vriendin(nen) gezocht 34+ Veenendaal

20-01-2015 14:11 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, leuk dat je klikte.

Ik ben 37 en heb behoefte aan wat meer "echte" vriendschap(pen).

Koffie/wijntje/wandeling met een goed gesprek, om te delen wat je bezig houdt in het dagelijks leven.

Ik ben een introvert gevoelsmens, rustig, beter in een-op-een dan in een groep. Houd meer van diepgang dan oppervlakkigheid.

Ben een creatieve freubelaar op eigen wijze, eigen baas, vriend, 2 kinderen op school.



Ik zoek een gelijk gestemde, niet iemand met onwijze problemen!



Als mijn berichtje je aanspreekt nodig ik je uit te reageren. Ik sta open voor een mooie nieuwe vriendschap!
Alle reacties Link kopieren
Hoi blauwefiets,



Hierbij een reactie van een wellicht gelijkgestemde. Ik ben een getrouwde vrouw van 39 uit de regio Nijmegen die op zoek is naar nieuwe contacten. Houd van wandelen, lezen, kunst, cultuur, muziek en stedentrips. Net als jij ben ik introvert, rustig en houd ik meer van diepgang dan van oppervlakkigheid.

Onwijze problemen heb ik zeker niet, zit over het algemeen goed in mijn vel :-)



Mocht dit je aanspreken dan kun je me mailen op ixra1975@yahoo.co.uk.
Alle reacties Link kopieren
Hoi blauwefiets,



Ik heb je oproep gelezen en we hebben aardig wat overeenkomsten. Ik zoek ook een echte vriendschap met wat diepgang. Ik ben een rustig introvert persoon, al jaren gelukkig met mijn partner en heb 2 schoolgaande kinderen.

Helaas ben ik niet zo creatief en houd dus niet zo van freubelen, ga liever de buitenlucht in. Lijkt het je leuk om contact te komen dan hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi mamaris,



Leuk dat je reageert! Ik vind het zeker de moeite waard om te onderzoeken of we een klik hebben!

Ik stuur later nog even een email adres dan kunnen we even mailen als je wil.



Groetjes Blauwefiets
Alle reacties Link kopieren
Als je wil kun je me mailen op blauwefiets1 at hotmail punt com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven