Vriendinnen Utrecht en/of Amsterdam

24-01-2015 17:08 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal!



Naar maten ik ouder word, merk ik dat sommige vriendschappen verwateren, ik ben daarom opzoek naar leuke meiden, die van dezelfde dingen houdt als ik en positief in het leven staat... Geen drama etc.

Ik ben geen tutje of glamourpoes, maar ben wel dol op mode/beauty, koken, muziek, films, MANNEN ;) theeleuten, dansen, bioscoopje pakken,festivals,sporten, kunst/cultuur, lange gesprekken, en nog zoveel meer, ik ben opzoek naar echt gezellige meiden, om een leuke vriendschap mee om te bouwen. Ik kom zelf uit Utrecht dus omg zou leuk zijn, maar Amsterdam is ook prima.



Liefs meiden van 25+



Ik hoop snel wat van jullie te horen!



Liefs.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Blou27,



Ook ik ben op zoek om nieuwe meiden/vriendinnen te leren kennen. We hebben dezelfde interesses zie ik Daarnaast sport en reis ik graag :-) Over mijzelf: 27 jaar, woonachtig in Utrecht.

Om de een of andere reden lukte het niet je een privé bericht te sturen , dus dan maar op deze manier...

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

hier nog 1 Woon sinds kort (weer) in Utrecht en ben op zoek naar nieuwe leuke vriendinnen in de buurt

Ik ben ook 27 jaar..

Fijn weekend!
If nothing goes right... Go left.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Klinkt gezellig. Ik sluit me graag aan.

Ik ben 28 en houd ook van reizen, lekker eten en vooral van gezelligheid.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Als jullie mij mailen (heb ff een nieuw emailadres) aangemaakt, dan kunnen we een groepsapp beginnen?





Groetjes :-)
Alle reacties Link kopieren
....
Alle reacties Link kopieren
Super leuke reacties ) ! Ik mail jou dan Kahlen, en als de andere meiden dat ook willen doen, kunnen we snel met elkaar meeten! Leuk !!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ga je nu gelijk mailen
If nothing goes right... Go left.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Wellicht ben ik veel te laat met reageren, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk nog

Ik heb zojuist een oproepje geplaatst, voordat ik dit bericht zag.



Ik ben een enthousiaste 25 jarige meid die altijd ondernemend is en het liefst tijd doorbrengt met andere mensen.

Hoe cliché het ook klinkt: ik houd ook van: mode, festivals, uitgaan, films kijken, zomer, reizen, shoppen, urenlang op het terras genieten maar tegelijkertijd ook van lekker op de bank bijkletsen met vriendinnetjes.

Ik kan het heel erg leuk vinden om lekker te tutten voor een stapavondje maar tegelijkertijd ben ik ook het type dat rustig make-up loos op de bank kan hangen met vriendinnen en lange gesprekken aangaat.



Momenteel begin ik aan het schrijven van mijn scriptie en daarnaast werk ik parttime in een mode zaak. Verder houd ik van Utrecht en ben er graag te vinden, ik vind het namelijk een van de leukste steden van Nederland.



Ik hoop dat ik nog kan aansluiten, ik hoor het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey AK, wat een leuk berichtje, heb je ook een email waarop je te bereiken bent
Alle reacties Link kopieren
@ Blou27: ik heb mijn mailadres even verwijderd, want het staat er nu al een dagje en stiekem vind ik het niet zo'n fijn idee dat mijn privé adres openbaar staat..



Ik zag dat alleen Lammetje87 privé berichten kon ontvangen, dus heb haar mijn adres gestuurd.

Ik hoop dat het zo lukt, zo niet: dan zet ik gerust nog een keertje mijn mailadres hier



Groetjes,

AK89
Alle reacties Link kopieren
@ Blou27: ik heb mijn mailadres even verwijderd, want het staat er nu al een dagje en stiekem vind ik het niet zo'n fijn idee dat mijn privé adres openbaar staat..



Ik zag dat alleen Lammetje87 privé berichten kon ontvangen, dus heb haar mijn adres gestuurd.

Ik hoop dat het zo lukt, zo niet: dan zet ik gerust nog een keertje mijn mailadres hier



Groetjes,

AK89
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ook ik ben wellicht wat laat met mijn berichtje maar wil het toch even via deze manier proberen:). Ik woon sinds kort in Amsterdam en heb hier nog niet echt contacten opgebouwd. Ik zou het leuk vinden om andere meiden te leren kennen om gezellig samen een drankje te doen/hapje te eten etc. Kort over mij, ik ben 26 en werk fulltime daarnaast houd ik van shoppen, hardlopen, lekker eten, reizen en het ondernemen van culturele activiteiten en andere gezellige dingen.

Ik zou het dus ook leuk vinden om toch nog aan te sluiten:), ik hoor het wel of dit nog kan.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Hier nog eentje die zich graag wil aansluiten, als dat nog kan.

Ik ben 26 jaar, woon in Utrecht. Ik werk fulltime en daarnaast hou ik van muziek, lekker eten, sporten, gezelligheid. Ben ook op zoek naar andere meiden om leuke dingen mee te ondernemen.

Ik hoor wel of ik me nog kan aansluiten! :-)
Alle reacties Link kopieren
hey meiden



met een aantal dames die in/rondom Utrecht wonen zijn we inmiddels een app groepje gestart.

Als jullie mij mailen: viva_viva123@hotmail.com met je telefoonnummer dan voeg ik je toe :-)



PS: tussen viva en via zit een liggend streepje



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven