Fantasie - Vriendin flirt met andere jongen

21-01-2015 12:20 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Ik en mijn vriendin (20 j.) zijn al 3 jaar samen. Eind vorig jaar waren we eens op chatroullete gegaan na een dronken avond. Mijn vriendin is echt een heel mooi meisje (zowel haar gezicht als haar lichaam) dus ze viel daar enorm in de smaak. Zij heeft met een jongen 'waarheid of doen' gespeeld en ik keek ernaar. Tot mijn verbazing vond ik dat enorm opwindend en zij ergens ook wel. We hebben het een paar keer gedaan ondertussen en ik moet er steeds heel vaak aan terugdenken.



Door de gevaren van het internet echter, begin ik meer en meer te twijfel om het opnieuw te doen via zo'n sites. Je hoort meer en meer erge verhalen en dit wil ik mijn vriendin ook niet aandoen. Ik ben daarom op zoek naar nieuwe manieren ( veilige) om hetzelfde te ervaren, ik sta ook open voor iets in real life maar heb geen idee hoe.



Wat ik er persoonlijk zo opwindend aan vind, want ik kan begrijpen dat die niet voor iedereen is weggelegd? Het feit dat ik dan een andere kant van mijn vriendin zie. Ik vind haar nog altijd extreem knap, maar na 3 jaar is die verleiding er logisch niet meer. Het feit dat ik haar dan zie flirten en verleiden, doet me terug denken aan de tijd van vroeger en ik vind dat extreem opwindend om te zien, t ervaren. Ook de blik bij die jongens wanneer ze naar mijn vriendin kijken, vind ik heel opwindend. Vaak zijn dat jongens die niet verwachten dat zo een meisje flirt met hen op zo'n manier, het feit dat ze helemaal gek worden door haar..



Nu wil ik iets anders zoeken , waarin ik dezelfde gevoelens kan terugvinden, een veilig alternatief. Heeft iemand dezelfde fantasie/verlangens of weet iemand een goed idee? Voor alle duidelijkheid, ik wil niet dat mijn vriendin met iemand anders sex heeft of iemand anders kust. Ze mag hem wel helemaal gek maken, ook met haar lichaam, maar net niet tot de grens van het fysiek bedriegen, en ik zou er graag zicht op hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 21 januari 2015 @ 13:37:

Zo uniek is dit toch allemaal niet?

Ik denk dat dit op een doodgewone zaterdagavond enorm veel gebeurt in de plaatselijke kroeg. Meisje krijgt aandacht van andere man en blijkt aan het eind van de avond bij iemand te horen.

Als ze te ver gaat krijgt ze waarschijnlijk een keer een peut op haar neus, risico van het vak, dat zal je dus even mee moeten nemen.



Het gaat TO volgens mij niet om aandacht, maar om een spel van twee kanten waarbij die andere man helemaal gek wordt.

Dat is echt geen schering en inslag in de plaatselijke kroeg. Zo liberaal en ruimdenkend is men helemaal niet in de gemiddelde plaatselijke kroeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 21 januari 2015 @ 14:22:

Je gaat wel iets verder dan flirten, toch? Je wil dat die jongens helemaal gek van haar worden. Ik zeg alleen dat niet iedereen daar even van gecharmeerd zal zijn als blijkt dat het een spelletje is.Ja hoever denk je dan dat ik wil gaan fzo ? :D door te flirten kan je toch ook helemaal into iemand worden?
Alle reacties Link kopieren
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 14:19:

[...]





Daarbij, met flirten is op zich niets mis mee. Het is niet omdat je flirt met iemand dat je ook automatisch iets daarvoor zal terugkrijgen. Dat zou pas erg zijn op zo een manier denken.



Dat moet je ons niet vertellen, dat moet je jullie "slachtoffers" vertellen.

Als ik -als man- wordt opgegeild door je vriendin en aan het eind van de rit moet toezien hoe ze giechelend met jou aan de arm op weg naar huis gaat zou ik wel pissig zijn denk ik zo.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 21 januari 2015 @ 14:45:

[...]





Dat moet je ons niet vertellen, dat moet je jullie "slachtoffers" vertellen.

Als ik -als man- wordt opgegeild door je vriendin en aan het eind van de rit moet toezien hoe ze giechelend met jou aan de arm op weg naar huis gaat zou ik wel pissig zijn denk ik zo.Het gaat erom om de man de eerste move te laten doen ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 14:48:

[...]





Het gaat erom om de man de eerste move te laten doen ;)

Ah oké, dan moet je dat er even bijschrijven als je hem de begrijpsaanwijzing overhandigt.



Daar komt ie:
...
Alle reacties Link kopieren
quote:strike schreef op 21 januari 2015 @ 14:30:

[...]





Het gaat TO volgens mij niet om aandacht, maar om een spel van twee kanten waarbij die andere man helemaal gek wordt.

Dat is echt geen schering en inslag in de plaatselijke kroeg. Zo liberaal en ruimdenkend is men helemaal niet in de gemiddelde plaatselijke kroeg.Inderdaad, u hebt het begrepen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Niels_A schreef op 21 januari 2015 @ 13:08:

[...]

Ik begrijp wat je wil zeggen. Maar je kan toch onmogelijk ontkennen dat dat EXACT hetzelfde is als de eerste keer? De eerste keer dat je al die zaken ziet, kan gewoon niet herhaald worden. Om alle misverstanden te vermijden, tuurlijk kan ze mij nog verleiden.. ik wordt ook nog elke keer opgewonden als ik nog maar in de buurt ben van haar of ze toevallig wat minder aan heeft maar niet expres . Feit is wel dat ik alles al wel is gezien heb, dus die extreme vorm van spanning en opwinding die ik ervaarde bij de eerste keer is gewoon procentueel iets minder wat compleet logisch is, ik heb het al is gehad. Bij een vreemdeling is die er nog wel..Nee, EXACT dat eerste moment krijg je niet meer terug. Die extreme vorm van spanning en opwinding is nou eenmaal niet heel royaal aanwezig in het leven, die momenten zijn zelfs vrij zeldzaam. Je kunt ervoor kiezen om dat geforceerd te blijven najagen, met alle mogelijke consequenties van dien. Je kunt er ook voor kiezen om te accepteren dat het zo is en tevreden te zijn met wat je hebt. Je hebt zo te lezen een leuke relatie en nog ruim voldoende seksuele aantrekkingskracht. You can't have it all.
Alle reacties Link kopieren
Is dit echt? Wat vind je nou precies zo geweldig dan? Dan je vriendin iemand anders op loopt te geilen of dat die kerel afgewezen word omdat je vriendin voor jou kiest? Wat vind je vriendin hier van? Heb je er wel over nagedacht dat ze het hier niet mee eens is of na verloop van tijd teleurgesteld kan raken omdat ze de andere man niet mag hebben maar elke keer weer met jou naar huis moet? Dit komt heel erg over als de kat op het spek binden. Als jij al verder wil kijken dan wat er nu is, is er een kans dat je vriendin dat ook aan het doen is.
Alle reacties Link kopieren
Poe hee, als je op je twintigste al terugverlangt naar dat gevoel van vroeger, dan ben je echt vroegbejaard.



Oh, en na drie jaar seksen denken dat je alles al gezien en meegemaakt hebt op je twintigste werkt enorm op mijn lachspieren.



quote:Voor alle duidelijkheid, ik wil niet dat mijn vriendin met iemand anders sex heeft of iemand anders kust. Ze mag hem wel helemaal gek maken, ook met haar lichaam, maar net niet tot de grens van het fysiek bedriegen, en ik zou er graag zicht op hebben.Als je wilt dat je vriendin geen brand sticht, dan moet je haar niet met lucifers laten spelen. Je overschat je positie schromelijk, dit stuk vuurwerk gaat vanzelf in je gezicht ontploffen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 21 januari 2015 @ 15:14:

Als je wilt dat je vriendin geen brand sticht, dan moet je haar niet met lucifers laten spelen. Je overschat je positie schromelijk, dit stuk vuurwerk gaat vanzelf in je gezicht ontploffen.Precies. Mooi gezegd!
Alle reacties Link kopieren
quote:blije-bij schreef op 21 januari 2015 @ 15:13:

Is dit echt? Wat vind je nou precies zo geweldig dan? Dan je vriendin iemand anders op loopt te geilen of dat die kerel afgewezen word omdat je vriendin voor jou kiest? Wat vind je vriendin hier van? Heb je er wel over nagedacht dat ze het hier niet mee eens is of na verloop van tijd teleurgesteld kan raken omdat ze de andere man niet mag hebben maar elke keer weer met jou naar huis moet? Dit komt heel erg over als de kat op het spek binden. Als jij al verder wil kijken dan wat er nu is, is er een kans dat je vriendin dat ook aan het doen is.Wat ik daar opwindend aan vind? Heel het verleidingsspel ja, maar ik ben blijkbaar alleen op deze site precies anyway mijn excuses daarvoor. Ten tweede zou ik het nooit doen moest mijn vriendin het echt niet willen doen. Ten derde heb je inderdaad een aantal terechte punten aangekaart. Over zulke zaken moet een goede communicatie zijn tussen u en uw partner, hier mijn vriendin. Je moet elkaar ook vertrouwen. Anders begin je daar niet aan, want moest ik haar niet vertrouwen ik zou haar zo'n zaken ook niet laten doen. En als ze zegt neen , is het neen.. daar kan ik niet veel aan veranderen. Ik kan het alleen maar voorstellen. Anyway .. als ze teleurgesteld is dat ze op het einde van de avond met mij naar huis moet gaan, heeft onze relatie echter een probleem. Meestal doe je zo'n zaken dan ook niet aangezien er dan 100% vertrouwen en toewijding naar elkaar moet zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 21 januari 2015 @ 15:14:

Poe hee, als je op je twintigste al terugverlangt naar dat gevoel van vroeger, dan ben je echt vroegbejaard.



Oh, en na drie jaar seksen denken dat je alles al gezien en meegemaakt hebt op je twintigste werkt enorm op mijn lachspieren.





[...]





Als je wilt dat je vriendin geen brand sticht, dan moet je haar niet met lucifers laten spelen. Je overschat je positie schromelijk, dit stuk vuurwerk gaat vanzelf in je gezicht ontploffen.Mooie woordenschat en dat is gemeend Dat heeft niets met overschatting te maken, dat ik aan zo'n zaken denk is omdat ik haar vooral vertrouw. Ze krijgt geregeld aandacht ja maar ze gaat daar nooit op in.. Als wij afspraken daarover ZOUDEN maken, weet ik dat zij zich daar aan zal houden. Ik ga haar natuurlijk niet laten flirten als ik weet dat ze kei snel voor andere mannen valt of dat kei graag doet... Al bestaat altijd die kans ja... Maar goed , stel dat ik het niet voorstel en doe.. vroeg of laat gaat ze toch is een man tegenkomen, moet wel , die ze interessant vindt. Misschien is het dan ook beter als koppel dat we daar ervaring mee hebben. Je kan het ook positief bekijken.
Je hebt het alleen nog steeds over jullie tweeën. Niet over de slachtoffers die je in jullie egoïstische spelletje betrekt.
Alle reacties Link kopieren
Punt is dat je wel allerlei afspraken kunt maken met je vriendin, maar dat er in jullie scenario altijd een man bij is die niet meedoet aan de afspraken.

Als je elkaar echt gaat verleiden kan dat gevolgen hebben. En wat nu als die man na afloop denkt: 'Zo, wat een leuke vrouw.' Daar ga ik werk van maken.

Je hebt jezelf, je vriendin en je relatie dan wel in een positie gebracht die funest kan zijn voor je relatie.



Ik vertrouw mijn vriendin ook volledig. En ze mag ook echt wel wat flirten. Maar een uitgebreid verleidingsspel is wat mij betreft al een brug te ver. Omdat het deuren open kan zetten naar meer.



Wat je deed op chatroulette is nog veilig, want er zit een 'stopknop' op en die ander is erg anoniem. In real life gaat dit heel anders en kun je niet op stop drukken.
Alle reacties Link kopieren
Deze relatie duurt niet lang meer. TO ziet zijn vriendin meer als een prestige object waarmee hij anderen jalours kan maken dan als iemand om zelf mee te flirten en in te investeren. Zijn vriendin heeft iemand waar ze vertrouwd bij terug kan komen terwijl ze naar hartelust kan flirten met alles en iedereen, totdat ze een echte klik vindt waarna ze hem als een baksteen laat vallen voor de nieuwe thuishaven.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven