Vriendinnen en vrienden gezocht Venlo en omgeving

29-12-2014 16:35 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik ben sinds een maand woonachtig in Venlo. Ben een zeeuwse die het laatste anderhalf jaar in Spanje heeft gewoond maar voor werk terug naar Nederland ben gekomen.

Graag zou ik een vrienden kring opbouwen hier om af en toe eens leuke dingen te doen, praten, drankje, etentje, bios!



Wie heeft er wat tijd over? Ben 45 jaar.



Tot horens!

Groet, Luna
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben 47. Ben gelukkig met baan, relatie e.d. maar zou graag meer vrienden/vriendinnen willen in Limburg om af en toe leuke dingen samen te ondernemen. Woon zelf in Sittard
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mo, had net ook gereageerd op jouw oproep. Eens afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ga hier maar even verder :-) Venlo is niet echt in de buurt, maar als het klikt maakt afstand niet zo veel uit he. Tuurlijk kunnen we eens afspreken. Wat zijn je hobbies? Is afspreken in Roermond een optie?
Alle reacties Link kopieren
Roermond is voor mij geen probleem. Ben het gewend om te rijden. Is Roermond voor jou haalbaar?

Wat betreft hobbies. Ik mag graag lekker uit eten gaan, terrasje pikken (maar dat is nu wat lastiger). Daarnaast houd ik van reizen, films kijken, muziek luisteren, af en toe eens een concert bezoeken. Heb niet echt een hobby zoals bv. knutselen of zo. Ben ook niet echt een stapper! Dat heb ik in het verleden genoeg gedaan.

Wat doe jij graag in je vrije tijd?

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik werk in Roermond :-) Misschien kunnen we eens afspreken na werktijd en ergens een hapje gaan eten??



Ik heb ongeveer dezelfde hobby's als jij. Daarnaast ook nog zelf muziek maken, en sporten/wandelen. Dat laatste vooral 's zomers.
Alle reacties Link kopieren
Luna, niks meer van je gehoord.... ben je er nog?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven