bi dates

08-02-2014 10:45 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik twijvel al sinds mijn puberteit aan mijn geaardheid en ben nu 26. Ik zou graag een keer een afspraak willen met een meid/vrouw maar als ik op bi sites kijk voor een afspraak dan kom ik niet zo ver. Weet iemand een site voor serieuze bi dates? Of andere tips om met andere vrouwen in contact te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook mee doen! Ben er trouwens waarschijnlijk dit weekend wel al te vinden
Alle reacties Link kopieren
Heb m'n mailadres gestuurd

Hey Martine laat even weten hoe het was, ben echt benieuwd!!!!!

Have Fun
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2015 14:11
Reden: Hengelen
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Vlinder, waar heb jij je mail achter gelaten ?

Je mag mij ook wel mailen ?
Alle reacties Link kopieren
Het was... uhmmm... nou ja zat ervoor in Bolle Jan, fout maar altijd gezellig en toen toch maar even kijken in de Vie. Eigenlijk alleen rustig aan de bar een biertje zitten drinken maar met muziek als dont you wish your girlfriend was hot like me. Was toch gezelliger in Bolle Jan..... Veel jonge meiden, dus was oké, gewoon even leuk om even langs te gaan...
Alle reacties Link kopieren
Zou die mailadressen maar weghalen als jullie niet door iedereen tot in lengte van jaren willen worden lastig gevallen! Succes trouwens!
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Upje....



Bestaat het emailclubje nog? Ik wil graag emailen met bivrouwen. Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn partner en 2 kinderen uit eerdere relatie. Voor mij is dit allemaal nieuw, mijn man weet alles, we hebben geen geheimen, voor mij erg belangrijk in een relatie!



Ik hoop tot snel :-)



Liefs, Katja
proud to be me!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuw of het mailclubje nog bestaat en of er nieuwe leden welkom zijn?
Alle reacties Link kopieren
Me2, ik ben ook op zoek naar echte meiden om mee te mailen en te daten in omg. Noord Brabant. Ben 26 jaartjes jong... Goodlooking.. Verzorgd, ik ben niet opzoek naar stelletjes.. Puur v/v contact
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van 33 jaar die ook al jaren ook naar vrouwen kijkt, maar nooit wat mee heeft gedaan. Lijkt me ontzettend leuk om als groep een keer naar Amsterdam te gaan voor een leuke en gezellige avond. Durf dit namelijk niet alleen te ontdekken. En met een groepje zullen we in ieder geval een leuke avond hebben
Alle reacties Link kopieren
same here
Don't worry, Bi happy!
Alle reacties Link kopieren
Up.
Is dit nog actief want ik wil wel mee mailen ..
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Het is pas 3 jaar geleden dat het laatste bericht gepost is...
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Had toch gekund dat er nog iemand hier online was en ziet dat er antwoord gegeven wordt....
Voor email groepje
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik zeg ook niet dat het niet kan :lips:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
katja79 schreef:
26-05-2014 15:59
Upje....



Bestaat het emailclubje nog? Ik wil graag emailen met bivrouwen. Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn partner en 2 kinderen uit eerdere relatie. Voor mij is dit allemaal nieuw, mijn man weet alles, we hebben geen geheimen, voor mij erg belangrijk in een relatie!



Ik hoop tot snel :-)



Liefs, Katja

Katka79: na het speuren over ervaringen en hoe een contact te krijgen met vrouwen die ook graag vv contact zoeken, kwam ik dot berixht tegen.
Nog interesse in mailcontact?
Lijkt mij wel gezellig nl.

X
Alle reacties Link kopieren
katja79 schreef:
26-05-2014 15:59
Upje....



Bestaat het emailclubje nog? Ik wil graag emailen met bivrouwen. Ik ben 35 jaar en woon samen met mijn partner en 2 kinderen uit eerdere relatie. Voor mij is dit allemaal nieuw, mijn man weet alles, we hebben geen geheimen, voor mij erg belangrijk in een relatie!



Ik hoop tot snel :-)



Liefs, Katja

Katka79: na het speuren over ervaringen en hoe een contact te krijgen met vrouwen die ook graag vv contact zoeken, kwam ik dot berixht tegen.
Nog interesse in mailcontact?
Lijkt mij wel gezellig nl.

X
Alle reacties Link kopieren
Is best moeilijk te "vinden" in de omgeving...
Hoe weet je of die andere vrouw ook bi is...😆
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Lilian43 schreef:
12-09-2018 11:34
Is best moeilijk te "vinden" in de omgeving...
Hoe weet je of die andere vrouw ook bi is...😆
It all starts with a flirt ;)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Jaja...lekker makkelijk gezegt dan gedaan.🤣
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Lilian43 schreef:
12-09-2018 12:01
Jaja...lekker makkelijk gezegt dan gedaan.🤣
Precies.... das nog niet zo makkelijk gedaan. Vooral niet als je niet in een grote stad maar in een dorp woont. 🙄
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat jullie hier vinden ;)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
14-09-2018 08:24
Misschien dat jullie hier vinden ;)
Dat zou inderdaad mooi zijn 😉
Alle reacties Link kopieren
Heb je pb gestuurd beascot
Dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven