Nieuwe Vriendschappen 33+ Deventer

26-12-2014 11:50 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag mijn vriendengroep willen uitbreiden en daarom ben ik op zoek naar nieuwe vriendschappen in Deventer. Ikzelf ben bijna 36 jaar en single. Ik mag graag naar muziek luisteren, een concert bezoeken, af toe uit eten gaan of borrelen in de stad. Verder vind ik winkelen, dagjes weg, reizen, koken leuk.



Misschien tot binnenkort.
Alle reacties Link kopieren
hoi. ik kom ook uit deventer. ben 34, single, heb hier verder niemand, ken hier weinig mensen, heb niet veel te besteden om dagje uit te gaan of te winkelen
Alle reacties Link kopieren
hoi hoi,



Ik ben 30 en ga over 1 maandje verhuizen naar Deventer samen met mijn vriend. Ik ken nog geen mensen in Deventer maar dat lijkt me wel leuk!

Ik hou van uiteten, winkelen, hardlopen, dansen, etc..



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey hoi,



Dacht stuur ook nog even een berichtje. Ben 31 jaar, sinds kort single en woon in Deventer. Lijkt me leuk nieuwe vriendschappen op te bouwen om eens wat te ondernemen in de zin van keer borrelen, kop koffie, filmpje etc



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Klinkt allemaal gezellig, wie weet kunnen we eens een kop koffie drinken in het mooie Deventer!

Via de mail is misschien makkelijkere praten dan via het forum..



Mijn mailadres is:



waterratje77@gmail.com



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik sluit ook even aan Mijn relatie is sindskort verbroken en ik ben van plan om naar Deventer te verhuizen. Daar ken ik ook vrijwel niemand, dus het zou leuk zijn om nieuwe contacten op te doen. Wie weet tot binnenkort!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven