Leuke mensen gezocht in omg Den Haag

29-12-2014 13:23 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,



Ik heb ooit al eens een oproep geplaatst maar daar is niet zo veel uit gekomen helaas!

Gezien het nieuwe jaar in zicht, probeer ik het nog een keer



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen die net als ik ook genoeg leuke bezigheden hebben in het dagelijks leven maar af en toe iets gezelligs wil doen met nieuwe mensen. Koken, eten, filmpje, drankje, kletsen spelletjes, het maakt niet uit! Ik ben zelf 29 en hou van mn werk, eten, reizen, films, gesprekken over het leven en ben altijd wel geinteresseerd in mensen met andere passies en interesses.



Mocht je interesse hebben, laat maar weten! Het lijkt me gezellig om op korte termijn dan met jou of met zn allen een drankje te doen!
Overcome to become
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik ben 29 en nieuw in Den Haag, ik woon er sinds eind september en ben nog erg onbekend in deze mooie stad. Het lijkt me super leuk om af te spreken voor gezelligheid, wijntjes, kroegjes en leuke gesprekken.



Groetjes

Christa
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Ik heb wel ook wel zin om af te spreken! Ik ben 28, woon weliswaar in Delft maar dat is om de hoek van Den Haag.

Het lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen onder het genot van een drankje. Wanneer gaan we?



Groetjes,

Siets
Alle reacties Link kopieren
Hi Christa en Siets!



Leuk dat jullie hebben gereageerd!

We kunnen al een datum proberen te prikken met zn 3-en voor een kennismakings drankje? Ik heb geen voorkeur voor week of weekend. Misschien ergens mid/eind januari?



Groetjes!
Overcome to become
Alle reacties Link kopieren
hoi chinnyan leuk je berichtje ik heb je zelf een prive berichtje gestuurd groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cinnyan en Christa,



Misschien is het handig om het een en ander af te spreken via de email?

Middel een prive bericht zal ik jullie mijn emailadres sturen.

Kunnen we het daar verder hebben over onze plannen



Groetjes,

Siets
Alle reacties Link kopieren
hoi Siets ik heb jou zelf ook een prive berichtje gestuurd lijkt me leuk om aan te sluiten bij jullie gezellig
Alle reacties Link kopieren
dit is me mij e mail adres sweet_girlimenelamranisweet-girl@hotail.com dit is me e mail adres
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Nog gelukkig nieuw jaar. Ik ben 28 jaar en woon nu 3 maanden in Den Haag. Zelf ben ik ook op zoek naar nieuwe mensen leren kennen. Ik ben nog niet zo bekend hier op de viai forum, dus hierbij mijn email adres. meissie86@hotmail.nl.



Hoop snel iets te horen.

Liefs Cynthia
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Wellicht is het leuk om een keer af te spreken in januari? Ik stuur jullie een priveberichtje (@cyntje jij hebt dit uitstaan, wellicht kun je het aanzetten)



Hoop snel wat van jullie te horen.



Groet,

Christa
Alle reacties Link kopieren
Ik ga jullie mailen om proberen iets af te spreken in januari met zn allen, leuk!
Overcome to become
Alle reacties Link kopieren
hallo dames leuk al die reactie lijkt me leuk om met jullie afspreken ik hoop dat ik nog kan aansluiten gezellig cinnyan ik heb je zelf een prive berichtje gestuurd heb je zelf ook een e mail adres?? groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Christa,





Je kunt mij een privé bericht sturen. Heb het aangepast.

Hoop snel iets horen.



Groetjes Cynthia
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
hoi Silke nee hoor je bent niet laat met reageren ik kan je alleen geen prive berichtje sturen heb je miss een e mail adres?
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames, dit klinkt heel erg gezellig. Ik doe ook graag mee als dat nog kan. Ik stuur mijn emailadres nog in een privébericht.
Ben ik nog op tijd??

Ik zou ook graag joinen
Alle reacties Link kopieren
Beste dames,



Volgensmij hebben er nu hele leuke dames gereageerd, wie voelt er wat voor om wat leuks in Den Haag af te spreken? Het lijkt mij heel erg leuk om het nieuwe jaar met een leuke borrel te beginnen.



Groetjes Christa
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Misschien ben ik al te laat, maar anders lijkt het me erg leuk om aan te sluiten!!

Ben 32 jaar, alleenstaand en woon in svheveningen. Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten!!! Hou van borrelen, lekker eten, gezellig kletsen, naar t strand gaan, etc...



Groetjes lisa
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Klinkt leuk! Waarschijnlijk ben ik al te laat maar ik waag toch maar een poging en wie weet!

Ik ben zelf 27 en woon aan de rand van Den Haag.

Ben nog niet zo actief/ goed in dit forum maar heb mij voorgenomen beter op te letten ;)



Wie weet hoor ik van jullie!
Alle reacties Link kopieren
Leuk al die reactie miss groepsmail of whatsapp groepje op zetten?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven