Gezellige en betrouwbare vriendinnen in Oss en Den Bosch

22-12-2014 10:45 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik ga binnenkort met mijn vriend in Oss wonen. Ik ken daar niet veel mensen, maar hoop daar via deze weg verandering in te brengen! Ik ben Batya (not my real name), 25 jaar en hou van (bord)spellen, musea, toneelstukken, films/series, maar ook van lekker thee leuten, kletsen en shoppen.



Woon jij ook in Oss of omgeving? Dan hoor ik graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Batya,



Sinds kort woon ik ook in Oss.

Leuk dorp/stad maar ken hier ook nog niemand. Ik kom zelf uit Delft.

Ik ben 21 jaar en hou van reizen, fotograferen, films en natuurlijk ook kletsen en shoppen!

waar ga jij wonen?



Groetjes, ik
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi, ik woon nu Utrecht maar ik ga in Gelderland wonen met mijn vriendje (het is niet Oss, maar ook niet ver). Ik ken daar ook niet veel mensen dus zou leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten en leuke dingen mee te doen.



Ik ben 22 jaar (bijna 23) en ik hou van reizen, films/series, koken, een wijntje drinken, shoppen. Samenvattend: gezellige dingen.



Laat mij weten als je het leuk vindt om iets samen te doen.





Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heej dames! Heel erg sorry, ik heb al een tijdje niet meer op deze site gekeken. Ik kan helaas geen privé-berichtjes naar jullie sturen. Of misschien heb ik er wel overheen gekeken, maar het lijkt me nog altijd wel leuk om iets samen te doen :D Misschien een keertje om te beginnen of lunchen of ergens wat eten om te beginnen?



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed! om het wat makkelijker te maken kan je me het best mailen: ilonageerling@hotmail.com daar kijk ik tenminste iedere dag naar! woon je ondertussen ook al in oss? Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee! Ik heb ook niet meer op deze site gekeken, maar het lijkt me ook een leuk plan. Ik heb je een pb gestuurd met mijn email.
Alle reacties Link kopieren
Dag Meiden,



Ik woon nu nog in Eindhoven maar heb plannen om weer dichterbij Den Bosch te komen wonen. Om alvast wat contacten te leggen met meiden in Den Bosch heb ik een facebookpagina aangemaakt om samen uitjes te kunnen plannen. De pagina heet "vrienden den bosch en omgeving". Ik ben voor Eindhoven ook lid van zo'n facebookpagina en het is erg handig om zo activiteiten te organiseren etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven