Ervaring met carpetright

22-01-2015 14:03 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij carpetright heb ik een mooie vloerbedekking gezien voor op de trap en overloop.

Ik heb wel twijfels bij deze winkel. Wie heeft er ook weleens vloerbedekking gekocht en wat waren/zijn jullie ervaringen hiermee?
Ik heb er goede ervaringen mee, niks mis mee.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met die winkel. Kwamen keurig op de afgesproken tijd en is goed gelegd.
Qua producten geen klachten. Wat ik wel extreem vervelend vond, is dat ze allerlei producten stiekem op je bon smokkelen. Ik kocht een berg laminaat en heb pas thuis gezien dat ze oa laminaatreiniger gewoon op de bon gezet hadden. Terwijl ze die niet eens leverden. Ook kwamen er mysterieuze servicekosten erbij.



De laminaatlegger vertelde me dat ze door een Brits bedrijf overgenomen zijn die dit van de verkopers eist. Kan best zijn, maar ik kom daar nooit meer terug.
Alle reacties Link kopieren
Prijs is goed, kwaliteit is goed.

Wij hadden ons verrekend met de hoeveelheid. Gevolg: heel veel onaangebroken pakken laminaat en ondervloeren over. Wilden ze niet terugnemen. Ook niet voor een deel van de prijs.

Terwijl we voor een aanzienlijk bedrag daar gespendeerd hadden. Berichtje op facebook en toen kon het ineens wel.
Dat bedoel ik. De service is om te janken.
Alle reacties Link kopieren
Bij de bestelling kon ik keurig meekijken op het scherm en door gewoon goed te vragen bij wat ze aanbieden heb ik ook gewoon precies gekocht wat ik wilde.

Er was wel iets mis gegaan met het tapijt, toen het bij hun aankwam bleek er een klein scheurtje in te zitten. Ze hebben netjes gebeld en na wat overleg keurig een nieuwe rol zonder gedoe besteld. Deze komt nu 4 dagen later als afgesproken, maar dat vonden wij niet zo'n ramp.

Verbaasde me (positief) dat ze die rollen blijkbaar allemaal uitrollen daar voordat ze hem naar de klant sturen. Dinsdag wordt het geleverd en we leggen het zelf dus ik verwacht geen problemen.
Men vraagt om het volledige bedrag ofwel vooraf te voldoen, ofwel contant(!) in huis te hebben als de leggers komen.



Ik was bij Carpetright meer kwijt geweest aan mijn vloeren dan ik nu bij de speciaalzaak was. Inclusief leggen, ook de trap.
Prima ervaringen, kon er ook afdingen.
Alle reacties Link kopieren
zelfde als Kwikfit daar moet je nooit komen als klant :(
Duur en opdringerige betweterige verkopers



Beter quick step kopen bij de praxis en iemand vinden via werkspot die het kan leggen. De helft van de prijs, zelfse resultaat
Alle reacties Link kopieren
Erg duur. Ook veel gesteggel over wanneer de betaling binnenkomt. Ondertussen data van leggen veranderen terwijl dit een strakke planning betreft.

Het is een goede service totdat je een aanbetaling hebt gedaan. Dan gaat het alleen nog maar om het grote geld binnenscheppen en is er weinig tot niks wat er op lijkt dat ze je ook daadwerkelijk goed willen helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven