Vlucht MH17 Amsterdam Kuala Lumpur deel 3

24-07-2014 21:04 3020 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen wij vandaan,



Vlucht MH 17. Amsterdam Kuala Lumpur.





En hier praten wij verder over deze ramp.













Voor Star........















Vorige delen zijn hier te vinden;



Deel 1



Deel 2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 januari 2015 @ 23:07:

[...]





Daar gaan we weer met de vage-HollebolleGijs-theorie. Dat er tóch vliegtuigen vlogen terwijl nu blijkt dat Oekraïne het luchtruim in mei al had moeten sluiten noem ik Russisch roulette. Dat doe je niet met onschuldige toeristen.



Het verbaasd me dat je niet weer begint over de hoogte waarop ze veilig zouden zijn want dat is ook koldertheorie. En het bewijs daarvan hebben we. Je weet hoe het afliep met de MH17.



Wat we weten is de NAVO gewaarschuwd heeft voor gevaar op alle hoogtes maar wie dat bereikt heeft weten we niet.

Oekraïne verklaarde het luchtruim veilig BOVEN de 10 km en daar vloog de MH-17



Zonder grondige kennis over wie welke informatiebron op welk moment had en wie verantwoordelijk was kunnen we hier eindeloos

discussiëren maar we weten het eenvoudig weg niet.



En dat de waarschuwingen niet heel duidelijk waren blijkt uit het feit dat 70 maatschappijen en dezelfde week 800

vluchten over hetzelfde gebied uitvoerden waaronder grote maatschappijen zoals Lufthansa
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren


antw MM:Bij dat militair vliegtuig ging het niet om de hoogte, maar om het matriaal dat daarvoor gebruikt werd. Dát matriaal wat gebruikt is kan ook hééééél hoog.



stukje uit nieuwsbericht, (over de bijeenkomst op 14 juli) :De Nederlandse viceambassadeur Willems was aanwezig en de diplomaten krijgen te horen dat voor het eerst zwaar luchtafweergeschut is gebruikt in Oost-Oekraïne. Een Oekraïens Antonov-toestel is neergehaald door separatisten
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 27 januari 2015 @ 22:13:

[...]





Wat we weten is de NAVO gewaarschuwd heeft voor gevaar op alle hoogtes maar wie dat bereikt heeft weten we niet.

Oekraïne verklaarde het luchtruim veilig BOVEN de 10 km en daar vloog de MH-17



Zonder grondige kennis over wie welke informatiebron op welk moment had en wie verantwoordelijk was kunnen we hier eindeloos

discussiëren maar we weten het eenvoudig weg niet.



En dat de waarschuwingen niet heel duidelijk waren blijkt uit het feit dat 70 maatschappijen en dezelfde week 800

vluchten over hetzelfde gebied uitvoerden waaronder grote maatschappijen zoals Lufthansa Diplomaten worden bijeen geroepen en ingelicht. ....dat doen ze niet omdat de crocusjes boven de grond uitkomen. Camiel wist niet dat veel andere landen de route niet meer vlogen. Volgens jou was de waarschuwing niet duidelijk...maar voor de NAVO was het gevaar duidelijk. Wie moet ik geloven?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 27 januari 2015 @ 23:19:

[...]





Diplomaten worden bijeen geroepen en ingelicht. ....dat doen ze niet omdat de crocusjes boven de grond uitkomen. Camiel wist niet dat veel andere landen de route niet meer vlogen. Volgens jou was de waarschuwing niet duidelijk...maar voor de NAVO was het gevaar duidelijk. Wie moet ik geloven?



Veel landen?

Om dat te kunnen beoordelen moeten we een lijst met landen hebben die er wel en niet vlogen.



70 maatschappijen, ja je leest het goed 70 vlogen er nog wel.



Er was een militair vliegtuig neergehaald op 6,7 km dus verhoogde KIEV het vliegplafond naar 10 km

Dus heel duidelijk is het niet geweest anders hadden die 70 maatschappijen wel elders gevlogen.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Landen? Wat zou de wereld nog heerlijk overzichtelijk zijn als elk land slechts 1 eigen maatschappij had.

Vliegmaatschappijen zijn bedrijven. Geen landen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 00:26:

[...]





....................



Er was een militair vliegtuig neergehaald op 6,7 km dus verhoogde KIEV het vliegplafond naar 10 km

Dus heel duidelijk is het niet geweest anders hadden die 70 maatschappijen wel elders gevlogen.NOGMAALS:





antw MM:Bij dat militair vliegtuig ging het niet om de hoogte, maar om het materiaal dat daarvoor gebruikt werd. Dát materiaal wat gebruikt is kan ook hééééél hoog. Hoger dan die 10 km En dat wisten ze, daarover ging die bijeenkomst.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 00:26:

[...]





..................



70 maatschappijen, ja je leest het goed 70 vlogen er nog wel.



..............antw MM:En vind jij dat normaal? Hoeveel regeringen wisten het? Als er dreiging is voor een aanslag worden scholen gewaakt. Maar waarom werd hier niets mee gedaan?



AD.nl

Diplomaten wisten voor ramp MH-17 al van zwaar geschut



© AD.]





Dankzij foto's en een verslag van de Oekraïense regering zijn details nu in te vullen over de bijeenkomst.De Nederlandse viceambassadeur Willems was aanwezig ...............



Het plaatsvervangend hoofd van de presidentiële staf, Valeriy Chaly, noemt het zelfs de 'inmiddels traditionele bijeenkomst'. Minister Klimkin van Buitenlandse Zaken verwelkomt samen met Chaly ongeveer twintig gasten. Onder hen de ambassadeurs Christof Weil (Duitsland), Simon Smith (Groot-Britannië) en Geoffrey Pyatt (Verenigde Staten).



Op de foto's luisteren zij naar Klimkin en Chaly ............................ Gerrie Willems van de Nederlandse ambassade is te zien op één van de foto's. Ze overlegt met de Britse ambassadeur Simon Smith.





[foto:De bijeenkomst met op de voorgrond van links naar rechts: de ambassadeurs van Duitsland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. © AD.]





......................





...............................

benadrukt door de Oekraïense minister van Defensie, Valeriy Heletey over de Antonov.



..............



De diplomaten en hun regeringen zijn dus 3 dagen voor het neerhalen van MH17 gewaarschuwd ............... Deze informatie is in ieder geval door de Amerikanen snel doorgesluisd naar het Witte Huis. Op 15 juli al worden journalisten bijgepraat over de Antonov. De Amerikanen hebben dezelfde woordkeuze als de Oekraïense regering: ,,Alleen zeer geavanceerde wapensystemen zijn in staat deze hoogte te halen.''



[foto:De bijeenkomst wordt geleid door de Oekraïense minister van Buitenlandse zaken Klimkin (links) en de vice-chef van de presidentiële administratie Chaly (rechts). © AD.]





...............................
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 00:26:

[...]





Veel landen?

Om dat te kunnen beoordelen moeten we een lijst met landen hebben die er wel en niet vlogen.



............................



antw MM:Als je onderstaand artikel opzoekt kun je de foto's bekijken van de hoge-lieden die aanwezig waren. Voor "details" van deze briefing moet je bij onze regering zijn want die weten het maar weigeren details te geven.



Daarbij gaat het mij op het moment niet om vliegtuigen die er heen-en-weer overvlogen, maar om de MH17-ramp die voorkomen had kunnen worden.



AD.nl

Diplomaten wisten voor ramp MH-17 al van zwaar geschut



Door: Jeroen de Vreede

22-1-15 - 05:59

Kamer: Wat wisten regering en ambassade van onveiligheid?

[foto:Op de achtergrond praat de Nederlandse plaatsvervangend ambassadeur Gerrie Willems (op de rug gezien) met de ambassadeur van Groot-Brittannië (links). © AD.]



Vliegramp MH17 Dit is de bijeenkomst in Kiev waarover de Nederlandse regering geen details wil geven. Op 14 juli 2014, drie dagen voor het neerstorten van MH17, worden diplomaten tijdens deze briefing bijgepraat over de veiligheid in het land. ………………



Dankzij foto's en een verslag van de Oekraïense regering zijn details nu in te vullen over de bijeenkomst.De Nederlandse viceambassadeur Willems was aanwezig en de diplomaten krijgen te horen dat voor het eerst zwaar luchtafweergeschut is gebruikt in Oost-Oekraïne. Een Oekraïens Antonov-toestel is neergehaald door separatisten.



Traditionele bijeenkomst

De bijeenkomst vond tweewekelijks plaats. Het plaatsvervangend hoofd van de presidentiële staf, Valeriy Chaly, noemt het zelfs de 'inmiddels traditionele bijeenkomst'. Minister Klimkin van Buitenlandse Zaken verwelkomt samen met Chaly ongeveer twintig gasten. Onder hen de ambassadeurs Christof Weil (Duitsland), Simon Smith (Groot-Britannië) en Geoffrey Pyatt (Verenigde Staten).



Op de foto's luisteren zij naar Klimkin en Chaly die vanaf een kleine verhoging vanachter een bureau hun briefing geven. Gerrie Willems van de Nederlandse ambassade is te zien op één van de foto's. Ze overlegt met de Britse ambassadeur Simon Smith.





[foto:De bijeenkomst met op de voorgrond van links naar rechts: de ambassadeurs van Duitsland, Groot-Brittannië en de Verenigde Staten. © AD.]





......................





...............................



Die toevoeging is cruciaal: er zijn al eerder toestellen neergestort in Oekraïne, maar bij deze Antonov moet voor het eerst zwaar materieel zijn gebruikt. 's Middags op de 14de juli wordt dat ook nog eens benadrukt door de Oekraïense minister van Defensie, Valeriy Heletey over de Antonov.



Geraakt door krachtig systeem

Hij zegt: ,,Gegeven het feit dat het toestel vloog op 6500 meter hoogte, is een aanval door Manpads - raketwerpers vanaf de schouder - onmogelijk. Kortom, het toestel was neergehaald door een ander, krachtiger raketsysteem.



De diplomaten en hun regeringen zijn dus 3 dagen voor het neerhalen van MH17 gewaarschuwd voor een toenemend gevaar in de lucht. Deze informatie is in ieder geval door de Amerikanen snel doorgesluisd naar het Witte Huis. Op 15 juli al worden journalisten bijgepraat over de Antonov. De Amerikanen hebben dezelfde woordkeuze als de Oekraïense regering: ,,Alleen zeer geavanceerde wapensystemen zijn in staat deze hoogte te halen.''



[foto:De bijeenkomst wordt geleid door de Oekraïense minister van Buitenlandse zaken Klimkin (links) en de vice-chef van de presidentiële administratie Chaly (rechts). © AD.]





...............................

Brief kabinet aan Tweede Kamer



Wat is er met info gedaan?

Wat is er in Nederland met deze informatie uit de bijeenkomst in Kiev gedaan? Volgens de Nederlandse regering is over de bijeenkomst 'via de gebruikelijke interdepartementale kanalen' gerapporteerd door de ambassade. Wát er is gemeld, wil de regering niet zeggen, maar heeft in ieder geval niet tot aanpassingen geleid:



...............



'Geen grote openheid'

Kamerleden Pieter Omtzigt (CDA) en Sjoerd Sjoerdsma (D66) hebben zich vastgebeten in de opstelling van het kabinet over MH17. Ze vinden het méér dan tijd, dat de regering met antwoorden komt. ,,De regering biedt geen grote openheid over MH17. Het is tijd om te stoppen met geheimhouding en om volledige duidelijkheid te geven. Deze nieuwe details, foto's en persberichten maken het des te prangender,'' zegt Omtzigt. ,,Het kabinet moet aangeven wat er is gemeld, aan wie dat is gemeld, wie dat wist in Den Haag en wat ermee is gebeurd.''
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
De vraag blijft dus of er ook gewaarschuwd is voor gevaar BOVEN de 6500 meter.

En misschien is de informatie wel gedeeld maar niet opgepakt.



We kunnen blijven speculeren op basis van krantenartikelen maar we weten het gewoonweg niet
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 13:39:

De vraag blijft dus of er ook gewaarschuwd is voor gevaar BOVEN de 6500 meter.

En misschien is de informatie wel gedeeld maar niet opgepakt.



We kunnen blijven speculeren op basis van krantenartikelen maar we weten het gewoonweg niet ............Heb je nou een plank-voor-je-kop-hoofd?



Speculeren? Ze hebben het toegeven dat er een briefing was waar ook een Nederlandse diplomaat bij aanwezig was. Ook dat zij die waarschuwing hebben ontvangen. Dit is pas ter sprake gekomen nadat er naar gevraagd is. Al die maanden leek het wel alsof ik de enige was die er vragen over stelde, de enige die wist dat de VS én de NAVO wel van het gevaar op de hoogte waren. Onzin als Opstelten het er op gooit dat het alleen met de Krim te maken had.



Als er ietsjes "gespeculeerd" word in Rusland hoef je geen "bewijzen".Dan weet je precies dat het zo is zoals je hebt gelezen of gehoord.



Als je terug kijkt naar de woorden die vlak ná de ramp werden geroepen door bv Mark Rutte (en de president van Oekraïne), en je weet nu dat er serieuze waarschuwingen waren die ZIJ genegeerd hebben. Ze wisten van toeten-noch-blazen gaven ze de indruk. Minister Timmermans maakte nog een "voorstelling"met de woorden "wat zijn we een ongelooflijk goed volk" en noemde meteen er achter aan de hulpverleners (klopt) PLUS mensen uit Oekraïne terwijl de onderzoeken nog moesten plaatsvinden. En nu blijkt dat er gewaarschuwd is op de briefing, ook zijn er foto's en verslagen als bewijs van die briefing. Maar onze regering wil de inhoud van die memo geheim houden.



Tja, Dan kun je 1 +1 optellen zonder calculator.
LOEP ME MAAR aub.
Er zijn nogal wat partijen die verzuimd hebben: De Oekrainse regering, de Nederlandse regering (aka de westerse wereld), Malaysia Airlines, de rebellen, rusland.

Vergeet ik nog iemand?
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 januari 2015 @ 13:57:

[...]





[fgcolor=#2f36cd]............Heb je nou een plank-voor-je-kop-hoofd?



Speculeren? Ze hebben het toegeven dat er een briefing was waar ook een Nederlandse diplomaat bij aanwezig was. Ook dat zij die waarschuwing hebben ontvangen. Dit is pas ter sprake gekomen nadat er naar gevraagd is. Al die maanden leek het wel alsof ik de enige was die er vragen over stelde, de enige die wist dat de VS én de NAVO wel van het gevaar op de hoogte waren. Onzin als Opstelten het er op gooit dat het alleen met de Krim te maken had.







Pffffffffffffffffffffffff



Wat is er dan gezegd tegen "onze" diplomaat op die briefing?

Wie zegt dat de NAVO Nederland daarover had geïnformeerd?



Er is een persconferentie van Breedlove geweest (over gevaar op alle hoogtes) die door geen enkele media is opgepikt, de wereld was in de ban van het WK



Je had het over HEEL VEEL landen die niet meer over OEKRAÏNE vlogen maar hebt geen lijst wie er wel en niet vlogen, hoe moeten we

dan beoordelen of het HEEL VEEL landen waren.

Heeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel maatschappijen vlogen er wel (70 om precies te zijn) dus was het allemaal wel zo duidelijk



Kortom wat je doet is speculeren, mag gerust maar geef dan ook toe dat je speculeert.



quote:liubi schreef op 28 januari 2015 @ 14:25:

Er zijn nogal wat partijen die verzuimd hebben: De Oekrainse regering, de Nederlandse regering (aka de westerse wereld), Malaysia Airlines, de rebellen, rusland.

Vergeet ik nog iemand?



Misschien de NAVO en hebben ze wel op een persconferentie melding gemaakt over gevaar op alle hoogtes maar verzuimd de NAVO partners te waarschuwen.

We hebben te weinig informatie om een goed oordeel te geven.



Misschien is er aan de Nederlandse diplomaat alleen mede gedeeld dat er gevaar was tot 6500 meter maaaaaaaaaar dat op 10 km rustig gevlogen kon worden.



Kortom we weten het niet.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 25 juli 2014 @ 10:14:

[...]





In oorlogstijd sneuvelt als eerste de waarheid.

Hebben je schoonouders misschien onderstaande bericht gelezen? Of weten ze misschien waarom er twee partijen van de regering van Oekraïne zijn opgestapt? Waarom er slaande ruzie uitbrak in die 'kamer' tussen kabinetsleden nadat er eentje zei dat Oekraïne oorlog voert tegen eigen volk. Weet jij het? Weten je schoonouders het?



Link plakken lukt niet. Zie de link die geplaatst is door .........





quote:

Pingu schreef op 24 juli 2014 @ 16:59:

http://www.elsevier.nl/Bu ... child-voor-Kiev-1566037W/

Schrik hier nogal van.reactie .MM: Speculeren? Ik heb vooral veel vragen gesteld en veel tegenstrijdigheden ontdekt. Zie hierboven alvast een paar van de vragen.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 januari 2015 @ 22:34:

[...]





reactie .MM: Speculeren? Ik heb vooral veel vragen gesteld en veel tegenstrijdigheden ontdekt. Zie hierboven alvast een paar van de vragen.



Nou ontdekt heb je niets, iedereen die een krant leest kan dezelfde vragen stellen.

Alleen jij maakt een denkfout, jij gaat op basis van wat je leest vragen stellen en de antwoorden invullen, bijvoorbeeld heb je zelf maar ingevuld dat op die bijeenkomst in KIEV gewaarschuwd is voor gevaar op alle hoogtes terwijl het best kan zijn dat er gewaarschuwd is tot 7000 meter (om maar wat te noemen)



En we weten nog steeds niet hoe en wie Breedlove heeft gewaarschuwd heeft hij de NAVO partners benaderd of het gelaten

bij een persconferentie terwijl de wereld in de ban van het WK was.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 26 juli 2014 @ 18:06:

[...]





Met welke reden?



Ik las gisteren ergens dat Poetin er op had aangedrongen om een eerlijk onafhankelijk onderzoek. Volgens mij is er heel veel argwaan.Gespeculeer? Of terecht?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 22:40:

[...]





Nou ontdekt heb je niets, iedereen die een krant leest kan dezelfde vragen stellen.

Alleen jij maakt een denkfout, jij gaat op basis van wat je leest vragen stellen en de antwoorden invullen, bijvoorbeeld heb je zelf maar ingevuld dat op die bijeenkomst in KIEV gewaarschuwd is voor gevaar op alle hoogtes terwijl het best kan zijn dat er gewaarschuwd is tot 7000 meter (om maar wat te noemen)



En we weten nog steeds niet hoe en wie Breedlove heeft gewaarschuwd heeft hij de NAVO partners benaderd of het gelaten

bij een persconferentie terwijl de wereld in de ban van het WK was.Je haalt het een en ander door elkaar. Ik heb het niet over Breedlove gehad.



En mijn vragen komen niet naar aanleiding van een "denkfout" over wat ik lees of hoor, maar door feiten.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 januari 2015 @ 22:55:

[...]





Gespeculeer? Of terecht?



Hij mag het vragen maar of het verstandig is om een onderzoek op de helft af te breken en over te dragen aan een andere partij betwijfel ik.



Dan hadden ze dat meteen na de ramp moeten besluiten, overigens onderzocht Rusland de vliegramp bij Smolensk ook zelf

terwijl ze ervan beschuldigd werden het vliegtuig met de Poolse president te hebben laten crashen.

http://en.wikipedia.org/w ... sh_Air_Force_Tu-154_crash



Ik geloof daar niet in, dat was mijns inziens gewoon een ongeluk en is correct onderzocht door de Russische autoriteiten.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 26 juli 2014 @ 23:13:

[...]





In Trouw van 23/07 staat een overzicht:



*18/07 OVSE wordt na 5 kwartier weggestuurd, separatisten schieten in de lucht.



* 19/07 OVSE waarnemers mogen slecht in een klein gebied aan het werk en worden weer weggestuurd (zie foto's)



* 20/07 Trein met lijken mag niet vertrekken



* 21/07 pas 's avonds geven de separatisten toestemming voor het vertrek van de trein.



Laat ik zo zeggen, geen normale gang van zaken tijdens een vliegtuigramp.Dit is pas gespeculeer naar aanleiding van iets dat jij gelezen hebt.

De separatisten zouden de treinen niet weg willen laten en erbij een foto van een separatist die met wapen naast de (stinkende) trein staat.



Maar de andere kant van het verhaal: Het bleek een separatist te zijn die wacht hield bij de trein zolang die nog niet weg kon rijden, Hij hield de wacht en dat was NIET om de trein tegen te houden



Noem me één reden waarom een man een trein met lijken in de felle zon bij zich wil houden?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 23:04:

[...]





Hij mag het vragen maar of het verstandig is om een onderzoek op de helft af te breken en over te dragen aan een andere partij betwijfel ik.



Dan hadden ze dat meteen na de ramp moeten besluiten, overigens onderzocht Rusland de vliegramp bij Smolensk ook zelf

terwijl ze ervan beschuldigd werden het vliegtuig met de Poolse president te hebben laten crashen.

http://en.wikipedia.org/w ... sh_Air_Force_Tu-154_crash



Ik geloof daar niet in, dat was mijns inziens gewoon een ongeluk en is correct onderzocht door de Russische autoriteiten.Kijk even naar de datum van die quote waarover ik de vraag stelde.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 28 januari 2015 @ 23:10:

[...]





Dit is pas gespeculeer naar aanleiding van iets dat jij gelezen hebt.

De separatisten zouden de treinen niet weg willen laten en erbij een foto van een separatist die met wapen naast de (stinkende) trein staat.



Maar de andere kant van het verhaal: Het bleek een separatist te zijn die wacht hield bij de trein zolang die nog niet weg kon rijden, Hij hield de wacht en dat was NIET om de trein tegen te houden



Noem me één reden waarom een man een trein met lijken in de felle zon bij zich wil houden? Jij bent diep gezonken, een bericht van juli 2014 waarin ik op dat moment beschikbare informatie gebruik, haal je naar boven om eind januari 2015 je gelijk te halen in een discussie



Ik ben weer helemaal klaar met je, je gaat weer voor een paar maanden op negeren, doei, lees je weer in maart
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 18:31:

[...]





...............................



Je had het over HEEL VEEL landen die niet meer over OEKRAÏNE vlogen maar hebt geen lijst wie er wel en niet vlogen, hoe moeten we

dan beoordelen of .....................



Kortom wat je doet is speculeren, mag gerust maar geef dan ook toe dat je speculeert.





[...]





..........................Mens, hoe vaak moet je de lijst gequote hebben? LEES dan eens één keer fatsoenlijk. Ik blijf niet steeds alles herhalen omdat je te lui bent om iets te geloven. Lees het artikel van 26 juli over Camiel Eurlings. Daarin staan de landen die hun luchtvaartmaatschappijen hebben gewaarschuwd.



Ik schreef dat ik niet speculeer, maar wel vanaf het begin al veel vragen had (en quote daarbij een reactie uit juli 2014 om aan te tonen dat mijn vragen toen al zijn begonnen), en dat ik vooral tegenstrijdigheden ontdekte. Waardoor ik nog meer vraagtekens kreeg.



Ik vind het MINACHEND van je als je telkens zo reageert alsof ik het uit mijn duim zuig, terwijl mijn vragen terecht blijken te zijn. Ik vraag me al maanden af waarom KLM niet wist van het gevaar. Pas in januari 2015 word het toegegeven dat onze overheid wél geinformeerd werd en toch KLM niet heeft gewaarschuwd. Toen ik mijn oude quote ophaalde kwam ik een "speculeerstukje" van jou tegen. Terecht dat ik dat ophaal...omdat jij me beschuldigd van speculeren, terwijl je er zelf aan doet. Je wilt altijd de bron vermeld hebben...nou heb je de bron: je eigen woorden.



Als je zo kinderachtig doet om me te negeren, dan zie ik dat alleen als een lafheid omdat je het niet kan "winnen".
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
28-01-2015 12.30 uur:

Zware gevechten Oost-Oekraïne duren voort

ANP 1 uur geleden



LOEHANSK/MOSKOU (ANP) – Zware gevechten in het oosten van Oekraïne hebben woensdag aan zeker negentien mensen het leven gekost. De pro-Russische separatisten meldden dat bij acties van het Oekraïense leger zestien burgers zijn omgekomen in Loehansk en omgeving. Het Oekraïense leger meldde de dood van drie militairen.Zware gevechten Oost-Oekraïne duren voort



[foto van tanks]© Copyright ANP 2015 Zware gevechten Oost-Oekraïne duren voort



Volgens de separatisten liggen in de ziekenhuizen meer dan honderd mensen die door het geweld gewond zijn geraakt. In militaire ziekenhuizen worden volgens de woordvoerder van de chef-staf van het leger meer dan 360 militairen verpleegd.



Sinds er zaterdag bij een raketbeschieting van de havenstad Marioepol dertig burgers omkwamen, laait het geweld in het oosten van Oekraïne op.



Alweer onschuldige burgers in Oost-Oekraïne gedood door het leger van Oekraïne....wie zullen ze nu weer de schuld gaan geven? Poetin? Of de directeur van de musea op de Krim? Het is oorlog, OERDOMME oorlog. Oekraïne vecht tegen eigen volk, tegen arbeiders/boeren die de naam separatisten hebben gekregen omdat ze terug vechten. Guy vroeg voor een gevecht voor de EU. Zal hij nu tevreden zijn?
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 23:21:

[...]





................



..............., je gaat weer voor een paar maanden op negeren, doei, lees je weer in maart Je Suis missie M.
LOEP ME MAAR aub.
Missie, de rebellen zijn geen boeren en buitenlui. Het zijn ex-soldaten, soldaten en ander gespuis. De situatie is zodanig aan het verslechteren dat ik geen zin meer heb om het gekissebis, halve onwaarheden etc te lezen. Wat weet jij nu over die landen verder? Het is zelfs al zo ver dat Oekrainse vrienden in het westen van het land vrezen voor hun leven en Russische vrienden vrezen dat hun mannen binnenkort worden gemobiliseerd. Oftewel in het Russisch: vse blyad.

Speculeer en kissebis lekker verder. Het brengt je toch nergens.
Alle reacties Link kopieren
quote:liubi schreef op 31 januari 2015 @ 06:18:

Missie, de rebellen zijn geen boeren en buitenlui. Het zijn ex-soldaten, soldaten en ander gespuis. .



En zwaar gesteund door "moedertje Rusland"



De Russen doen ook steeds minder geheimzinnig over deze steun, volgens Igor Strelkov krijgen de Oekraïense separatisten flink wat hulp van de Russen. Dat zei hij in een interview met de nationalistische Russische krant Zavtra.

http://www.volkskrant.nl/ ... ten-in-oekraine~a3795339/



De organisatie van Russische soldatenmoeders trok ook al aan de bel, zonen sneuvelen en worden gevangen genomen tijdens

de strijd in Oekraïne





Vorige week kregen de separatisten nog opdracht "geen krijgsgevangen" te maken, vrij vertaald: ze dood te schieten.

Opdrachtgever was niemand minder dan hun minister president Aleksander Zachartsjenko

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven