Leuke, spontane vriendinnen gezocht, omgeving Amsterdam

18-01-2015 09:39 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi allemaal



Ik ben een 23 jarige spontane meid die dringend op zoek is naar gezelligheid. Ik kom zelf niet uit Amsterdam, maar ik heb sinds een halfjaar mijn vriendlief hier en we hebben plannen om te gaan samenwonen. Wie wil dat nu niet? Van het saaie noorden verhuizen naar bruisend Amsterdam ;) maar ik zit met 1 probleem, ik ken helemaal niemand met wie ik deze leuke stad kan ontdekken.

Ik hoop hier een spontane, gezellige vriendin of vriendinnen groep te vinden die met mij leuke dingen wil(len) doen.

Mijn weekenden zien er op dit moment zo uit; of tv kijken wanneer mijn vriend met zijn vrienden weg is, of met hun mee gaan. En daar ben ik nu helemaal klaar mee haha!



Ik studeer deeltijd psychologie in Leiden en daarnaast werk ik als pianojuf.

Ik hou van mode/beauty en shoppen natuurlijk, de echte meiden dingen ;) maar lekker uiteten gaan, theeleuten, bioscoopje pakken, uit mijn dak gaan op een festival, stappen, sporten, hardlopen, bootcamp, fitness en survivalruns vind ik ook helemaal te gek!



Dus als jij ook op zoek bent naar gezelligheid en spontane acties, laat het me dan weten :D

Ik heb er zin in!



Xxx Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Soort van hetzelfde verhaal hier, haha. Ik woon nu een halfjaar in Amsterdam en heb veel leuke mensen om me heen. Nu zijn dit allemaal ook de vrienden/vriendinnen van mijn vriend

Ik ben 20 jaar, zit in het derde jaar van mijn studie en hou van films, kletsen en borrelen en winkelen.

Daarnaast ben ik zeker in voor gezelligheid en spontane acties!



Ik moet nog even uitvogelen hoe ik je een privebericht stuur met mijn tel.nr.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hee hoi



Wat leuk! Je kunt me ook een berichtje sturen naar mijn mail: sanne_anna@hotmail.com.



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Hey Annemerel, klinkt heel leuk, zou ik jou ook mogen mailen?
Alle reacties Link kopieren