Entertainment alle pijlers

Liegen over leeftijd

04-08-2008 18:40 36 berichten
Ok ik geef toe...het gaat nergens over. Maar het moet me toch van het hart. Heb net een blaadje (de prive) zitten lezen op de bank en zie Judith Osborne weer eens voorbij komen. En haar leeftijd staat erbij: 40. Ik geloof het gewoon echt niet. Ze moet echt minstens 50 zijn, afgaande op haar rimpels en haar handen.

Ok, ze is heel slank (ze kan twee keer in mij), maar die leeftijd...ik weet het niet hoor...

Wat denken jullie?

Enne...om het wat breder te trekken...lieg je zelf wel eens over je leeftijd??

Ik heb een keer in een dancing tegen drie leuke jongens gezegd dat ik 30 was. Ik was toen al 35. (nu 37).Een half uur daarna heb ik toch maar mijn ware leeftijd gezegd. Ik had er een tijdje moeite mee,met het feit dat ik niet piep meer ben, maar nu niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Judith Osborne is echt 40, ondertussen is ze 41 denk ik, maar ze liegt niet. Een vriendin van mij heeft voor haar gewerkt en aangezien wij het ook niet geloofden, heeft ze een keer in haar paspoort gekeken. Het klopt echt!

Enne nee ik lieg nooit over mijn leeftijd. Ik vind het juist grappig om mijn leeftijd te zeggen want ik lijk veel jonger dan ik ben.
Ik lieg altijd over mijn leeftijd, ik ben al jaren 36.
Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
Nee, ik lieg niet over mijn leeftijd, maar 'maar' 33.

En ja, ben het helemaal met je eens: Judith Osborne ziet eruit als 50. Te blond, te bruin, te veel make-up: alles aan haar maakt oud.
Weet je wie ook liegt over zijn leeftijd? Jort Kelder! Die is ineens uit 1969 zag ik laatst, terwijl ik zeker weet dat hij een paar jaar geleden nog uit mijn bouwjaar (1964) was...
ouwe barbie
Grinnik. In het geval van Jort kan het natuurlijk zijn dat de bladen een foutje maken? Maar bij die Judith vraag ik me het al jaren af. Maar als het zo in haar paspoort staat zal het wel echt zo zijn. Wat gek dan dat ze er zo oud uitziet. Ok. zo bruin en peroxidehaar enzo maakt niet echt lekker fris, maar toch...die groeven op haar wangen en die rimpelhandjes, die had ze 3 jaar geleden ook al en toen was ze pas 37??

Maar ja, je paspoort vervalsen zal niet zo makkelijk gaan.
Volgens mij komt het ook doordat ze zo mager is, dat tekent enorm.
Ze lijkt inderdaad veel ouder, ik denk dat het komt door haar levensstijl. Ze pleegt constant roofbouw op haar lijf, en wie weet wat nog meer dus ik vind het niet gek dat zo er zo uitziet.
mayou schreef op 04 augustus 2008 @ 18:45:

Judith Osborne is echt 40, ondertussen is ze 41 denk ik, maar ze liegt niet.
:no: kan ik me niet voorstellen. Brrr.
Ik heb ook altijd gedacht dat ze ouder was,ze had ook een veel oudere man geloof ik(die is inmiddels overleden).

denk dat het ook gewoon komt omdat ze te mager is...

Ik lieg zelf niet over mijn leeftijd dat vind ik onzin(ben 34) ik lieg ook niet over mijn gewicht,dat vertel ik gewoon tegen niemand.....
Ik lieg niet over mijn leeftijd, maar ik lijk helaas ouder dan ik ben, schijnt het.
ik wist niet eens wie het was dus even gegoogled:

http://www.hannekegroenteman.nl/images/judith_osborne.jpg
Waarom zou je liegen over je leeftijd??

Ik doe het in elk geval niet!

Werd vorige week nog door 2 mensen afzonderlijk, 8 jaar jonger geschat dan ik daadwerkelijk ben X-D

Hoop dat ze dat over 10 jaar nog steeds doen!
Judith Osborn

Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie

Ga naar: navigatie, zoeken

Judith Osborn (Den Helder, 3 december 1966) is de vrouw van de vermogende vishandelaar Robert Osborn (gestorven 5 augustus 2007) en is tevens Nederlandse ontwerpster. Zij maakt T-shirts met een uitdagende opdruk, zoals Ich habe es nicht gewurst, Fish Wife en Waar rook is, is worst. Judith verscheen onlangs nog negatief in de publiciteit omdat ze tijdens een modeshow twee imitators van Viktor en Rolf (waaronder Quote hoofdredacteur Jort Kelder) had laten opkomen.
The time is now
Jort Paul Wouter Kelder (Gouda, 22 september 1964) is een Nederlands journalist, columnist, televisiepresentator en voormalig hoofdredacteur van het maandblad Quote.

Judith liegt maar een klein beetje, Jort zo te zien inderdaad een beetje meer...
The time is now
Mij schatten ze gelukkig eind 20,tegen de 30,maar ben ietsje ouder,ben wel een paar jaartjes jonger dan Judith maar zie er niet zo verlept uit,zou er dan gelijk wat aan doen hoor!!!!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Liegen over je leeftijd is dom.

Mensen schatten je meestal bewust een paar jaar jonger dan ze denken dat je bent.

Dus schatten ze je 28 en horen ze dan dat je 30 bent dan denken ze bij zich zelf goed gegokt.

Blijk je echt 28 te zijn dan denken ze gelukkig maar dat ik iets jonger heb gezegd had toch bijna een blunder begaan.

Ga je nu zeggen dat je 27 bent dan denken ze mmh ze ziet er toch wel ouder uit hoor.

Dus geen complimentjes meer over hoe goed je er uit ziet voor je leeftijd.
Ik vind dat je twee dingen mag faken; je leeftijd is er 1 van X-D
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
*beetje off-topic misschien maar wil geen apart topic aan nog een troela besteden*

Die Janice Dickinson oid (nu op tv) probeert te liegen over haar leeftijd. Want volgens mij hebben ze aparte camera-filter voor haar aangeschaft waardoor ze altijd out-of- focus is. Is dat meer mensen opgevallen?
Very Cherry schreef op 04 augustus 2008 @ 22:23:

Ik vind dat je twee dingen mag faken; je leeftijd is er 1 van X-D
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA IIIIIIIIIIIIIIK KKKKKKKKKKKKKKKKKOMAN MIJ DAT VOORSTELLEN.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
:applause: geen commentaar......
Soundpost schreef op 04 augustus 2008 @ 22:33:

*beetje off-topic misschien maar wil geen apart topic aan nog een troela besteden*

Die Janice Dickinson oid (nu op tv) probeert te liegen over haar leeftijd. Want volgens mij hebben ze aparte camera-filter voor haar aangeschaft waardoor ze altijd out-of- focus is. Is dat meer mensen opgevallen?
Ja, dat was mij ook opgevallen! Die is echt lelijk 'oud' geworden. Maar dat komt denkt ik door al dat botox en getrek aan haar gezicht. O_o
Janice heeft totaal geen expressie in haar gezicht en haar mond staat ook zo wijd uit elkaar....wordt er bang van O_O
http://cache.gawker.com/assets/images/7/2007/08/janice-dickinson-02.jpg

SCARY..!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven