Gezondheid alle pijlers

lisfranc fractuur voet

27-01-2015 23:53 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft hier iemand een lisfranc fractuur voet gehad? schijnt niet zo veel voor te komen. Heb je ook pinnen in voet en hoe is herstel gegaan? Blijvende beperkingen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er zelf geen gehad, maar beroepshalve wel gezien. Het is wel een ernstig letsel, de meesten worden inderdaad geopereerd en vaak wordt de voet niet meer de oude. Ga in ieder geval naar een goede orthopeed en niet naar de eerste de beste perifere chirurg!
Alle reacties Link kopieren
Ik.ben geopereerd door trauma chirurg. Een andere arts had al eerlijk aangegeven.de.operatie niet aan.te durven.omdat hij.er geen.ervaring mee had. Drie pinnen in voet, 10 weken gips en nu gestart met lopen. Met schoenen aan gaat het goed, zonder schoenen nog wat moeilijk. Pinnen gaan.er binnenkort uit.
Alle reacties Link kopieren
Pinnen?



Pinnetjes zijn het hoor, zgn K-draden.



Zoek een arts ( orthopeed, chirurg, traumachirurg) die hier ervaring in heeft. Je verzekering kan helpen hierbij.
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Ik had ook een K-draad maar de rest zijn inwendige pinnen.
Alle reacties Link kopieren
Pinnetjes
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Zo.zou ik ze niet willen noemen :-)



Zoals ze bij radiologie zeiden....zo.mevrouw...u heeft behoorlijk wat metaal in uw voet zitten...
Alle reacties Link kopieren
Maybe77 hoe is het nu met je? Ben even nieuwsgierig, ik heb zelf ook een lisfrancluxatie . Ben ondertussen wel een half jaar verder maar nog steeds aan het revalideren. Kan je alles weer? Nog last?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven