Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen!

02-01-2015 19:57 2219 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hét avatartopic voor nieuwe ava`s en alle andere vragen is gesloten
Ooit een leuk lopend topic zo rond de feestdagen. Nu kan het niet blijven omdat het nieuwe forum ons niet de kans biedt om leuke ava's te plaatsen. Door mijn enthousiaste forummaatje in Ava's is dit topic ooit tot stand gekomen. Samen hebben we gelachen en genoten van de zooi die we maakten.

Mocht dit topic ooit een doorstart gaan vinden dan open ik een nieuwe maar niet zonder jou te herinneren MV, rust zacht en we missen je:
Mylene_Valerie schreef:
02-01-2015 20:00
LEUK ENN!!!
Voor jou :lips: :

Afbeelding


Archief topic:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
enn wijzigde dit bericht op 23-12-2017 16:51
88.19% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
als dit als een warm bad voelt, hoe moet het er hier buiten dan wel niet aan toegaan?!
Alle reacties Link kopieren
Geen idee Fluim en wat zie jij eruit....
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:gladoortje74 schreef op 26 januari 2015 @ 15:09:

Wat grappig van je kat zeg. Is het zo'n fotomodel? Ja, ondanks dat hij niet de mooiste is, is hij toch fotomodel en heeft hij wel in reclames, tv-series, films, brochures enz gestaan. Mijn andere kat ook maar die is nu inmiddels ouder en van mij hoeft hij niet. Is leuk maar het is niet heel vaak hoor . Mijn jongste kat is wel heel mooi maar hij durft niet dus uiteraard doen we het dan ook niet.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Enn, kan je jouw Valentijns-ava van Bo al zien hier?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Deze moet er komen maar hij doet het niet he? Of zien jullie hem wel?



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:Mylene_Valerie schreef op 06 februari 2015 @ 15:19:

Deze moet er komen maar hij doet het niet he? Of zien jullie hem wel?



[afbeelding]Ik zie een kat die boven een dekentje uitkijkt. Moet goed zijn, toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:LoiseauCoureur schreef op 06 februari 2015 @ 15:42:

[...]





Ik zie een kat die boven een dekentje uitkijkt. Moet goed zijn, toch? Ja dat moet hem zijn hahahaha. Ik zie nog de knipogende Bo Ghi.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ondanks drie x F5, bij mij nog steeds de knipogende kat MV.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 06 februari 2015 @ 21:36:

Je hebt ondanks drie x F5, bij mij nog steeds de knipogende kat MV.Oh dan probeer ik het nog een keer.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja nu zie ik het! Leuk.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Herken je mij nog?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Op Nous na ziet niemand mijn Valentijnsava



Laat staan dat ze zien dat Bo zijn koppie wel een hartje lijkt.



Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja,je bent veranderd m-v!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mendy schreef op 07 februari 2015 @ 12:40:

Ja,je bent veranderd m-v!!



Mendy, ik dacht laatst dat je nick was verandert maar er is nog een forumster die een ava heeft die op de jouwe lijkt. Nu met die kleurtjes erin kan ik ze goed uit elkaar houden.





Zal ik heel brutaal vragen of Bo weer een knipogende oog mag hebben?

Alleen denk ik dat het oogje te klein is daarvoor.

(zit te overwegen deze ava te houden , is wel nog even wennen na 7 jaar die andere te hebben gehad. Nou iig vanaf er avatars mogelijk was, dat is misschien iets korter dan 7 jaar he?)



Ps, Enn je hebt een PB over iets anders
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het is inderdaad even wennen, dat ik dus twee keer moet kijken.



Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 09 februari 2015 @ 12:05:

Het is inderdaad even wennen, dat ik dus twee keer moet kijken.



[afbeelding]Ohhh Fluim
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukt, leuk dat het zo subtiel is de knipoog, ik flirt immers niet met iedereen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 07 februari 2015 @ 12:18:

Op Nous na ziet niemand mijn Valentijnsava



Laat staan dat ze zien dat Bo zijn koppie wel een hartje lijkt.



Ik vind je nieuwe valentijnsava heel erg schattig MV, maar ja Bo is ook gewoon schattig.
ik koester Bo
quote:fluim schreef op 09 februari 2015 @ 18:08:

ik koester Bo Ja, poezen en honden die koester je wel
Alle reacties Link kopieren
quote:Aniuk schreef op 09 februari 2015 @ 18:49:

[...]





Ja, poezen en honden die koester je wel



Dank jullie.



Aniuk, ik ben gek op paarden, heb 17 jaar paardgereden. En je ava`s zijn echt erg leuk. Moeilijk met paarden wat het zou moeten worden, heb ik met alle avatar`s hoor. Mooie zwarte frieze paarden, de paarden van de Spaanse rijschool, Arabische paarden, uiteraard vele meer, mini shetlander, die je nu hebt is erg mooi trouwens.



Blij dat ik uit eigen foto`s kan kiezen maar dan nog zie je eigenlijk honderden mooiere, in mijn geval, katten. Maar ja, ik zou wel voor een mooiere foto kunnen gaan maar bij deze kat, o. a. natuurlijk , ligt ook mijn hart.



Ik zie zovaak van die leuke ava`s dat ik echt niet zou kunnen kiezen
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
ja en paardjes in blik ook hoor
Alle reacties Link kopieren
quote:fluim schreef op 09 februari 2015 @ 18:08:

ik koester Bo



Het zit er natuurlijk een keer aan te komen dat ik opeens een kinderkopje met roze muts zie opduiken in mijn avatar

Of dat Bo ineens met een roze muts met van die oortjes verschijnt



Wanneer is de gay-parade dit jaar?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
iedereen hier heeft als avatar bijvoorbeeld een bloem of een schilderij een diersoort of een landschap. Ik heb mijn eigen foto als avatar. Vind ik nog mooier staan
Alle reacties Link kopieren
quote:demetsivrihisar1991 schreef op 10 februari 2015 @ 00:26:

iedereen hier heeft als avatar bijvoorbeeld een bloem of een schilderij een diersoort of een landschap. Ik heb mijn eigen foto als avatar. Vind ik nog mooier staanJa staat je mooi
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven