Squirten en plassen: genant

25-01-2015 16:19 31 berichten
Hi,



Sinds kort heb ik denk ik uitgevonden hoe ik spuitend kan klaarkomen....althans er komt melkachtige afscheiding...maar daarnaast plas ik ook, gezien de gele vlekken in mijn bed. Erg genant...maar hoe zou dit komen. Dit heeft nl. tot gevolg dat ik helemaal niet meer wil klaarkomen, en zeker niet met SV erbij vanwege de kans op ongelukjes zeg maar. Is dit voor mensen herkenbaar en waar zou dit aan kunnen liggen?
Alle reacties Link kopieren
euh ik plas ook wel eens tijdens de sex totaal niks ergs aan hoor !
quote:amelyxbrans schreef op 25 januari 2015 @ 16:23:

euh ik plas ook wel eens tijdens de sex totaal niks ergs aan hoor !
Alle reacties Link kopieren
als ik spuitend klaar kom zit er echt geen urine bij.

Het komt ook niet uit mijn urinebuis en het is niet geel maar gewoon doorzichtig.

Ga je dan gelijk plassen tijdens het klaarkomen????
Koop gele, bruine of zwarte hoeslakens en een waterdichte molton. Probleem opgelost.
Alle reacties Link kopieren
quote:amelyxbrans schreef op 25 januari 2015 @ 16:23:

euh ik plas ook wel eens tijdens de sex totaal niks ergs aan hoor !
Alle reacties Link kopieren
Bij seks komen nu eenmaal vloeistoffen vrij.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
vloeistoffen of ontlasting lijkt me nog al groot verschil
Mijn matras zit ook vol vlekken en ik plas toch echt niet meer in bed.

Oftewel, vlekken krijg je ook door transpiratie of door kaboutertjes. Hoeft geen urine te zijn.
Alle reacties Link kopieren
ik en mijn partner hebben hier allebei last van. Dus het maakt voor ons beide niet uit.
quote:amelyxbrans schreef op 25 januari 2015 @ 16:42:

ik en mijn partner hebben hier allebei last van. Dus het maakt voor ons beide niet uit.







Je gooit er leuke opmerkingen uit zo her en der op het forum
Schijnbaar ga ik dan ook plassen ja....wellicht door de ontspanning? En ik snap dat er bij seks vloeistoffen vrij komen daar ben ik ook niet vies van :-) Zou het aan mijn bekkenbodemspieren kunnen liggen? Ben sowieso al een zeikerd :-)
En het is echt beide hoor!
quote:amelyxbrans schreef op 25 januari 2015 @ 16:42:

ik en mijn partner hebben hier allebei last van. Dus het maakt voor ons beide niet uit.Euh, lijkt me gezellig
Alle reacties Link kopieren
quote:amelyxbrans schreef op 25 januari 2015 @ 16:23:

euh ik plas ook wel eens tijdens de sex totaal niks ergs aan hoor !Echt nog nooit last van gehad.
quote:Liekeinspanje schreef op 25 januari 2015 @ 16:55:

Schijnbaar ga ik dan ook plassen ja....wellicht door de ontspanning? En ik snap dat er bij seks vloeistoffen vrij komen daar ben ik ook niet vies van :-) Zou het aan mijn bekkenbodemspieren kunnen liggen? Ben sowieso al een zeikerd :-)



Leuk, zelfspot!



Zou best aan je bekkenbodemspieren kunnen liggen. Maar die kun je trainen.
Haha ja maar het is zo en helemaal als ik alcohol drink...en mijn SV lacht er altijd om...Maar goed dat trainen is zeker een optie. Ga voortaan maar bij hem afspreken want hij heeft alleen zwarte onderlakens

Toch ben ik benieuwd of het verder voor iemand herkenbaar is
Alle reacties Link kopieren
Nee niet herkenbaar, maar kun je niet zorgen dat je net geplast hebt voor de sex. Dan weet je zeker dat er geen urine komt.
Alle reacties Link kopieren
Niet herkenbaar maar misschien is sex op een zeiltje of latex hoeslaken een optie. Dan ben je in ieder geval van de vlekken in je beddengoed af en kan je weer komen zonder je daar druk over te maken.
Alle reacties Link kopieren
Voor de seks plassen en je bekkenbodemspieren trainen kan absoluut niet kwaad. Heb je later ook veel profijt van.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Misschien een domme vraag maar wat is SV? Supervriend?
Alle reacties Link kopieren
quote:pommiaan schreef op 25 januari 2015 @ 18:44:

Misschien een domme vraag maar wat is SV? Supervriend? Sex vriend.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Was het maar mijn Super Vriend sorry
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezeik hier allemaal.
quote:rob_uit_zeist schreef op 26 januari 2015 @ 10:19:

Wat een gezeik hier allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven