Leuke, spontane vriendinnen gezocht, omgeving Amsterdam

18-01-2015 09:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal



Ik ben een 23 jarige spontane meid die dringend op zoek is naar gezelligheid. Ik kom zelf niet uit Amsterdam, maar ik heb sinds een halfjaar mijn vriendlief hier en we hebben plannen om te gaan samenwonen. Wie wil dat nu niet? Van het saaie noorden verhuizen naar bruisend Amsterdam ;) maar ik zit met 1 probleem, ik ken helemaal niemand met wie ik deze leuke stad kan ontdekken.

Ik hoop hier een spontane, gezellige vriendin of vriendinnen groep te vinden die met mij leuke dingen wil(len) doen.

Mijn weekenden zien er op dit moment zo uit; of tv kijken wanneer mijn vriend met zijn vrienden weg is, of met hun mee gaan. En daar ben ik nu helemaal klaar mee haha!



Ik studeer deeltijd psychologie in Leiden en daarnaast werk ik als pianojuf.

Ik hou van mode/beauty en shoppen natuurlijk, de echte meiden dingen ;) maar lekker uiteten gaan, theeleuten, bioscoopje pakken, uit mijn dak gaan op een festival, stappen, sporten, hardlopen, bootcamp, fitness en survivalruns vind ik ook helemaal te gek!



Dus als jij ook op zoek bent naar gezelligheid en spontane acties, laat het me dan weten :D

Ik heb er zin in!



Xxx Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Soort van hetzelfde verhaal hier, haha. Ik woon nu een halfjaar in Amsterdam en heb veel leuke mensen om me heen. Nu zijn dit allemaal ook de vrienden/vriendinnen van mijn vriend

Ik ben 20 jaar, zit in het derde jaar van mijn studie en hou van films, kletsen en borrelen en winkelen.

Daarnaast ben ik zeker in voor gezelligheid en spontane acties!



Ik moet nog even uitvogelen hoe ik je een privebericht stuur met mijn tel.nr.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi



Wat leuk! Je kunt me ook een berichtje sturen naar mijn mail: sanne_anna@hotmail.com.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hey Annemerel, klinkt heel leuk, zou ik jou ook mogen mailen?
Alle reacties Link kopieren
heeej meiden,



Ik woon echt pas net een maandje in Amsterdam en wil ook heeel graag leuke nieuwe meiden ontmoeten!

Ik ben 23 jaar en ben net fulltime gaan werken in de kinderopvang.

Ik heb SPH gestudeerd en wil op den duur wel een hbo baan maar, voor nu is het wel even prima om te wennen aan Amsterdam.



Het lijkt mij heel leuk om met wat meer meiden gezellige dingen te doen zoals drankjes, wat eten, terrasjes, stappen enzo.

Misschien dat we een keer wat kunnen plannen? Ik heb iig een mailtje gestuurd naar Anna.



Groetjes van Anne!
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk idee om met wat meiden een drankje te drinken! Ik ga ook een emailtje sturen liefs
Alle reacties Link kopieren
Mijn email is

annebellaliene@live.nl



Misschien kunnen we zo in contact komen?



groetjes anne
Alle reacties Link kopieren
Hee :-) natuurlijk mogen jullie mailen! Hoe meer meiden, des te gezelliger toch :D misschien is een whatsapp groepje ook een idee?

Liefs!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



volgens mij haak ik een beetje laat in maar hoorde pas kort geleden dat dit überhaupt bestaat

Ik ben ook 27 en woon sinds 1,5 jaar in Amsterdam. Wat een leuke stad maar ook ik ben opzoek naar wat nieuwe en interessante contacten om (het werd al veel genoemd) leuke dingen samen te doen, zoals gewoon koffie drinken, borrelen, naar een museum, naar de bios, te sporten, te filosoferen Wat ik vooral heel leuk zou vinden is een heel groepje waarmee je je kapot kan lachen over van alles en niets!



Nu is de laatste post alweer ca. 1 maand geleden en ik ben benieuwd of er iets van dit groepje gekomen is?



Groetjes,

Johanna
Alle reacties Link kopieren
+1

29 jaar en woonachtig in adam oost.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden! En? Hebben jullie het ondertussen al 2 jaar gezellig? 😉 Ik woon sinds een half jaar in Amsterdam en ben ook op zoek naar iets meer contacten voor leuke dingen. Hoop dat jullie nog actief zijn op dit forum en iets te horen.

Groetjes Marloes
Alle reacties Link kopieren
Haha! "2 jaar gezellig" ;)
Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen.
Dus laat maar weten als jullie hier voor open staan :)
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen!

Net als iedereen hier lijkt het me leuk om een gezellige vriendinnengroep te krijgen in Amsterdam om leuke dingen mee te doen. Lekker eten, drankjes drinken, bootcampje, festival of gewoon lekker naar het park gaan.
Ik heb de meiden hierboven, Marloes en Elske een privéberichtje gestuurd om contacten uit te wisselen. Als er meer mensen zijn die dat leuk vinden, laat het me weten! Ook als de meiden uit 2015 hun groep willen uitbreiden mag dat natuurlijk ook;)
Alle reacties Link kopieren
Ik hen je een priveberichtje gestuurd Suus26! :)
Alle reacties Link kopieren
Leuk:) ik heb gereageerd!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_329435 wijzigde dit bericht op 08-10-2017 17:07
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden :)
ik stel mij ook open voor leuk contact.. ben 25 en bijna klaar met mijn master.
In mijn vrije tijd doe ik aan sporten, lezen, muziek luisteren, terrasje, koken, wandelen, shoppen.
Ben rustig maar altijd iets te vertellen. Dus zoek je een vriendin voor de goede en slechte tijden..stuur dan een bericht :)
Stuur een emailtje naar za18za18 @ Hotmail com...(heb het hiervoor aangemaakt vanwege privacy).

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven