passagiers en 6 stewards/stewardessen op die vlucht.:D
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Lyselotje verdient billenkoek ;).





Het spijt me zoooooo, echt waar ValerieValeraValehopsasaatje!:P

Zal 't nooit meer doen!

*houdt vingers gekruist op haar rug*
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren


Ik wilde als kind wel stewardess worden, btw. (zoals zovele...)



Het zou nu echter geen baan voor mij meer zijn, want er wordt af en toe wel gruwelijk veel geduld van je verlangd. (Niet  echt mijn sterkste kant;))

Ik vlieg redelijk vaak en vind dat ik altijd leuke stewards en stewardessen om me heen heb gehad. Vooral ook erg behulpzaam. Kan me geeneen ergernis herinneren.

Als ik duizend keer iets wil drinken: geen probleem. Als ik ineens een giga angstaanval krijg (is mij 2 x gebeurd na een nare vlucht, waarna ik nog weer verder moest om thuis te komen) wordt ik begripvol behandeld, komen ze met tips, drinken, mag ik zelfs even naar de piloot, zodat ook hij me nog wat kan geruststellen. Zie je wel het klopt dus toch!!!!!  :P   Heb zelfs eens een privé steward gehad;), toen ik door weersomstandigheden mijn aansluiting miste van Allitalia. Ik mocht naar Nederland met de KLM (geregeld door BA), er waren 6 passagiers en 6 stewards/stewardessen op die vlucht.:D
Padua = E.B. ? Ik kan hier geen link tussen leggen. Heb inmiddels wel -let op mn woordkeus- een ander donkerbruin  vermoeden wie het wel is... maar dat kan aan mij liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik trof op twee vluchten achter elkaar dezelfde lollige steward, en kreeg prompt twee flesjes Champagne van hem, geschoept uit de businessclass.



Later wil ik ook stewardess worden, die hebben van die strakke kuiten.:)
Alle reacties Link kopieren
Padua = E.B. ? Ik kan hier geen link tussen leggen. Heb inmiddels wel -let op mn woordkeus- een ander donkerbruin  vermoeden wie het wel is... maar dat kan aan mij liggen.
hier idem dito
Known to cause insanity in laboratory mice




quote: Christine23 reageerde



Padua = E.B. ? Ik kan hier geen link tussen leggen. Heb inmiddels wel -let op mn woordkeus- een ander donkerbruin  vermoeden wie het wel is... maar dat kan aan mij liggen. hier idem dito



Moet jij ineens ook zo nodig poepen?
Alle reacties Link kopieren
Van dit topic wel.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
O hell die is leuk.
Alle reacties Link kopieren
Wat een beschamende vertoning!



Ik, Padua, die op zoek is naar klasse vrouwen, als ze nog bestaan, en zijn woorden zorgvuldig formuleert, op zoek naar de laatste restjes beschaving, word getrakteerd op een club losgeslagen vrouwen die me op billen trakteren, en een vent met een capuchon over zijn hoofd getrokken, die pretendeert een hoop fecalien te produceren waar een dinosaurus zich niet voor zou schamen.



Is dat nu het forum van een damesblad?
Alle reacties Link kopieren
Is er misschien een lieve vrouw die even een stukje wil schrijven bij dit topic, want nu zie ik de hele tijd die gigantische bolus van zand op mijn netvlies als ik dit topic check, het doet me pijn aan mijn ogen. Ik ga maar even naar de radio luisteren, maar het gepeupel is in extase van 3 clubs achter een bal aanrennende heren, en als ze goed hun best doen krijgen ze een blikken schaal met een laagje zilver, en is er weer reden om de boel af te breken in dit land. Het is godsgeklaagd.
Gaat er nog iemand wat leuks doen met koninginnedag???
Alle reacties Link kopieren
O wat smerig. Met zulke vlaggetjes presenteer ik kaas of haring aan mijn (buitenlandse) gasten als ik een feestje of verjaardag heb. Nou moet ik telkens hier aan denken als ik dat weer doe. Hebben mensen dan geen liefde meer voor het vaderland?  



Even mijn gedachten verzetten hoor.



Ik ga naar de koningin kijken morgen, op de televisie!
Ik ga kijken naar wat de kindjes weer voor stomme zooi op een kleedje hebben verzameld en s middags mijn mooi geuniformeerde man uitzwaaien terwijl ik hem met een gulle tandpasta lach zijn broodtrommeltje in zijn handen duw. Uiteraaard zit er een lief briefje waarschijnlijk tussen zijn bammetjes met kipfilet want als ik het tussen de salami doe is het zo'n vette zooi dat ik bang ben dat het niet meer te lezen valt.



Overigens is mijn partner treinpiloot dus niet zo'n mooi pak met gouden stiksels. Aan de andere kant, ik hoef me ook niet druk te maken over orgies op hotelkamers met mooie stewardessen.
Alle reacties Link kopieren
-Is het een glamourous life?



Nee



Verdient het goed? Redelijk



Kom je op aparte plekken waar niemand anders komt?Niet echt (of je moet het over het platform hebben).



-Hoe bevalt je uniform je? Niet goed



Mogen we je zien in je uniform, hier?Nee



-Zijn er mannen (of vrouwen) die je proberen te versieren? Ja



Proberen mensen je te daten?Ja



-Hebben de stewardessen mischien zelf voorbeelden van een geslaagd uniform, maar misschien ook een hilarisch uniform?Nu even niet.



-Zijn

jullie zelf bang om te vliegen? Nee



Hebben jullie ooit iets aparts

meegemaakt (motor die uitviel of zo)?Ja,

ik heb al best veel meegemaakt (brand aan boord, noodlandingen,

speciale deportatievluchten, agressieve passagiers en nog wat dingen

die ik echt niet mag melden).






Ik ben ooit ook idd gaan vliegen met het idee om het voor een tijdje te

doen, maar ben blijven hangen. Ik heb een ontzettend leuke tijd gehad,

heel veel gefeest en leuke dingen meegemaakt, maar voor mij is de koek

nu wel een beetje op. Ik ben dus van plan om dit jaar nog wat anders te

gaan doen.



Ik vind het vooral een leuk beroep voor wanneer je jong bent en geen relatie hebt.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ten tweede het baantje zelf dat eigenlijk tijdens de vlucht niet meer

is dan een soort van veredelde serveerster die altijd maar moet blijven

lachen en mensen op hun wenken moet bedienen.





Wat ik mij dus afvraag is waarom sommige mensen zo negatief reageren op dit beroep.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Padua,





wat een fascinatie heb je zeg,  terwijl je , naar ik begrijp, zelf nog nooit in een vliegtuig gezeten hebt.. ?

waarom ga je niet gewoon op Schiphol kijken naar de crew die naar een vertrekkend vliegtuig loopt of stel je een stewardess wat vragen.
Alle reacties Link kopieren
Zeepaardje,



ik heb 5 vliegreizen gemaakt en dus 10x gevlogen. Ik weet enigzins waar ik over praat.

En tuurlijk kan ik alles wel ergens anders vragen, maar ik vind dit forum leuk. Dan kan het forum ook wel dicht.
Alle reacties Link kopieren
En tuurlijk kan ik alles wel ergens anders vragen, maar ik vind dit forum leuk. Dan kan het forum ook wel dicht.






Oh?

Het forum kan dicht als jij het niet meer leuk vindt?

Het forum kan dicht zodra jij het ergens vraagt?



Of staat er gewoon poep?
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren




quote: Padua reageerde





En tuurlijk kan ik alles wel ergens anders vragen, maar ik vind dit forum leuk. Dan kan het forum ook wel dicht.



Oh?

Het forum kan dicht als jij het niet meer leuk vindt?

Het forum kan dicht zodra jij het ergens anders vraagt?



Of staat er gewoon poep?
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren


Ten tweede het baantje zelf dat eigenlijk tijdens de vlucht niet meer

is dan een soort van veredelde serveerster die altijd maar moet blijven

lachen en mensen op hun wenken moet bedienen.





Wat ik mij dus afvraag is waarom sommige mensen zo negatief reageren op dit beroep.





Omdat ze waarschijnlijk allemaal afgewezen zijn
Alle reacties Link kopieren
Tip voor Padua:  ga eens vliegen met Singapore Airlines.  Hun stewardessen, de zg. "Singapore Girl",  zijn wereldberoemd en een belangrijke verklaring voor het commerciële succes van SAL.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh Mayou, zou dat het zijn?
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven