Toch aan vastzitten?

28-01-2015 01:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Goedennacht inmiddels al,



Ik heb een vraagje en hoop dat er iemand is die me helpen kan..



Ik wou mijzelf gister avond inschrijven op hwt forum van de consumentenbond. Omdat ik na het googlen over iets, op hun forum uitkwam en daar mijn vraag wou stellen.

Nadat ik mijzelf aangemeld heb voor het forum. Ik heb mijn account niet bevestigd/geactiveerd via email. Dus een wachtwoord verkregen. Zag ik op google over abbonementen endergelijk als je zou inloggen waar je dan aan vast zou zitten? Hier ben ik natuurlijk niet in geïnteresseerd. Dus activeer ik mijn account bij de Consumentenbond forum ook niet. Zit ik nu dan nog ergens aan vast? Is er misschien iemand die dit weet. Alvast bedankt!
Uhm vastzitten aan een contract bij de consumentenbond .



Sorry wil je niet uitlachen hoor maar het is wel grappig als dat zo zou zijn.

Ik denk niet dat je ergens aan vast zit. Als het goed is heeft de consumentenbond geen kleine lettertjes. Maar waarom mail je de consumentenbond niet even? Dat is vast vrijblijvend en zij kunnen je beter antwoord geven als wij.
Alle reacties Link kopieren
Ik las op diverse sites dat mensen lid zijn geworden van hun forum, en ineens 61euro neer moesten tellen...
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zie is dat je als gratis gebruiker of als consumentenbond lid kunt inloggen. Als jij dus de stappen hebt gevolgd om gratis gebruiker te worden, is er geen probleem. Maar als je niet goed opgelet hebt, en je hebt je echt als consumentenbond lid ingeschreven, zou je inderdaad nu mogelijk je hebben ingeschreven voor iets dat geld kost. Kijk even goed naar de mail die je gekregen hebt, en naar de stappen die je gevolgd hebt. En anders neem je contact met hen op, en als je zou moeten betalen leg je uit dat het niet je bedoeling was lid te worden, en dan zou je dat moeten kunnen annuleren.
Alle reacties Link kopieren
Toch uitkijken met de consumentenbond.

Ik heb eens een gratis boekje aangevraagd over gezond leven. En toen zat ik vast aan een hele serie.

Ze hebben wel degelijk kleine lettertjes,men is commercieler dan je zou denken. Was niet zo simpel om er van af te komen.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
edit : je kan er binnen 14 dagen vanaf.
Alle reacties Link kopieren
Je zit nu overigens wel aan ons vast. Best duur nog hoor, vivaforummen.
Zeg maar Spijker.
quote:Spijk-er schreef op 28 januari 2015 @ 07:42:

Je zit nu overigens wel aan ons vast. Best duur nog hoor, vivaforummen.Ja, best gemeen dat nieuwe leden tegenwoordig standaard een platinum account krijgen. Moet je nog heel veel moeite doen om daarvan af te komen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit ooit gehad. Tot incassobureau's aan toe.
Zoek even naar de chat met klantenservice of ledenadministratie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven