Goedkoop bouwhout

25-01-2015 15:53 6 berichten
Dames



In verband met de complete verbouw van ons nieuwe huis, ben ik op zoek naar een goedkoop adres voor bouwhout, weten jullie er toevallig een in de regio rotterdam?
Alle reacties Link kopieren
Bouwmaat ?
Niet geschoten is altijd mis
Ik heb geen tip voor een adres, maar wel mbt het hout. Laat je vooral niet verleiden tot het kopen van b-keuze. Dat scheelt een hoop geld, maar kost nog veel meer aan frustratie! Vaak zit het vol met knoesten, wat betekent dat je het niet vast kunt spijkeren waar dat nodig is, of het is krom. En ook al zit het meeste verstopt, een vloer of gipswand wordt nooit netjes als het hout niet recht is. Ik kwam in een huis waar daarmee gebouwd is, en echt, het is een ramp. Succes met de verbouwing!
quote:Bitje93 schreef op 25 januari 2015 @ 16:21:

Bouwmaat ?Daar mag je volgens mij alleen kopen wanneer je ingeschreven bent bij de kvk.
Alle reacties Link kopieren
Maak een lijst van zo veel als mogelijk dingen je je nodig hebt.

Dit vereist wel een goed bouwplan, maar dat is sowieso erg handig.

Met die lijst kun je bij verschillende firma's een offerte opvragen.

De goedkoopste bedrijven vind je gewoon op internet. Zoek voor een aantal elementen in jouw lijst de goedkoopste aanbieder op internet en vraag aan deze bedrijven een offerte voor je hele lijst. Het eerste voordeel is dat je maar 1 keer verzendkosten hoeft te betalen (vaak ¤75,- - ¤150,- voor bouwmaterialen) . Als je veel besteld brengen ze het vaak ook gratis.

Ik heb dit zelf ook gedaan. Uiteindelijk kreeg ik zo nog eens 15% korting op de allerlaagste internetprijs die ik kon vinden.
Alle reacties Link kopieren
En bouwmaat is gewoon duur. Net als Pontmeyer en de gewone bouwmarkt. Het kan minimaal 40% goedkoper als je mijn bovenstaande tip volgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven