sex met jezelf na een scheiding

11-01-2015 17:11 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo...na een huwelijk van ruim 30 jaar ben ik vorig jaar gescheiden..nu mis ik toch wel de seks.....Heb de laatste jaren van mn huwelijk geen seks mee gehad.

en seks met mezelf heb ik eigenlijk nooit echt gedaan of gedurfd



Nu wil ik toch wel heel graag seks met mezelf, maar ik vind het ook wel een beetje raar om te doen....is dat gek????

Herkennen meer mensen dit.....

Heb sinds kort wel een speeltje gekocht voor mezelf, maar gebruiken vind ik toch wel raar.....



Heb het er wel met een vriend overgehad en die zegt dat ik het gewoon moet doen......

Maar er is toch een bepaalde drempel.....



Hoop op reacties....
Alle reacties Link kopieren
quote:coralie76 schreef op 12 januari 2015 @ 10:46:

[...]





als je graag wil bepalen waar we wel of niet over mogen praten, dan moet je zelf een eigen forumpje beginnen. beetje onbeschoft om in de eerste reactie al om slotjes te gaan roepen zeg.

goed hoor

slotje dan maar?
Alle reacties Link kopieren
Lekker in stemming kom met een erotisch verhaal en doen waar je lichaam om vraagt! Succes
Volgens mij dacht Lilalinda..Cobie zo te beschermen tegen eventuele gemene opmerkingen.

Wat mij betreft niets aan de hand.
Alle reacties Link kopieren
Mezelf masturberen? Doe ik anders ook niet. Ben niet nieuwsgierig naar mijn binnenbekleding. Als mijn vriend het doet: heerlijk, maar zelf: bah.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monkey1992 schreef op 20 januari 2015 @ 21:09:

Mezelf masturberen? Doe ik anders ook niet. Ben niet nieuwsgierig naar mijn binnenbekleding. Als mijn vriend het doet: heerlijk, maar zelf: bah.Je weet niet wat je mist. Wordt seks met je vriend ook beter van.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda......een vriend heb ik niet, wil ik ook niet.....

maar ik ga het dus toch maar eens proberen ........kijken wat het met me doet...
quote:Monkey1992 schreef op 20 januari 2015 @ 21:09:

Mezelf masturberen? Doe ik anders ook niet. Ben niet nieuwsgierig naar mijn binnenbekleding. Als mijn vriend het doet: heerlijk, maar zelf: bah.Bah ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Monkey1992 schreef op 20 januari 2015 @ 21:09:

Mezelf masturberen? Doe ik anders ook niet. Ben niet nieuwsgierig naar mijn binnenbekleding. Als mijn vriend het doet: heerlijk, maar zelf: bah.Best raar om dan van je vriend wel te verwachten dat hij aan en in dat vieze ding poert, als het zo smerig is daar.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me dan afvraag, als haar vriend het doet, speken we dan van Me vriend masturberen? Ipv mezelf masturberen?
...
Alle reacties Link kopieren
Na 30 jaar huwelijk vind ik persoonlijk dat je echt wel is aan jezelf mag denken, zonder ook maar bij iets anders stil te staan.



Ik herken het niet neen en bevindt me totaal niet in die situatie, verre van, maar persoonlijk zou ik niet twijfelen. Geniet en sta niet stil bij de andere meningen of wat als normaal moet beschouw worden, gewoon doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven