Waar is iedereen??

01-05-2007 09:00 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er vandaag iets dat ik helemaal heb gemist???



Zucht.. zit hier in mijn eentje op mijn stage.. Heb net al in mijn mail gekeken, maar niks gelezen dat er iets speciaals is. Kan me niet voorstellen dat iedereen een koninginnedag kater heeft :P



(heb ik namelijk wel :P, maar zit er toch)



Pff.. dom topic, maar nu verveel ik me.. Kwam langs in de hoop mijn begeleider te spreken, was een half uur te vroeg omdat nergens file was... Sta normaal gesproken ontzettend lang vast, en nu nauwelijks autos op de weg... Ik snap er helemaal niks van...
Alle reacties Link kopieren
Waar ik woon hebben de kinderen meivakantie. Hele week vrij. Dus zijn er veel mensen op vakantie. hebben dus vrije dagen opgenomen en stonden vandaag niet in de dagelijkse file...
Alle reacties Link kopieren
ik ben gewoon aan het werk :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik ga zo ook gewoon naar stage.

Maar het is wel rustig vandaag op kantoor: d'r is er een op vakantie, de ander zit in een hutje op de hei aan het nieuwe kunstenplan te werken en weer iemand anders heeft op dinsdag altijd een vrije dag...

Lekker doorwerken dus!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben van mijn laatste weekje ziekteverlof aan het genieten ne ik heb tevens meivakantie.

Ik zit nu achter de pc even het forummen te bekijken en ga zo lekker douchen en boodschapjes doen.



Voor iedereen die aan het werk is; Werkse!!!!
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Dank je Calvijn :)
Alle reacties Link kopieren
Nou, heb er ook maar een vrij dagje van gemaakt gisteren :P

heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat was nou de reden dat er niemand was? Was het hele bedrijf dicht en hadden ze jou dat vergeten te vertellen?
Alle reacties Link kopieren
ja nog steeds eigenlijk geen idee... toen ik rond 10 uur wegging was er een iemand anders :P



dus.. het was niet zo dat het bedrijf dicht was

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven