Leuke mensen gezocht in omg Den Haag

29-12-2014 13:23 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi iedereen,



Ik heb ooit al eens een oproep geplaatst maar daar is niet zo veel uit gekomen helaas!

Gezien het nieuwe jaar in zicht, probeer ik het nog een keer



Het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen die net als ik ook genoeg leuke bezigheden hebben in het dagelijks leven maar af en toe iets gezelligs wil doen met nieuwe mensen. Koken, eten, filmpje, drankje, kletsen spelletjes, het maakt niet uit! Ik ben zelf 29 en hou van mn werk, eten, reizen, films, gesprekken over het leven en ben altijd wel geinteresseerd in mensen met andere passies en interesses.



Mocht je interesse hebben, laat maar weten! Het lijkt me gezellig om op korte termijn dan met jou of met zn allen een drankje te doen!
Overcome to become
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik ben 29 en nieuw in Den Haag, ik woon er sinds eind september en ben nog erg onbekend in deze mooie stad. Het lijkt me super leuk om af te spreken voor gezelligheid, wijntjes, kroegjes en leuke gesprekken.



Groetjes

Christa
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Ik heb wel ook wel zin om af te spreken! Ik ben 28, woon weliswaar in Delft maar dat is om de hoek van Den Haag.

Het lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen onder het genot van een drankje. Wanneer gaan we?



Groetjes,

Siets
Alle reacties Link kopieren
Hi Christa en Siets!



Leuk dat jullie hebben gereageerd!

We kunnen al een datum proberen te prikken met zn 3-en voor een kennismakings drankje? Ik heb geen voorkeur voor week of weekend. Misschien ergens mid/eind januari?



Groetjes!
Overcome to become
Alle reacties Link kopieren
hoi chinnyan leuk je berichtje ik heb je zelf een prive berichtje gestuurd groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cinnyan en Christa,



Misschien is het handig om het een en ander af te spreken via de email?

Middel een prive bericht zal ik jullie mijn emailadres sturen.