Vriend wil geen seks?

26-01-2015 00:09 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een aantal maanden heb ik een relatie met een lieve spontane man. We komen beide uit een langere relatie. Het is heel fijn om samen te zijn. Maar we hebben nog geen seks gehad. Ik wil het graag maar merk aan hem terughoudendheid. Hij neemt geen initiatief en verder dan wat strelen is het nog niet gekomen. Toen ik wat bij hem wilde doen liet hij het even toe, maar kapte hij het vervolgens af. Wat kan er aan de hand zijn? heb het wel gevraagd maar krijg niet echt een antwoord. En ik maar denken dat mannen altijd meer zin in seks hebben dan vrouwen...
Alle reacties Link kopieren
hij heeft er gewoon nog ff geen zin in.

niet fijn als je geil bent maar je gereedschap werkt niet .
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wel zeker dat hij geen andere relatie heeft? Of mogelijk twijfelt aan jullie relatie? Vraag het hem op de man af: zeg gewoon: ik vind je leuk, jij mij volgens mij ook, volgens mij hebben we momenteel allebei geen andere relatie, en ik zou graag seks willen en zou het ook normaal vinden als dat nu zo'n beetje gaat gebeuren. Wat is de reden dat dit niet gebeurt? En zorg dat je daarmee achter de hele waarheid komt. Open en eerlijk.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
En als hij geen antwoord geeft, wegwezen ermee. Laat hem meteen weten dat je serieus bent en ook gevoelens hebt. Je zult de eerste niet zijn die na maanden of jaren alsnog teleurgesteld afhaakt omdat hij zo zielig was, stiekem toch nog met zijn ex in bed lag, of een trauma heeft. Laat hij dan ook gewoon eerlijk zijn en geef hem het gevoel dat je niet een speelbal bent, maar gewoon wilt weten waar je aan toe bent en anders verder gaat kijken. Niet een hand vol, maar een land vol. Zoveel onzekerheid in het begin van een relatie is niet goed.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Wat is die relatie dan precies? Dat is een vriendschap lijkt me. Twee volwassen mensen die zó lang geen seks hebben.... Je wil elkaar toch opvreten die eerste maanden?
Alle reacties Link kopieren
Heb je het al aan hem gevraagd?
Alle reacties Link kopieren
Je weet zeker dat hij niet impotent is of een enge ziekte heeft waar hij niet over durft te praten ?
Niet geschoten is altijd mis
Is hij homo?
Mijn glazen bol zegt dat je het hem nog een keer moet vragen en niet op het forum
Nou, grote ontdekking, niet alle mannen willen altijd seks dus. Heb je weer wat geleerd.



En waarom niet? Er zijn 1001 mogelijkheden. Slechte ervaring, verlegenheid, laag libido, 11cm, etc, etc
Alle reacties Link kopieren
pffff kan de mannen niet van mij afslaan op 1e date. je hebt geluk!
quote:Argentovivo schreef op 26 januari 2015 @ 00:21:

En als hij geen antwoord geeft, wegwezen ermee. Laat hem meteen weten dat je serieus bent en ook gevoelens hebt. Je zult de eerste niet zijn die na maanden of jaren alsnog teleurgesteld afhaakt omdat hij zo zielig was, stiekem toch nog met zijn ex in bed lag, of een trauma heeft. Laat hij dan ook gewoon eerlijk zijn en geef hem het gevoel dat je niet een speelbal bent, maar gewoon wilt weten waar je aan toe bent en anders verder gaat kijken. Niet een hand vol, maar een land vol. Zoveel onzekerheid in het begin van een relatie is niet goed.Phoe .. eh .. Argentovivo, wellicht kan het geen kwaad je eigen verleden even een beetje te verwerken voor dat je dat zo maar even klakkeloos op een ander projecteert? ..
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 26 januari 2015 @ 00:36:

Nou, grote ontdekking, niet alle mannen willen altijd seks dus. Heb je weer wat geleerd.



En waarom niet? Er zijn 1001 mogelijkheden. Slechte ervaring, verlegenheid, laag libido, 11cm, etc, etc





Wat heeft dát er nou mee te maken? Alsof dat invloed heeft op je libido.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:250 schreef op 26 januari 2015 @ 00:39:

pffff kan de mannen niet van mij afslaan op 1e date. je hebt geluk!Gut, ben jij er ook weer?
Speechless
quote:250 schreef op 26 januari 2015 @ 00:39:

pffff kan de mannen niet van mij afslaan op 1e date. je hebt geluk!Kan je niet lekker in je eigen topic opscheppen?
quote:muzemeisje schreef op 26 januari 2015 @ 00:42:

[...]







Wat heeft dát er nou mee te maken? Alsof dat invloed heeft op je libido.neem de tijd
Voor de hand ligt natuurlijk om het hem te vragen (iets subtieler dan sommigen hier voorstellen mag daarbij best wel). Ik neem aan dat als het een soort principe is of een geloofsovertuiging dat het wel eerder aan bod was gekomen, maar je weet het niet natuurlijk. Het zijn soms ook niet de dingen die je als eerste op tafel gooit.



Daarnaast komen jullie beiden uit een lange relatie. Wie weet dat zijn vorige relatie gedaan heeft met zijn sexualiteit? Misschien was dat wel problematisch in zijn voorgaande relatie en moet hij weer even 'leren' om gewoon lekker van sex te kunnen genieten?



In elk geval is het inderdaad iets waar iedereen op dit forum over kan gaan lopen gissen; maar je moet toch bij hem zijn om het uit te vissen (is waar en het rijmt ook nog .. kan zo op een tegeltje)



Succes en sta open zou ik zeggen.
quote:250 schreef op 26 januari 2015 @ 00:39:

pffff kan de mannen niet van mij afslaan op 1e date. je hebt geluk!Ach gut .. arm kind .. ik vind je echt heel erg zielig ..
Alle reacties Link kopieren
quote:eldorado schreef op 26 januari 2015 @ 00:46:

[...]



neem de tijdIk heb je verwijderde opmerking ook gelezen. Leuke kennismaking.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 26 januari 2015 @ 00:43:

[...]





Gut, ben jij er ook weer? Hahaha
Alle reacties Link kopieren
Vreemd , in het begin van een relatie vreet je elkaar juist op.



Wat zegt hij er zelf over , neem tenminste aan dat je het weleens ter sprake hebt gebracht.
Alle reacties Link kopieren
Waarom afficheer je een vage soort van vriendschap zonder seks als 'een relatie'? Dat is het voor veel datende mensen mét seks niet eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:Argentovivo schreef op 26 januari 2015 @ 00:19:

Weet je wel zeker dat hij geen andere relatie heeft? Of mogelijk twijfelt aan jullie relatie? Vraag het hem op de man af: zeg gewoon: ik vind je leuk, jij mij volgens mij ook, volgens mij hebben we momenteel allebei geen andere relatie, en ik zou graag seks willen en zou het ook normaal vinden als dat nu zo'n beetje gaat gebeuren. Wat is de reden dat dit niet gebeurt? En zorg dat je daarmee achter de hele waarheid komt. Open en eerlijk.+1
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Het is misschien vragen naar de bekende weg maar het houdt me wel bezig. Ik heb hem er al meerdere keren naar gevraagd maar ik krijg niet echt een duidelijk antwoord: moe/niet fit/wil slapen/volgende keer oke...



Overigens wel een "fijne" kennismaking met dit forum door sommige leden...
Dan antwoord je toch; dat zeg je steeds, ik wil graag weten wat er aan de hand is, ik word hier onzeker van?? Wat antwoord jij dan? O ok..



Misschien niet als je al bezig bent over beginnen. Maar tijdens het eten/ auto rijden?



Vind hij het ook een relatie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven