Ook nog wakker? Klets hier mee in Cafe WAKKER
donderdag 22 januari 2015 om 14:32
donderdag 22 januari 2015 om 16:06
quote:consuelabananahammok schreef op 22 januari 2015 @ 04:14:
Nou, dat is ook hoe het voelt voor ze kiwi. Dat het door hun strot geduwt wordt en ze er weer iets mee moeten.
Weer energie stoppen in een ander vrouw en dan nota bene ook nog een halfzusje/broertje er bij.
Ja het is een keer op voor ze.
Ze hebben daar geen zin meer in.
En nee de nieuwe vrouw heeft zeker geen recht van spreken, waar is het respect voor mijn kinderen ?
Beseft ze niet dat die dolle keuze van ze het te houden een impact op hun leven heeft.
Respect voor die keuze hebben? De keuze die ze hun door de strot duwt en even letterlijk als een olifant hun leven komt walsen.[...]
Nou, dat is ook hoe het voelt voor ze kiwi. Dat het door hun strot geduwt wordt en ze er weer iets mee moeten.
Weer energie stoppen in een ander vrouw en dan nota bene ook nog een halfzusje/broertje er bij.
Ja het is een keer op voor ze.
Ze hebben daar geen zin meer in.
En nee de nieuwe vrouw heeft zeker geen recht van spreken, waar is het respect voor mijn kinderen ?
Beseft ze niet dat die dolle keuze van ze het te houden een impact op hun leven heeft.
Respect voor die keuze hebben? De keuze die ze hun door de strot duwt en even letterlijk als een olifant hun leven komt walsen.[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-01-2015 17:36
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
Reden: Ongepaste opmerking verwijderd
% gewijzigd
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 22 januari 2015 om 16:31
donderdag 22 januari 2015 om 16:46
donderdag 22 januari 2015 om 16:54
donderdag 22 januari 2015 om 16:56
quote:Kiwiwater21 schreef op 22 januari 2015 @ 16:31:
@ Dorothy: TWEE WEKEN VRIJ?! Hoe?! WAT?! Ik ben jaloers!
Dank jullie wel voor de knuffels - die lul hoef ik nooit meer te spreken, maar ik voel me aan de andere kant ook erg gebruikt en ben best teleurgesteld in mijzelf. Ik ben een sterke jongedame, maar op dat moment voelde ik me zo zwak. Zwak? You've got balls chick!
@ Dorothy: TWEE WEKEN VRIJ?! Hoe?! WAT?! Ik ben jaloers!
Dank jullie wel voor de knuffels - die lul hoef ik nooit meer te spreken, maar ik voel me aan de andere kant ook erg gebruikt en ben best teleurgesteld in mijzelf. Ik ben een sterke jongedame, maar op dat moment voelde ik me zo zwak. Zwak? You've got balls chick!
Niet zo zeuren joh. Vogels, die hebben pas last van katers!
donderdag 22 januari 2015 om 17:05
donderdag 22 januari 2015 om 17:23
donderdag 22 januari 2015 om 17:55
donderdag 22 januari 2015 om 17:59
Oprechte vraag, want ik zie het verschil niet zo. Maar goed, jij en jouw kids wel. En ik hoop oprecht dat je gelijk hebt als het gaat over de gevoelens van je kids over jouw (ex)partners en evt kids. Mijn ervaring is dat kinderen (ook volwassenen) er meer mee zitten dan ze hun ouders durven toegeven.
Snap overigens niet wat er ongepast aan was, ik gebruikte gewoon jouw woorden maar goed.
Snap overigens niet wat er ongepast aan was, ik gebruikte gewoon jouw woorden maar goed.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
donderdag 22 januari 2015 om 18:05
quote:DorothyParker schreef op 22 januari 2015 @ 16:57:
Net nog een gemene krab van de kitten gekregen. Geen knuffels meer vandaag
Ik knip de nagels altijd van de katten, wel met een speciale schaar hoor. Merk dat ik het van het weekend weer moet doen, mijn oudste bleef net in mijn huid hangen en hij gaat trekken, dus ik pak zijn poot en trek naar de andere kant, deed helse pijn want die nagel ging zo dieper mijn huid in. AHHHHHHH
Zaterdag of misschien morgen zijn ze aan de beurt hahahah.
Net nog een gemene krab van de kitten gekregen. Geen knuffels meer vandaag
Ik knip de nagels altijd van de katten, wel met een speciale schaar hoor. Merk dat ik het van het weekend weer moet doen, mijn oudste bleef net in mijn huid hangen en hij gaat trekken, dus ik pak zijn poot en trek naar de andere kant, deed helse pijn want die nagel ging zo dieper mijn huid in. AHHHHHHH
Zaterdag of misschien morgen zijn ze aan de beurt hahahah.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 22 januari 2015 om 18:07