kamasutrabeurs?

12-11-2012 15:21 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie is dit jaar naar de kamasutrabeurs geweest? Tot 2 haar geleden gingen wij altijd wel, maar vonden dat de sfeer best verpest was. Veel 'gluurders' en niemand die gewoon serieus er een leuke beurs van wil maken. Daarnaast is het meer een commerciële verkoopbeurs geworden.. Vroeger zag je gewoon echt nog wat stelletjes leuk bezig, de sfeer was er dan ook naar dat we dan zelf ook wel eens wat durfden..

We zijn dus even benieuwd of dat beter is geworden, of er acties zijn ondernomen om de spannende sfeer een beetje terug te krijgen. Misschien dat we dan volgend jaar weer gaan

Hoe zijn sowieso jullie ervaringen met de beurs, wat vind je?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, gaan er nog mensen in januari? En belangrijker, zijn er mensen met ervaringen van afgelopen zomer? Valt er voor paren een beetje te geilen op die beurs?
Alle reacties Link kopieren
Nou Willem, je moet wel gaan neuken daar, anders hebben wij niks te zien.
Alle reacties Link kopieren
Doen ze dat dan? En zo ja, waar dan? Zijn daar aparte ruimtes voor?
Ik ben een jaar of achttien geleden geweest. Geen neukende stelletjes gezien. Gelukkig niet zeg.
Oh kut, ik zit weer eens op een necrotopic te reageren
Alle reacties Link kopieren
Maar wie vertelt mij nou, kan ik daar gewoon heen met een degelijke vriendin die weinig tot niets gewend is?
Alle reacties Link kopieren
Gaan er nog mensen komend weekend?
Ik niet, maar je kunt er wel gewoon heen met je degelijke vriendin. Het is een soort huishoudbeurs, maar dan 'erotisch'.



Veel plezier Willem.
Alle reacties Link kopieren
Viel ons vies tegen! Vond het maar een preutse bedoeling.



Het enige voordeel was dat wij speeltjes/spelletjes/kleding/lingerie met flinke korting hadden gekocht omdat wij heel veel tegelijk kochten bij stands van dezelfde persoon en omdat mijn vriend goed kan afdingen.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Is het erotisch doolhof leuk? En de voyeur?
Alle reacties Link kopieren
Is er een doolhof? Is het een soort speeltuin ofzeau?
Alle reacties Link kopieren
Is het een idee dat je er gewoon eens naar toe gaat Willem? Misschien wil je moeder wel mee.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Bedoel je die in Utrecht/

Misschien een ideetje om naar toe te gaan met partner, eigenlijk nog nooit geweest
Nee dank u.



https://www.youtube.com/watch?v=toDPAC51ai4
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 28 januari 2015 @ 17:25:

Is het erotisch doolhof leuk? En de voyeur?



Het erotische doolhof was niet meer dan een donker doolhof met her en der donkere doodlopende (logisch in een doolhof) hoekjes en wat gaten in de muren waar je penis door kunt steken voor een pijp/trekbeurt. Leek heel wat, maar er was nergens wat te zien.



De voyeur gebeurde genoeg, maar mij vriend en ik zagen mensen bezig. Die we liever niet naakt hadden gezien.

Voornamelijk oudere mensen en dikkere mensen, niet ons ding!



We zijn daar een paar keer in en uit gelopen in de hoop een lekkere vent en lekkere vrouw, of twee vrouwen samen bezig te zien. Maar helaas!



Het is een afgesloten ruimte met daar omheen allemaal (gluur)hokjes die je kunt afsluiten met een gordijn.

Ook daar had je gaten in de muren waar je (als iemand in de voyeur ervoor ging staan) kon voelen aan iemands borsten/geslachtsdeel.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pil0u schreef op 28 januari 2015 @ 17:26:

Is er een doolhof? Is het een soort speeltuin ofzeau?



Geen speeltuin, er is wel een swingerscafé.



Het Swingerscafé is het best te vergelijken met een parenclub.

Bij de bar in het Swingerscafé kun je samen met je partner genieten van een drankje en samen relaxen in één van de loungehoeken. Uiteraard zijn er verschillende ruimtes ingericht om van elkaar, van anderen of zelfs mét anderen te genieten.



Stellen kunnen van elkaar genieten in de speelruimte. In deze ruimte bevinden zich allemaal spannende hoekjes met comfortabele bedjes. Het hart van de Voyeur is voor stellen bereikbaar via het Swingerscafé in de speelruimte. Wanneer andere mogen genieten van jullie erotische momenten ontvang je hiervoor gratis toegangskaarten voor de volgende editie van KamaSutrA. Wil je anoniem blijven, vraag dan naar onze maskers bij het betreden van deze ruimte. Voor de stellen die graag van donker houden is er ook een Darkroom in de speelruimte te vinden.



Zowel de attractie, de speelruimte, het hart van de Voyeur in het Swingerscafé en de Darkroom zijn alleen toegankelijk voor stellen.
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
Jaren terug vond ik het al een geestdodende bedoeling.

Een beetje Henk-en-Ingrid in hun zondagse kloffie met bijbehorende Lidl-tassen. Na een show waarbij een vrouw een soort kerstboomslinger uit haar vagijn trok zijn we slap en opgedroogd vertrokken met wat rommel.
kamasutrabeurs was niets, is niets en zal nooit iets worden!

Goed voor extravagante exobionisten , gluurder en bezoekers die uit zijn op overjaarse producten waar ze dan veel te veel voor betalen. geen aanrader.



PS: en lekker kijken naar Kim Holland, nee dat is genieten.
Alle reacties Link kopieren
Oke, duidelijk, ik moet iets anders gaan verzinnen voor dit weekend!
Alle reacties Link kopieren
Nou, dan ga ik maar eens die kant op. Kijken of er nog blote tieten te zien zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:willem1959 schreef op 30 januari 2015 @ 17:09:

Nou, dan ga ik maar eens die kant op. Kijken of er nog blote tieten te zien zijn.



Die blote tieten zie je daar sowieso wel.

Als ik het goed heb,is Bobbi Eden daar ook (toen wij er waren,liep zij er wel rond) en kun je met haar 9tegen betaling) op de foto.

Ik persoonlijk vind dat een knappe vrouw met een leuke en lieve persoonlijkheid,mijn vriend vind haar minder knap.



Veel plezier!
anoniem_204068 wijzigde dit bericht op 30-01-2015 19:39
Reden: .
% gewijzigd
Hoogtepunten heb je niet, als je geen dieptepunten hebt gezien.
Alle reacties Link kopieren
quote:dedoper schreef op 28 januari 2015 @ 19:36:

PS: en lekker kijken naar Kim Holland, nee dat is genieten. Vorig jaar geweest, en idd ........ Daar gaat bij mij ook de broek niet van bollen Brrrrrrrrr
leef je droom
En toch lees ik op de swingers dating site dat er erg veel stelletjes gaan..... of zullen zij enkel voor de zgn "parenclub-hoek" hoek gaan? Ik kan het me er niets bij voorstellen eigenlijk!
vaak de nieuwsgierigheid en verwachten er veel van, ze komen niet mer terug.
Alle reacties Link kopieren
Was leuk hoor. Ook blote tieten gezien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven