Leuke dingen ondernemen Leiden (25-33 jr)

25-01-2015 22:47 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik ben op zoek naar spontane meiden uit de buurt die het ook gezellig vinden om af en toe iets leuks te doen! Doordat veel vriendinnen bezig zijn met samenwonen en kinderen, gaat dat nu allemaal wat lastiger.

Ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een gezellig groepje te vormen om leuke dingen te ondernemen



Ik hou van heel veel dingen o.a.: uitgaan, hardlopen, shoppen en stedentrips maken, cultuur, naar het strand en in de zomer lekker op een terrasje of in het park van de zon genieten! Ik vind het ook fijn om gewoon lekker op de bank te kletsen of in de kroeg met een wijntje.

Ow ja, ik ben 29 jaar en woon dus in Leiden.



Spreekt het je aan, laat het weten!
Alle reacties Link kopieren
Hoi lampenkapje,



Leuk berichtje Mijn vriendinnen wonen niet in Leiden of zijn druk met kleine kinderen waardoor ik het wel mis, het spontaan kunnen afspreken hier in de buurt en leuke dingen doen.



Ik ben 31 en woon dus ook in Leiden. Ik hou van uitgaan en ga graag naar festivals. Ik kan niet wachten tot het weer wat warmer is zodat het terrasje ook weer een optie is (hagelbui buiten terwijl ik dit schrijf)

Het lijkt mij erg leuk om een keer wat af te spreken, er zijn vast nog wel meer meiden uit de buurt die dit leuk vinden.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je hebt gereageerd



Zullen we binnenkort gewoon een keertje een drankje doen? (inderdaad nog niet op een terrasje met dit weer ;))

En dan zien we wel of er nog meer meiden aan willen sluiten!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi leuk je berichtje klinkt leuk ik ben zelf 24 jaar woon in Den Haag ik vind het zelf leuk om te shoppen uitgaan en festival bezoeken of gezellig naar de film ik woon zelf niet in Leiden maar wel in Den Haag Is dat ook goed? Ik vind het zelf niet erg om naar leiden te komen ik heb zelf ov en dat goed uit als ik nog kan aansluiten dan hoor ik het wel dit Is mij e mail adres latina_chick@hotmail.nl groetjes imen
Alle reacties Link kopieren
Hoi lampenkapje,



Binnenkort een drankje doen lijkt mij zeker een goed plan.

Ik zal je een privé berichtje sturen om wat af te spreken.



En als er meer meiden uit Leiden zijn die ook zin hebben om mee te gaan, jullie zijn ook van harte welkom.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lampenkapje en winegummy



Ik sluit me graag aan! ik ben 34,woon naast Leiden en vind het ook leuk om spontaan af te spreken.

Ik hou van shoppen, uit eten/terras, fotografie, stedentrips, cultuur, muziek, (food)festivals etc etc



misschien tot later!
Alle reacties Link kopieren
Hoi sil16via,



Je bent van harte welkom. Lampenkapje en ik zijn bezig om een besloten facebookgroep te maken zodat we wat kunnen afspreken. Ik kan je alleen geen priveberichtje sturen omdat je dat niet aan hebt staan. Dit kan je instellen bij voorkeuren bij je instellingen.

Als je dat instelt dan kunnen we contact opnemen om af te spreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo



wat een leuk initiatief! Ik sluit graag aan! Ik hou van hardlopen, bootcamp, lezen en naast nog andere hobbies ben ik bezig met aftikken van items op mijn bucket list (en nee, nieuwe mensen leren is er niet een van ;))



Ik kijk uit naar een datum waarop we wat kunnen drinken..



Groetjes
If you put your mind to it, you can accomplish anything
Alle reacties Link kopieren
Het wordt nog bijna druk ;) Gezellig!

Ondertussen is de Facebookpagina aangemaakt, zal jullie even een berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
Goed, privéberichtjes sturen is niet mijn sterkste kant blijkt, dus heb je geen berichtje gehad, stuur mij er even een ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je net een privé berichtje gestuurd...als het goed is
Alle reacties Link kopieren
Heey meiden, ik sluit mij graag bij jullie aan! Ik ben 25 en woon inhet centrum van leiden. Hebben jullie inmiddels een datum geprikt? Lijkt me gezellig in ieder geval

Groetjes! X
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dionne,



Gezellig! Wij hebben ondertussen een optie voor een datum. Ik zal je even een priveberichtje sturen met info en met onze facebookpagina



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan iemand mij op onze eerste borrel even uitleggen hoe je een priveberichtje moet sturen :D



Dionne: ik heb twee keer bij je naam op berichtje sturen geklikt, maar heb ze volgens mij weer naar mezelf gestuurd :S Als je niets gehad hebt, moet je mij even een berichtje sturen, dan kan ik daarop reageren
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Ik ben 25 en ik woon in Lisse, wel vlakbij Leiden en vind het geen probleem naar Leiden te gaan.

Lijkt me leuk om me aan te sluiten bij jullie..



Liefs, Amanda
Alle reacties Link kopieren
Hoi amanda ik heb je zelf privé berichtje gestuurd ik woon zelf in Den Haag ik vind het zelf niet erg om stukje reizen mocht je toch contact willen dit Is me e mail adres latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
Ha lampenkapje,



Sinds kort werk en woon ik ook in Leiden, maar ik ken hier nog weinig mensen behalve collega's. Het lijkt me leuk om me aan te sluiten bij een gezellig groepje om leuke dingen te doen samen!



Ik ben 25 jaar, hou natuurlijk ook van shoppen, strand en terrasje Daarnaast hou ik van reizen, festivals en lekker koken en samen eten. Haha en met hardlopen heb ik een haat-liefde verhouding ;)

Het lijkt me leuk om binnenkort wat af te spreken.

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee hee,



Ik heb je een berichtje gestuurd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven