eindelijk klaargekomen :)

19-01-2015 21:38 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Ik ben 30 jaar en heb 3 lange relaties gehad

1 van 7 jaar 1 van 4 jaar en 1 van 1.5 jaar

Bij deze 3 relaties vond ik alleen de begin periode van sex leuk, omdat het dan nog spannend is

Maar na mate de spanning eraf was vond ik het niet meer zo leuk

Ik vond sex ook nooit echt super lekker en was Nog nooit klaargekomen

Ik fakte altijd, zolang het maar klaar was :(

Ik ben nu een tijdje single en ik dacht nah Laat Ik eens een kijkje nemen op badoo

Raakte daar aan de praat met een jongen die eigenlijk maar op 1 ding uit was. ..sex

Maar op de een of andere manier kon ik het van hem wel hebben

Tijdje met elkaar geappt en toen maar een keer afgesproken

Ik ging naar zijn huis en we keken een filmpje

Een beetje cliché maar steeds meer naar elkaar toeschuiven enzo

Toen we uiteindelijk heftig zoenend elkaar aan het uitkleden waren

Ik was best onzeker want hij wist duidelijk wat hij deed en ja ik deed altijd maar wat

Ik wist niet dat voorspel zo lang, zo lekker en zo heftig kon zijn

hij ging maar Door en ik ben denk ik wel 8/10 keer klaargekomen ik kon echt niks meer ik was totaal uitgeput

en toen moest het "echte werk" nog beginnen

ik heb hem maar zijn ding laten doen want ik kon me niet meer bewegen

de sex was ook gewoon echt GEWELDIGGGG! !!

Ik heb dit nog nooit meegemaakt en vraag me af waar die andere jongens in godsnaam mee bezig waren?

Ik heb het dan niet alleen over mijn exen maar ook over tussendoortjes

ik snap het gewoon niet!

Maar nu... Deze sexgod word (helaas) nooit mijn vaste bedpartner

ik ben echt heel erg bang dat ik nooit meer zulke sex mee ga maken.

ik heb denk ik met 15 jongens het bed gedeeld en pas deze keer was het raak

Kunnen jullie mij misschien geruststellen Door te zeggen dat hij niet de enige is die vreselijk goed is in bed

Want na deze ervaring wil ik nooit meer de sex die ik hiervoor had...:(
quote:goddess23 schreef op 21 januari 2015 @ 00:38:

Je weet nu iig hoe het WEL hoort te voelen voor jou en die tips kan je aan je partner geven.

Sorry hoor maar (in het algemeen) ik snap het niet dat er vrouwen zijn die er gewoon bij gaan liggen en het maar laten gebeuren.

Je kan toch ook wel wat aansturing geven en vertellen hoe je het wilt. Ik wil potverdorie gewoon lekkere seks dus reken maar dat ik hints geef!Bekeken vanuit het standpunt dat je weet wat je wil, is dat ook normaal. Maar iemand die NIET weet wat ze mist, die heeft (denk ik) helemaal geen idee over het HOE. Ik kan er mij persoonlijk niets bij voorstellen maar het bestaat blijkbaar, en dus ook dat de weg erheen onbekend terrein is.
Alle reacties Link kopieren
Zeer herkenbaar voor mij. Ook ik had tot mijn 30e ca. 30 bedpartners (enkele relaties, scharrels en ons) gehad en dacht te weten hoe het er aan toe ging in bed. Nooit klaargekomen tijdens het vrijen maar wel genoten.

Toen zijn mijn vriend en ik gaan swingen en ging er een wereld voor mij open. Ik beleef er veel meer plezier aan en kom af en toe klaar tijdens het vrijen. Niet dat dat bepalend is...........maar wel leuk !

Vrijen is inderdaad een samenspel. Maar dat veel vrouwen niet klaarkomen tijdens het vrijen heeft ook te maken met de vaardigheden van de vriend. Alle mannen kunnen fietsen/voetballen; maar het zijn niet allemaal goede fietsers en voetballers.
Alle reacties Link kopieren
quote:goddess23 schreef op 21 januari 2015 @ 00:38:

Je weet nu iig hoe het WEL hoort te voelen voor jou en die tips kan je aan je partner geven.

Sorry hoor maar (in het algemeen) ik snap het niet dat er vrouwen zijn die er gewoon bij gaan liggen en het maar laten gebeuren.

Je kan toch ook wel wat aansturing geven en vertellen hoe je het wilt. Ik wil potverdorie gewoon lekkere seks dus reken maar dat ik hints geef!Zo zoek ik al een tijdje naar een stukje van een Amerikaanse(?) cabaretier die op de beschuldiging van zijn ex "you never made me come" reageerde "YOU never made me come either! I made me come" Er is dus altijd sprake van een stukje eigen verantwoordelijkheid. Mijn vrouw vertelde ooit eens dat ze een orgasme kreeg terwijl ze alleen maar met de man aan het vrijen was in een steegje. Het was op vakantie, exotisch land, warme avond, gezellige dag gehad, etc. etc. Oftewel entourage enzo telt ook mee.

Ik kan me ook eens een dame herinneren die aan de lopende band met mij klaarkwam. We gingen toen allebei vreemd en we waren in hun nieuwe woning waarbij we allebei erg naar het moment toe hadden geleefd (verheugd op dat moment). Toen een buurvrouw tijdens ons spel op de zolder onder aan de trap ook nog eens stond te roepen of zij misschien langs wilde komen voor een kop thee (omdat ze dacht dat mijn minnares alleen was met de verhuisdozen) was ze daarna helemaal niet meer te houden. We weten nog steeds niet zeker of de buurvrouw er niet al een tijdje stond te luisteren/kijken (en of ze wel direct weer is vertrokken).

Het was in ieder geval wel zo'n moment waarop het allemaal blijkbaar een stuk opwindender was dan zondagmorgen eenmaal in de maand toch maar even aan de echtelijke verplichtingen voldoen.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
P.S. Welke film keken jullie?
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Klopt Thomba, klaarkomen zit voor 90% in je kop. De overige 10% zijn skills. Maar zonder die 10% is de 100 ook niet volledig. Best belangrijk dus.
...
Is het je wel eens gelukt om alleen klaar te komen? Op die manier kan je ook goed ontdekken wat je wel/niet lekker vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven