Mode & Beauty alle pijlers

Lingeriewinkel Arnhem

27-01-2015 21:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet welke lingeriewinkel in Arnhem goed advies geeft bij het aanschaffen van een beha? Wat ik heb zit niet heel lekker meer en ik denk dat het goed is om me eens goed te laten opmeten en adviseren welke beha voor mij geschikt is. Niet de hoofdprijs zou leuk zijn, omdat ik momenteel aan het afvallen ben en mijn maat over een aantal maanden heel anders zou kunnen zijn (hoop ik ).
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Lincherie. Wel de iets luxere BH's (Marie-Jo, Prima Donna, etc). Ik denk tussen de 50 en 100 euro gemiddeld, weet niet of dat te veel is?
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
Is aardig aan de prijs inderdaad. Dat zou ik dan weer liever bewaren voor als ik op mijn streefgewicht ben. Maar het is misschien de moeite waard om toch eens te gaan kijken en dan in ieder geval nu 1 echt goede beha te hebben. Ik heb er nog wel een aantal die wel oké zitten, maar net niet helemaal ideaal.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Ja, kan ik me voorstellen! Knap dat je zo goed bezig bent met afvallen!
Ik voel me zo moedellooos
Er zat een hele goede, maar die is helaas weg. We hebben een Hunkemoller en een Livera en op de Koningstraat zit een goede, maar die heeft wel de duurdere merken.

Ik heb een tijdje terug een hele fijne winkel ontdekt in Huissen (vlakbij Arnhem) , die heeft ze van rond de 30/40 en ook duurdere.
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op 27 januari 2015 @ 21:57:

Ja, kan ik me voorstellen! Knap dat je zo goed bezig bent met afvallen!Ik ben pas net begonnen hoor, maar ben wel gemotiveerd
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 27 januari 2015 @ 22:07:

Er zat een hele goede, maar die is helaas weg. We hebben een Hunkemoller en een Livera en op de Koningstraat zit een goede, maar die heeft wel de duurdere merken.

Ik heb een tijdje terug een hele fijne winkel ontdekt in Huissen (vlakbij Arnhem) , die heeft ze van rond de 30/40 en ook duurdere.Weet je hoe die heet? Huissen is niet zo ver inderdaad.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Livera in het centrum is weg.
Alle reacties Link kopieren
Esprit heeft trouwens ook een prima afdeling, maar geen opmeetservice.
Alle reacties Link kopieren
quote:Juultje schreef op 27 januari 2015 @ 22:07:

[...]





Ik ben pas net begonnen hoor, maar ben wel gemotiveerd Toch is het knap
Ik voel me zo moedellooos
Alle reacties Link kopieren
quote:tjjjjjemig schreef op 27 januari 2015 @ 22:45:

[...]





Toch is het knap Dank je
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 januari 2015 @ 22:14:

Esprit heeft trouwens ook een prima afdeling, maar geen opmeetservice.Die zal ik onthouden voor als ik duidelijk heb welke maat ik precies moet hebben.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:bootje_op_de_golven schreef op 27 januari 2015 @ 22:08:

Livera in het centrum is weg.



Dacht ik al maar wist het niet zeker. Op Kronenburg in Zuid

zit hij nog wel.



Dit is die in Huissen, die vrouw is erg vriendelijk en deskundig, dus als je je maat

niet weet is dat geen drama.

Ik persoonlijk vind een goede BH erg belangrijk en zal daar dus ook niet snel op bezuinigen.

(heb ook een flinke cup dus is ook wel nodig..)

http://www.inhuissen.nl/a ... 134-juul-bodyfashion.html
Alle reacties Link kopieren
http://www.leesvoer.net/je-doet-het-fout/



Een blog met tips waar ik veel aan heb, als ik voor bh's ga shoppen. Je kunt beter niet meten, maar gewoon beginnen met passen. Succes!
Ja passen moet je echt zeker doen bij BH's!

Zeker als je afgevallen bent kan er echt wel het een

en ander veranderd zijn. En de ene BH is de andere niet, ook

niet als ze dezelfde maat hebben.

Ik zou je wel willen adviseren om bij het passen hulp te vragen

aan de verkoopster. Ik doe dat altijd, zij zien dit dagelijks en weten

(zeker in de betere winkels) dus ook waar ze het over hebben...
Alle reacties Link kopieren
Ik was laatst bij de Livera op Kronenburg. En daar waren 2 dames aan het passen die mi prima geholpen werden. Je zult het wel even moeten vragen gok ik. Het is typisch een winkel waar ze je zelf laten rondneuzen. Maar als je iemand aanschiet willen ze graag en goed helpen.
Alle reacties Link kopieren
En ik weet niet wat voor maat je hebt? Volgens mij zit er ook een lingeriewinkel met wat grotere maten op Kronenburg, boven bij de bibliotheek. En er is nog een hunkemoller.



Ik zou gewoon bij alledrie binnen gaan en een paar bh's passen. En daarbij laten helpen. Dan weet je voor een volgende keer meteen wat het beste bij je past.
Alle reacties Link kopieren
Die op kronenburg heb ik een slechte ervaring mee. Er hing een E75 in de opruiming en die vond ze prima zitten, maar hij was echt niet goed (heb F65 of G60). Ben er daarna ook niet meer geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 januari 2015 @ 11:43:

Die op kronenburg heb ik een slechte ervaring mee. Er hing een E75 in de opruiming en die vond ze prima zitten, maar hij was echt niet goed (heb F65 of G60). Ben er daarna ook niet meer geweest.



ok, dan kan ze die overslaan

Heb zelf niet van die mega boobies, dus geen ervaring met dat soort zaken. Maar juist dan is het wel belangrijk dat je een goed advies krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nu 85D. Ik ga volgende week of naar het centrum of naar die in Huissen.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
85D is een gangbare maat, die verkopen bijna alle winkels wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 januari 2015 @ 14:21:

85D is een gangbare maat, die verkopen bijna alle winkels wel.Dat weet ik, maar ik wil even goed advies of dat de juiste maat voor mij is.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde van de geadviseerde winkels.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 28 januari 2015 @ 18:49:

Sorry, ik was niet helemaal duidelijk. Ik bedoelde van de geadviseerde winkels.Ah zo, 85D is inderdaad vrij gangbaar, dus dat zal wel lukken.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Echt lees mijn linkje, voordat je naar de winkel gaat. Dan weet je waar je op moet letten.



Sinds ik op die punten let, kom ik niet meer met 'miskoop bhs' thuis.

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven