schaamhaar dilema

21-01-2015 00:15 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede avond.

Ik heb een probleem waar ik al een tijd mee zit.

Ik ben 22, en had 2 jaar terug voor het eerste een jongen ontmoet die ik leuk vond!

We trokken een poos met elkaar op, en deden intieme dingen met elkaar (geen egte sex maar andere dingen op het gebied), maar opeens ( na 2 weken) begon hij via whats up steeds opmerkingen te maken over mijn schaamhaar. En soms best wel lullige dingen. Het kwam er opneer dat hij wilde dat ik het er helemaal af zou scheren, maar ik wilde dat niet en deet dat niet.

Toen kort daarna kreeg ik van hem te horen dat het niks zou worden tussen ons omdat ik me daar niet wilde scheren.

Ik vind dit egt helemaal niet leuk, het heeft me veel verdriet gedaan.

Ik voelde me voor schut staan.

Nu 2 jaar later ben ik er egt heel onzeker over geworden, en durf absoluut niet aan een relatie te beginnen omdat ik bang ben dat ik weer zo behandeld ga worden als toen over mijn schaamhaar. Ik heb het eens een paar keer geschoren in die tussen tijd maar kon wel janken door de onuitstaan bare jeuk! Heb het ook eens geprobeerd om het gewoon ietsjes korter te knippen maar zelfs dan krijg ik al vresselijk veel jeuk! Daarom wil ik het gewoon niet. En vind het gewoon niet nodig. Ben ik de enige met dit probleem?
Alle reacties Link kopieren
En ik vind jouw motto leuk in combinatie met je uitspraken
Speechless
quote:dalliance schreef op 25 januari 2015 @ 14:17:

[...]



Ik voelde me behoorlijk afgewezen, en heb nu nog (twee dagen later) het gevoel dat ik vies van mezelf zou moeten zijn omdat er 4 mm aan haar groeide. Rationeel weet ik uiteraard dat het bullshit is, maar feit is dat mijn vriend mij niet wil als ik me een paar dagen niet geschoren heb. Ik ben ook boos hoor, want godallemachtig hoe kleinzielig en kinderachtig wil je het hebben, maar ik voel me ook wel een beetje gekwetst. Hij is verder heel volwassen en heel redelijk altijd, dus dit kwam voor mij ook als best wel een verrassing.



Deed hij serieus moeilijk over 4 millimeter haar?! Als het een volgroeide bos is waarbij de haren aan alle kanten omhoog springen om het zo maar even te zeggen snao ik het wel.

Maar 4 mm haar? Dat vind ik wel echt heel flauw hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 25 januari 2015 @ 16:59:

[...]





Ik leg mijn mening helemaal niet op aan anderen, ik verdedigde mijn mening tegenover een ander forumlid die behoorlijk kinderachtig reageerde. Ik heb in meerdere van mijn reacties gezegd dat iedereen zelf moet weten wat hij of zij doet met zijn lichaamshaar (dus hoezo opdringen?). Het feit dat ik echter begrijp dat veel mannen het niet fijn vinden doet hier toch niets aan af? Iedereen heeft zijn eigen voorkeur en dit is de mijne. Daarbij delen toch veel mannen deze mening. Ik weet niet of je het hele topic gelezen hebt maar TO vraagt eerst om meningen en als die meningen haar niet aanstaan dan gaat ze raar reageren. Vind zichzelf slimmer en een beter karakter hebben. Dat slaat nergens op en getuigd er alleen maar van dat ze niet tegen kritiek kan. Prima, maar vraag dan niet om iemands mening. Dus lees het hele topic even voordat je mij aanvalt.





Lees ik daar nou over heen (dat slimmer vinden etc) of zit je dat maar in te vullen?



Ikzelf lees in TO een jonge meid die in de war is en zich teveel aantrekt van wat andere mensen vinden, ipv dat ze voor zichzelf beslist wat ze belangrijk vind. Los van schaamhaar moet je gewoon blij zijn als je van een kerel (of vrouw) af bent die met lullige opmerkingen iets van je gedaan probeert te krijgen (in dit geval scheren). Andersom vind ik een man of vrouw die tegen een geschoren partner zegt: joh je lijkt net een klein kind, ook een asshole. het is je eigen lichaam, daar mag je mee doen wat je wilt.



Verder vind ik het 'de meeste vrouwen willen dit' of 'de meeste mannen willen dat' zo'n onzin. Wat je zelf belangrijk vind om met je lichaam te doen is prioriteit nummer 1 en dan bepaal je zelf in hoeverre je aan de verlangens van een partner tegemoet wil komen. En die partner is niet een procentueel gedeelte van de bevolking, dus op percentages afgaan heeft weinig zin. Ik hoef toch ook niet met 75% van de mannen van NL naar bed? En als een beetje haar een dealbreaker is voor een man dan is het 'his loss' niet de de mijne (ik val niet op mannen die moeilijk over wat haar doen).
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
quote:boebezoebe schreef op 26 januari 2015 @ 02:01:

[...]





Lees ik daar nou over heen (dat slimmer vinden etc) of zit je dat maar in te vullen?



Ikzelf lees in TO een jonge meid die in de war is en zich teveel aantrekt van wat andere mensen vinden, ipv dat ze voor zichzelf beslist wat ze belangrijk vind. Los van schaamhaar moet je gewoon blij zijn als je van een kerel (of vrouw) af bent die met lullige opmerkingen iets van je gedaan probeert te krijgen (in dit geval scheren). Andersom vind ik een man of vrouw die tegen een geschoren partner zegt: joh je lijkt net een klein kind, ook een asshole. het is je eigen lichaam, daar mag je mee doen wat je wilt.



Verder vind ik het 'de meeste vrouwen willen dit' of 'de meeste mannen willen dat' zo'n onzin. Wat je zelf belangrijk vind om met je lichaam te doen is prioriteit nummer 1 en dan bepaal je zelf in hoeverre je aan de verlangens van een partner tegemoet wil komen. En die partner is niet een procentueel gedeelte van de bevolking, dus op percentages afgaan heeft weinig zin. Ik hoef toch ook niet met 75% van de mannen van NL naar bed? En als een beetje haar een dealbreaker is voor een man dan is het 'his loss' niet de de mijne (ik val niet op mannen die moeilijk over wat haar doen).Pagina 8, reactie van kinderkoekje:

O god nu komen de taal juffies en meestertjes weer die je gaan corrigeren op je taal fouten. jullie kunnen mijn verhalen begrijpen of niet soms? of zijn forums alleen voor de mensen die 100 % weten hoe je elk woord moet schrijven?

Voor mij blijft het nog steeds EGT.

Ik ga me egt niet veranderen En ik een domme doos? Zie die reacties hoe mensen hier reageren, daar uit zie je maar dat ik altijd nog slimmer en een beter karakter heb.



En het blijkt ook maar dat als je schaamhaar hebt, de slechte vieze mannen al van je afslaat er mee :D

Dus tis alleen maar gunstiger zie ik al!

Ik wil een EGTE vent. Geen een of andere mandril/aap die eerst je doos komt controleren. (in de dieren tuin doen die beesten niet anders)

Dus van dat volk als jullie kan ik al geen last hebben.



Thoma.

Wie zegt dat ik de mode volg? Ik ben totaal het tegen overgestelde, je weet helemaal niks van mij wie zegt dat ik intresse heb in de mode? En ik ben ook totaal niet van de ipads, vind het klote dingen.

Ik heb zo heel mijn andere behoeften.

Ik heb haar. En nee ik wil niet anders.

Dan blijf je bezig met dat scheren.

Weetje!

IK draag al jaren dreads! Meschien kan ik daar beneden ook wel dreads doen!!! Joteeem!!!
er zijn ook mannen met een fetisj voor veel schaamhaar, dus zoek er zo eentje dan.
Alle reacties Link kopieren
quote:mrssippie schreef op 26 januari 2015 @ 09:42:

[...]





Pagina 8, reactie van kinderkoekje:

O god nu komen de taal juffies en meestertjes weer die je gaan corrigeren op je taal fouten. jullie kunnen mijn verhalen begrijpen of niet soms? of zijn forums alleen voor de mensen die 100 % weten hoe je elk woord moet schrijven?

Voor mij blijft het nog steeds EGT.

Ik ga me egt niet veranderen En ik een domme doos? Zie die reacties hoe mensen hier reageren, daar uit zie je maar dat ik altijd nog slimmer en een beter karakter heb.



En het blijkt ook maar dat als je schaamhaar hebt, de slechte vieze mannen al van je afslaat er mee :D

Dus tis alleen maar gunstiger zie ik al!

Ik wil een EGTE vent. Geen een of andere mandril/aap die eerst je doos komt controleren. (in de dieren tuin doen die beesten niet anders)

Dus van dat volk als jullie kan ik al geen last hebben.



Thoma.

Wie zegt dat ik de mode volg? Ik ben totaal het tegen overgestelde, je weet helemaal niks van mij wie zegt dat ik intresse heb in de mode? En ik ben ook totaal niet van de ipads, vind het klote dingen.

Ik heb zo heel mijn andere behoeften.

Ik heb haar. En nee ik wil niet anders.

Dan blijf je bezig met dat scheren.

Weetje!

IK draag al jaren dreads! Meschien kan ik daar beneden ook wel dreads doen!!! Joteeem!!!Ah, dan heb ik er inderdaad overheen gelezen :D
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Alle reacties Link kopieren
Even over dreads: Die krijg je door maar lang genoeg je haren niet te verzorgen. Volgens mij heeft TO gewoon een probleem met haarverzorging! Het zit dus dieper dan: "mijn vriend wil zus of zo"

Dit kan een jeugdtrauma of een diepgewortelde vorm van recalcitrant zijn.

In het echt zal TO een lieverd zijn, maar het komt bij mij ook over als een puber die gewoon dwars wil liggen. Ze wil het niet niet omdat ze het niet wil, maar ze wil het niet omdat hij het wil.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven