Ik Denk dat mijn vriendin mijn penis te klein vind

21-01-2015 17:16 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin en ik hebben een fantastisch sex leven. We hebben verschillende speeltjes van viberators dildo s en allerlei andere toys.

Waaronder een grote dildo die veel groter is dan mijn geslachtsdeel. En een sleeve die over mijn penis gaat waardoor hij dus groter is.

Mijn penis is 14 cm en dus aanzienlijk kleiner dan die viberator en dildo 22 cm en dikker

Ik merk dat ze er heel erg van geniet wat ik ook fijn vind en ook opgewonden van word.

Soms Denk ik dat ze mijn penis niet zo erg voelt wat ik ook snap maar toch doet het iets met mn zelfvertrouwen.

Heeft iemand hier ervaring mee of advies
Alle reacties Link kopieren
quote:Thomba schreef op 22 januari 2015 @ 20:07:

[...]



Toch wek je bij mij de suggestie dat je geen seksspeeltjes durft te introduceren, omdat je niet weet of je partner daar wel goed op zal reageren. Hoe goed ken je je partner dan? Hoe kan het precair zijn als blijkt dat het te leuk voor jou? Mag je van hem niet genieten?Als een weldenkend mens al jij al zo'n conclusie trekt als in je eerdere reactie op Haakje, dan is het niet aannemelijk dat gewone doorsneemannen er begripvoller op reageren.
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
Zoals de meest vrouwen hier er een hekel aan zouden hebben wanneer hun partner voor hen gaat denken, hebben ook mannen daar een hekel aan (al zijn we daar niet zo overgevoelig over). Als een dame dus al geen speeltjes in de slaapkamer wil introduceren omdat zoiets te precair is, waar is dan de ontwikkeling in de slaapkamer?

NB het gaat niet om het speeltje, maar omdat je blijkbaar seks en de beperkingen van je partner een moeilijk bespreekbaar onderwerp vindt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Als jullie een goed seksleven hebben en je vriendin zegt dat je tevreden met je lijf is, neem dat dan maar van haar aan.



Als je zenuwachtig/onzeker wordt van de speeltjes (om wat voor reden dan ook), stel je toch voor om die wat vaker te laten liggen? Niks hoeft, zoals gezegd zijn ze er alleen maar om het leuker te maken, niet om meer stress te geven.



Klinkt alsof jullie er samen wel uit kunnen komen, als je er gewoon open over praat.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook een kleintje en inmiddels al behoorlijk wat ervaring met de gevolgen ervan voor je seksleven. Je vriendin wil kennelijk iets groters in haar kut dan jouw lul, nu is het nog een dildo maar vroeg of laat wordt het toch echt een grotere lul dan de jouwe
.
anoniem_201872 wijzigde dit bericht op 28-01-2015 16:20
Reden: 1 kleine piemol is genoeg
% gewijzigd
Tja die sleeve heb je niet voor niks toch?



Heeft zij die voor je gekocht? Dan denk ik idd dat ze je piemol te klein vindt.
Alle reacties Link kopieren
Ja, je piemol is inderdaad te klein.

14 cm.. dat voelt een vrouw niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin, ik kan erg gelukkig worden van een lul van 14cm. Een te lange, dat vind ik kut. Heb je telkens een pijnlijke beuk tegen je plafond, auwtsj! Ben je de hele vrijpartij bezig met het zoeken van de minst pijnlijke hoek... Oh en die kerels zijn apetrots op hun gereedschap he? Ja, want hun lul heeft zoveel centimeters, die is Gods Gift to Women. Nou, hoera.



Ik snap wel dat het steekt als je denkt dat je niet goed genoeg bent zoals je bent, maar maak je vooral niet te druk hierover. Je hebt een kreunende wilde vriendin in bed, onder jou (of op/naast/whatever). Jij doet dat, jij zorgt daarvoor. Maakt het je echt zoveel uit of haar genot soms wel helemaal au naturel is?



Zoals je misschien wel weet komen veel vrouwen niet klaar van penetratie alleen. Ik ben er zo een die met een hand (of heel soms een vibo) een beetje bij moet klussen. Nu had ik eens een vriendje die het vervelend vond dat zijn lul alleen niet genoeg was om mij te laten klaarkomen. Hij zei dat ik masturbeerde terwijl hij me neukte, hij stoorde zich daaraan. Alleen Zijn Penis mocht mijn orgasme veroorzaken, en niets anders. Ik trok me dat erg aan, ik kan het ook niet helpen dat ik een hand erbij nodig heb om te komen en bovendien zat ik schijnbaar met een vriend opgescheept die vanwege zijn ego mij niet de lekkerste seks mogelijk wilde laten beleven. Ik hoor ook weleens van vriendinnen dat een kerel zich bedreigd voelt door haar vibrator omdat ze daarvan soms harder klaarkomt dan van hem. Tsja. Wat is dan de oplossing? Moet ze maar braaf haar vibo wegdoen omdat hij daar moeite mee heeft en hem dat vervolgens stiekem kwalijk nemen?



Jij klinkt als een topvent die zijn vriendin fantastisch weet te neuken, met of zonder speeltjes. Wees daar gewoon trots op!



En als je echt baalt en zonder sleeve wil is er nog altijd de penis-pomp. Oppompen die hap, ring eromheen en neuken maar.
Alle reacties Link kopieren
zolang jullie sex leven fantastisch is snap ik niet waar je je druk om maakt.
nou al je het een beetje goed doet, dan is het vast lekker voor haar om jouw pikkie in zich te voelen. tenminste, is het zo een dunnetje of heeft ie wel een beetje dikte? dat is ook van belang. 14 cm is niet echt groot maar ook niet piepklein, behalve als het dan zo een klein dun sprietje is. dan ziet het er gewoon niet zo heel geil uit.

maar zo lang je haar toch met die speeltjes erbij kunt verwennen is het goed.
Alle reacties Link kopieren
14 cm.... als ik onzeker zou zijn zou ik daar erg jaloers op zijn. Mijn penis is nog geen 12 cm. Wij gebruiken ook (flink) grotere vibrators, dildo's en af en toe een sleeve, maar daarnaast ook het gewone werk. Ook met mijn kleine penis bereikt ze haar hoogtepunt en geeft aan daarvan te genieten. Met een grote vibrator is het volgens haar intenser, maar zonder speeltjes vind ze het intiemer. Wij hebben het er regelmatig over gehad, en ze is daar heel stellig in, dus neem ik dat maar voor waar aan.



Dus zou ik als ik jou was haar ook maar gewoon geloven; met of zonder speeltjes, beiden kan het leuk zijn op verschillende manieren.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin hoor ik altijd grote lul zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Daar kunnen we ons wel iets bij voorstellen
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:CheekyChapsticks schreef op 29 januari 2015 @ 02:52:

Wat een onzin, ik kan erg gelukkig worden van een lul van 14cm. Een te lange, dat vind ik kut. Heb je telkens een pijnlijke beuk tegen je plafond, auwtsj! Ben je de hele vrijpartij bezig met het zoeken van de minst pijnlijke hoek... Oh en die kerels zijn apetrots op hun gereedschap he? Ja, want hun lul heeft zoveel centimeters, die is Gods Gift to Women. Nou, hoera.



Ik snap wel dat het steekt als je denkt dat je niet goed genoeg bent zoals je bent, maar maak je vooral niet te druk hierover. Je hebt een kreunende wilde vriendin in bed, onder jou (of op/naast/whatever). Jij doet dat, jij zorgt daarvoor. Maakt het je echt zoveel uit of haar genot soms wel helemaal au naturel is?



Zoals je misschien wel weet komen veel vrouwen niet klaar van penetratie alleen. Ik ben er zo een die met een hand (of heel soms een vibo) een beetje bij moet klussen. Nu had ik eens een vriendje die het vervelend vond dat zijn lul alleen niet genoeg was om mij te laten klaarkomen. Hij zei dat ik masturbeerde terwijl hij me neukte, hij stoorde zich daaraan. Alleen Zijn Penis mocht mijn orgasme veroorzaken, en niets anders. Ik trok me dat erg aan, ik kan het ook niet helpen dat ik een hand erbij nodig heb om te komen en bovendien zat ik schijnbaar met een vriend opgescheept die vanwege zijn ego mij niet de lekkerste seks mogelijk wilde laten beleven. Ik hoor ook weleens van vriendinnen dat een kerel zich bedreigd voelt door haar vibrator omdat ze daarvan soms harder klaarkomt dan van hem. Tsja. Wat is dan de oplossing? Moet ze maar braaf haar vibo wegdoen omdat hij daar moeite mee heeft en hem dat vervolgens stiekem kwalijk nemen?



Jij klinkt als een topvent die zijn vriendin fantastisch weet te neuken, met of zonder speeltjes. Wees daar gewoon trots op!



En als je echt baalt en zonder sleeve wil is er nog altijd de penis-pomp. Oppompen die hap, ring eromheen en neuken maar.Ik vind het raar dat jij je vingertje nog eens extra gebruikt. Aan een piemel alleen is toch prima.. jullie vrouwen zijn een heel apart volk. En 14 cm is aardig klein.. en een penis pomp? Je lijkt wel iemand die van alles uittest?!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel geil (en een stuk minder lui) als zij haar handje er ook nog bij gebruikt. Ik sloof me toch ook uit voor mijn orgasme? Wie heeft haar vrijaf gegeven?

Waarom moet een man zich druk maken voor twee orgasmes? (die van hem en die van haar)

Laten we eerlijk zijn mannen; we hebben seks voor ons eigen orgasme en weten uit ervaring dat het wel handig is om haar ook eentje te bezorgen zodat de kans op herhaling groter wordt.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:Stefan90361 schreef op 28 januari 2015 @ 23:55:

Ja, je piemol is inderdaad te klein.

14 cm.. dat voelt een vrouw niet.Haha! Wat een volslagen onzin, zeker als dat van een man komt.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
quote:bugs schreef op 31 januari 2015 @ 14:53:

[...]





Haha! Wat een volslagen onzin, zeker als dat van een man komt.Ik ben een vrouw en vind het helemaal geen onzin, ooit eens iemand gehad met zo'n kleintje en dat was 3 keer niks
Alle reacties Link kopieren
quote:klytemnestra schreef op 01 februari 2015 @ 13:06:

[...]



Ik ben een vrouw en vind het helemaal geen onzin, ooit eens iemand gehad met zo'n kleintje en dat was 3 keer niks14cm zit gewoon binnen het gemiddelde op deze aardkloot, maarja als je 23cm middelmaat vindt dan is 14cm al snel klein.
Alle reacties Link kopieren
quote:CheekyChapsticks schreef op 29 januari 2015 @ 02:52:

Wat een onzin, ik kan erg gelukkig worden van een lul van 14cm. Een te lange, dat vind ik kut. Heb je telkens een pijnlijke beuk tegen je plafond, auwtsj! Ben je de hele vrijpartij bezig met het zoeken van de minst pijnlijke hoek... Oh en die kerels zijn apetrots op hun gereedschap he? Ja, want hun lul heeft zoveel centimeters, die is Gods Gift to Women. Nou, hoera.





Ik heb niet zoveel verstand van lengtes en wat gemiddeld is en wat niet. Maar mijn vent is langer dan dat en die voel ik niet tegen mijn plafond (??). Kennelijk zit mijn plafond wat hoger. Niet elke vrouw is even (on)diep van binnen.

Of het veel toegevoegde waarde heeft om een lange piemol te hebben weet ik niet. Ik weet dat dikte wat dat betreft veel meer (genot) toevoegt. Een dunne toverstok maakt in de basis minder magie dan een dikkere genotsknots.
Alle reacties Link kopieren
quote:hello__kitty schreef op 29 januari 2015 @ 05:48:

zolang jullie sex leven fantastisch is snap ik niet waar je je druk om maakt.En ongeacht lengte of dikte staat dit als een paal boven water! Jullie seks klinkt goed, dus geen problemen zoeken waar ze niet zijn. Ten zij je zelf minder geniet, doordat je bijvoorbeeld een sleeve gebruikt. Het moet voor jou net zo leuk zijn als voor je vriendin. Ik kan me zo voorstellen dat een sleeve niet bepaald opwindend is of uberhaupt lekker voelt. Doet zo´n ding uberhaupt wat voor jouiw genot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven