Downloaden mag niet..goed alternatief?

07-01-2015 21:23 15 berichten
Ik vraag me af...

Nu thepiratebay is opgedoekt en het niet mogen downloaden strenger wordt aangepakt (hier dreigen ze met een boete van omgerekend 200 euro of erger), is er eigenlijk een goed alternatief?

Ik kijk namelijk altijd graag naar the bachelor. (lees: verslaafd) En ja, vw mijn geografische locatie mag ik dat natuurlijk niet via de officiele kanalen kijken. Toen dacht ik, ach misschien staat t wel op youtube. Want mijn kinderen kijken naar van alles op youtube. Van minecraft filmpjes tot aan surprise eieren uitpakken (wat daar nu aan is?!?)

Maar daar zie ik alleen maar afleveringen waarbij ze je vragen op een link te klikken en je in te schrijven, zodat je het kunt kijken zonder het te downloaden.

Mag dat dan weer wel? Wie weet is er iemand die dit prehistorische figuur kan helpen:-)?
Oja, geen proxyserver tips graag die je ip adres verbergen.
http://www.solarmovie.is/tv/



Ik kijk hier vaak dingen via streaming.
Alle reacties Link kopieren
Neem aan dat je gegoogled hebt op download bachelor? Ik lees even mee, heb alleen nog maar 1 boek gedownload en dat was idd via Pirate Bay. Dus weet ook even niet hoe nu, heb het googlen nog even uitgesteld omdat ik wacht op een kant en klare oplossing
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
xbmc, dan kan je alles streamen.
Alle reacties Link kopieren
Ik stream meestal series/films via project free tv. Boeken wordt wat lastiger, staan wel audioboeken op YouTube.
Alle reacties Link kopieren
Kopen ?
Niet geschoten is altijd mis
Dank voor de tips wat betreft het streamen... daar ga ik me eens in verdiepen.



Ik vind het niet erg om geld neer te leggen voor een legale oplossing. Maar de bachelor kopen, dat kan natuurlijk niet... alhoewel ik wel graag zou willen want Chris Soules is een mooi mannelijk exemplaar:-).
Alle reacties Link kopieren
Popcorntime of videobull.to (wel met ad blocker gebruiken ) zijn ook makkelijk in gebruik en werken op basis van streaming.
Alle reacties Link kopieren
Er mag zoveel niet.. Ik kijk via popcorn time ,maar dat zijn ook torrents dus illegaal ? En ik gebruik wel een vpn programma .. Downloaden voor eigen gebruik mag toch een soort van ? Uploaden dan weer niet .



Ik weet wel dat je in Duitsland boetes krijgt voor downloaden , in NL niet toch ?
Al eens gegoogled op "TPB alternative"?
Alle reacties Link kopieren
Welke vpn gebruik jij poldervrouw?

Ik ben ook opzoek naar één ook voor wifi buitenshuis enz.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Poldervrouw, weet je ook hoeveel de boetes zijn in Duitsland? en VPN is dat een programma dat men je IP adres niet kan zien?
Alle reacties Link kopieren
popcorn time is de meest gebruikersvriendelijke optie op dit moment.



Er zijn gewoon andere torrent sites die de zelfde functie als pirate bay hebben. Wel goed opletten dat je op de goede download knop druk, en geen dowload helper ofzo installeert.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven