Cuckolding

09-05-2014 14:11 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaring met cuckolding? Of zitten momenteel in zo'n relatie? En hoe ver gaan jullie daar in?



Uitleg:

Cuckolding is een term uit de wereld van het sadomasochisme, die is komen overwaaien uit de Verenigde Staten. Het woord wordt gebruikt voor een spel, voor velen ook een levenswijze, waarin van een (echt)paar de vrouw allerlei seksuele vrijheden heeft, die de man niet heeft. De man heeft in een cuckolding-relatie weet van zijn vrouws vreemdgaan.



In het algemeen is de vrouw in zo'n relatie dominant aan haar partner.



Cuckolding kent vele variëteiten. Sommige daarvan zijn relatief zachtaardig; er zijn er ook die buitengewoon vergaand zijn. Meest vergaande zijn stellen die zover gaan dat de vrouw volledige controle heeft over haar partner. Het komt voor dat zij in zo'n geval een nieuwe partner heeft gekozen, die feitelijk haar (chronologisch) eerste partner heeft verdrongen. Niet zelden rest de cuckold in een dergelijke relatie de rol van slaaf of huisdier. Het komt voor dat de vrouw kinderen krijgt van haar nieuwe partner.
Uhm komt over als legitiem vreemdgaan
Alle reacties Link kopieren
quote:claudia1407 schreef op 17 december 2014 @ 21:39:

Uhm komt over als legitiem vreemdgaan

Sterker nog dat is het ook. Met als bonus voor haar man complete vernedering.

Heb veel respect voor die mensen die dit zo kunnen, is niet de makkelijkste keuze.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Legitiem vreemdgaan bestaat niet. Zodra er wederzijdse toestemming is valt het vreemdgaan weg.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Fauley schreef op 17 december 2014 @ 21:14:

Ik zou zeggen dat als een vrouw een man zo wil vernederen, er dan iets niet helemaal goed zit bij haar.

In mijn geval was het een hele bewuste en moeilijke keuze van die vrouw.

Ze werd daar gesteund in door haar man. Ze wilden het allebij heel graag.

Ik kan helaas niet in details gaan waarom, te prive. Ze hadden goede redenen........hoewel niet alledaags
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 december 2014 @ 00:26:

Legitiem vreemdgaan bestaat niet. Zodra er wederzijdse toestemming is valt het vreemdgaan weg.

Tja ligt aan je definitie Roos. Het is toch de term die ik meeste zie terugkomen.

Maar seks buiten het huwelijk was het wel.

Het is ook geen open huwelijk, want de man mocht buiten zijn relatie niks.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan is vreemdgaan, welke speld wil je daar tussen wringen? Dat de man buiten het huwelijk niks mocht was ook met wederzijdse toestemming. De man haalt een deel van zijn genot uit het feit dat hij zijn vrouw alles moet toestaan. Het lijkt ongelijkwaardig maar dat is het sec genomen niet. Dit kan juist een fantastisch evenwicht zijn.

Een open relatie was het dus wel. Wie schrijft voor dat een open relatie gelijkwaardig is?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 18 december 2014 @ 00:36:

Vreemdgaan is vreemdgaan, welke speld wil je daar tussen wringen? Dat de man buiten het huwelijk niks mocht was ook met wederzijdse toestemming. De man haalt een deel van zijn genot uit het feit dat hij zijn vrouw alles moet toestaan. Het lijkt ongelijkwaardig maar dat is het sec genomen niet. Dit kan juist een fantastisch evenwicht zijn.

Een open relatie was het dus wel. Wie schrijft voor dat een open relatie gelijkwaardig is?

Ik denk dat het toch echt jouw persoonlijke definitie is.

In de meeste forums over cuckolding wordt de term legitiem vreemdgaan gebruikt. Die vouw gebruikte ook diezelde termen. De kick bij hun was ook dat het label vreemdgaan had. Die vrouw zei bv dat ze het moeilijk had om haar man te bedriegen. Het was ook een stap die ze moest overwinnen.



In mijn ogen hadden hun geen evenwicht. Om een voorbeeld te noemen, het was voor haar een serieuze optie om haar relatie te verbreken ivm breeding.

Misschien dat dit koppel niet het standaard voorbeeld is ;)



Ik denk dat er juist veel cuckold relaties bestaan haar de term open relatie en evenwicht beter passend is. En dan denk ik dat je wel gelijk hebt.
Geniet elke dag
quote:Franck schreef op 09 mei 2014 @ 14:28:

@Giselle die heb ik niet... Vandaar dat ik nieuwsgierig ben!Ga naar BDSM sites...daar vind je gelijkgestemden.
Op het viva forum zal je geen begrip krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Franck en Giselle of anderen mogen altijd een pb sturen.



Gek genoeg heb ik de meeste liefhebbers bij een ander (inmiddels opgeheven) vrouwenforum gevonden.
Geniet elke dag
Alle reacties Link kopieren
nou we hebben maar even aantal reacties gelezen en los van commentaar zijn wij als stel er erg nieuwsgierig naar, hebben ervaring met seks met meerdere mannen en nu willen wij beiden stap verder (oft. zij is nu nieuwsgierig) en hij wilde het al tijden graag ervaren.

Hier op zoek naar meer info en/of ervaringsdeskundigen
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag me telkens weer af hoe mensen op het viva forum komen met dit soort vragen terwijl er zoveel andere sites zijn waar wel gelijkgestemden zitten.

Ga een kijken op www.fetlife.com of op http://cuckolds.a-madame.nl
Alle reacties Link kopieren
Omdat om die sites ook niet antwoord geven/ gaven wat we zoeken.

Aangezien dit een seksforum is leek het de ideale plek om het ter sprake te brengen, een van de sites is overigens al jaren geen "beweging" v.w.b. reacties
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt op Fetlife geen gelijkgestemden vinden? Ik weet dat daar een Nederlandse cuckolding groep is.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad op Fetlife gezocht maar geen Ned. cuckoldgroep gevonden helaas
leef en geniet!
Alle reacties Link kopieren
Bij deze:

http://fetlife.com/groups/27599

http://fetlife.com/groups/25968

http://fetlife.com/groups/23302

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven