Slecht in bed

17-01-2015 02:14 53 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben lang getrouwd geweest en had met die man een geweldig seksleven. Na al die jaren waren we natuurlijk ook helemaal op elkaar ingespeeld maar die man deed ook zijn uiterste best om mij te plezieren.

Na de scheiding heb ik een man ontmoet die helemaal geweldig is. We kunnen het ontzettend goed vinden en het is zo leuk. Het enige minpunt is de seks. Dat begon al bij de eerste vrijpartij. Toen we al bezig waren zei hij dat hij iets moest bekennen. Hij was impotent. Dat had ik eigenlijk graag iets eerder geweten maar goed. Aan het feit op zich til ik niet zo zwaar omdat mijn ervaring was dat je met handen, mond en speeltjes een heel eind kunt komen. Maar deze man is niet bijster actief op dit gebied. Het blijft bij wat wrijven en hij zit niet vaak op de juiste plek. Verder is hij wat onbehouwen zodat het vaak eerder pijnlijk is dan fijn.

Uiteraard heb ik al geprobeerd subtiel wat aanwijzingen te geven maar die pikt hij niet echt op.

Nu ben ik me aan het afvragen wat ik hiermee moet. Dit accepteren en me focussen op alle dingen die wel leuk zijn en goed gaan? Doorgaan met subtiele aanwijzingen en hopen dat 'ie het vroeg of laat oppikt? Een goed gesprek vind ik lastig omdat we elkaar natuurlijk nog maar relatief kort kennen en ik het moeilijk in te schatten vind hoe hij daar op reageert. Het laatste wat ik wil is hem kwetsen en ik vermoed dat dat makkelijk gebeurt doe vanwege die impotentie. Iemand die hier iets in herkent en me raad kan geven?
Alle reacties Link kopieren
Ik had, vanwege je sneer, niet willen reageren. Maar okey, het werd wat afgezwakt en zal hier nu ook wat schrijven waar je misschien wat mee kan.



Dat hij impotent is had hij wel eerder mogen zeggen. Daar heb je een groot punt. Dit is natuurlijk niet een onbelangrijk ding. Maar schijnbaar kan je ook leven zonder het penetreren van je nieuwe partner.



Als ik me nu even denkbeeldig in zijn positie zou verplaatsen:

Als ik hem niet omhoog zou krijgen zou ik zorgen dat dat gemis bij jou in ieder geval ruim gecompenseerd zou worden. Heel veel aandacht geven en je laten voelen dat jij DE vrouw voor mij bent. Ik zou mijn vingers gebruiken, mijn mond en desnoods een dildo voor je kopen die ik dan zou gebruiken om je toch 'HET' gevoel te kunnen geven. Dan hoef jij niet te lijden onder de impotentie.



Maar als ik nu lees dat hij voor de rest zich er ook met een makkie vanaf maakt dan vind ik dat wel heel makkelijk en zeker niet fair t.o.v. jou. Jij staat nog volop in het leven en wil uiteraard ook nog genieten van seks in het algemeen. En okey, als het dan bij hem niet linksaf lukt kan hij toch rechtaf toch zorgen dat jij aan je trekken komt?



Juist dat makkelijke van hem valt me van hem tegen. Ik denk dat je daar toch eens stevig over moet praten. Weet je zeker dat het niet alleen impotentie is? Ik bedoel, voor hetzelfde heeft hij ook weinig- tot geen zin in seks. En dan kan hij wel heel 'gezellig' zijn....... Maar seks speelt toch wel een belangrijke rol in een relatie. Je bent nog geen 85 jaar hoor. Dus. . . . . Spreek erover.
Alle reacties Link kopieren
Seks maakt een liefdesrelatie net even anders dan een vriendschap.



En geloof me je gaat na het zoveelste geklungel tussen de lakens nog menigmaal aan je ex waar je zulke goede seks mee had denken.



Je wilt hem niet kwetsen , maar besef je dat jij op termijn met zo een kluns in bed je gekwetst gaat voelen?

Afgewezen , want hij wil steeds minder vaak , zijn jonge heer werkt niet mee en verder bakt hij er ook al niet veel van , hij heeft geen probleem als het jou wel gaat opbreken " je wist toch van mijn impotentie , toe vond je het toch ook niet zo erg"? Menig stokpaardje zal hij van stal halen .



Maar seks is niet zo belangrijk zeg je , enig idee wanneer seks een probleem wordt?

Precies , als het slecht is of er helemaal niet (meer ) is.



Wat iemand al zei " je hebt iig geen seksleven ".
Alle reacties Link kopieren
Zelf heb ik (man) ook problemen met de seks,door angst problemen slik ik medicijnen,die problemen geven met de seks.

Mijn vrouw en ik zijn 70 jaar,en ja wij hebben nog steeds seks,uiteraard niet meer zo als vroeger

maar zo lang het kan en gaat maken wij daar gebruik van.

Ook ik heb problemen met erectie maar dat weerhoud mij niet om met mijn vrouw te vrijen.

We doen het gewoon anders,ben jaren geleden eens op internet gaan rond neuzen,en dingen gekocht

waar wij samen veel plezier aan beleven,mijn idee is, zeker als je zo jong ben dat een relatie zonder

seks niet kan,maar er zijn zo veel manieren om het samen fijn te hebben.

Maar als je vriend geen enkele poging doet om jouw te plezieren,dan zou ik er een punt achter zetten.

Wens je wijsheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven