Kledingkast uitgemest. Wat nu?

02-05-2007 15:00 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, ook hier hebben de voorjaarskriebels toegeslagen. Ik ben rigoreus door mijn kledingkast gegaan.Heb nu 3 stapels gemaakt: houden, kledingcontainer en ?.



Tja, wat zal ik doen met de kleding die ik te goed vind om zomaar weg te gooien, maar die ik eigenlijk niet meer draag (te groot/klein/niet meer mijn smaak)? Iemand goede tips? Ik dacht eraan het misschien te verkopen, maar weet eigenlijk niet hoe/wat. (Ik woon in Almere, maar kan maar 1 winkel vinden die inkoopt en die willen geen winterkleding hebben nu. En om de rest een half jaar in de schuur te laten staan, ruimt ook niet echt op natuurlijk.)
Alle reacties Link kopieren
Zet het op e-Bay of Marktplaats.Desnoods de hele partij voor een vaste minimum-prijs of zo.



Succes

GB
Alle reacties Link kopieren
Kringloop winkel, Marktplaats, E- Bay, Leger des heils??
Alle reacties Link kopieren
Zuig:)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha...GB crossposting :D
Alle reacties Link kopieren
Alweerrrr:o
Alle reacties Link kopieren
;)
Alle reacties Link kopieren
Vriendinnen er een plezier mee doen.

Op 5 mei op een vrijmarkt het verkopen.

Kringloopwinkel.

Briefje bij de supermarkt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Buiten wat al genoemd is: vraag je vriendinnen of zij ook hun kasten willen uitmesten en kijk eerst eens wat jullie misschien onderling van elkaar willen.

Fles rosé erbij;).
Known to cause insanity in laboratory mice
Alle reacties Link kopieren
Bij de kringloop krijg je er toch niks voor,of vergis ik me nu?
Alle reacties Link kopieren
Bij de kringloop krijg je er toch niks voor,of vergis ik me nu?
Nee je vergist je niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg altijd kleding van vriendinnen. Soms hebben ze het maar 1x aangehad, maar is het iets gekrompen in de was ofzo en hupsa het gaat naar mij toe :P
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg regelmatig iets van vriendinnen en dit weekend van schoonzus. Heb ik iets "nieuws" en zij hebben ruimte in de kast. :D  Heb ik iets dat ik nog te goed vind om weg te gooien dan gaat het naar hun of de kringloop/voedselbank.

Mogelijkheden te over en als iedereen net zo blij is met hun "nieuwe"dingen scheelt dat weer een uitgave. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat ik helemaal nooit iets zelf koop. Ik heb juist vorige maand mijn kleding een heel nieuwe impuls gegeven. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik breng het meesal naar het Leger des Heils of ik kijk op Marktplaats

ofzo wie het wil hebben. Ik heb het nu in zo'n kledingcontainer

gegooid, geen idee wat ze er dan mee doen, maar er staat op die

container dat het ten goede komt aan Amnesty International. Vind ik een

goed doel.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
.
Ik stuur dat naar Suriname.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in het winkelcentrum staat op het plein een bak van Humanitas. Daar flikker ik altijd alles in.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik 'te goed' vind om gewoon weg te doen, breng ik sinds kort naar de regionale kledingbank, gerelateerd aan voedselbank en werkt samen met o.a. huisartsen.



Daarnaast nog wat erg goede spullen, die wil ik inleveren bij 'dress for success' (google maar even).



En wat echt niet meer kan qua t-shirtjes etc., die verdwijnen in de doos verfklusdoeken etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven