Sommige Facebookberichten deel 2

16-09-2014 11:24 3081 berichten
Het vorige deel is gesloten wegens vol.

Sommige Facebook berichten grrr



Hier kun je verder met ergernissen spuien en mooie spuuglelijke en wanstaltige plaatjes plakken die je tegenkomt op FB.



Posters die komen verkondigen dat ze zó gelukkig zijn zonder fb en dat íedereen dat zou moeten doen zijn overbodig hier. Dat maken we zelf wel uit



Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 27 januari 2015 @ 10:00:

[...]





Ik scrollde van beneden naar boven en wist voor het zien van de naam al dat dit jouw post was.

Een like bij een overlijdenspost??

Nou dan ben je echt koekoek hoor. Een like en geen sterkte, 2 sec langer werk.

Nu zou ik niet snel een overlijdendpost op fb zetten maar de persoon die dat durft te liken vliegt er direct uit.Inderdaad, zeg... Er staat een bericht dat iemand is overleden en jij zegt 'Vind ik leuk'????
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 27 januari 2015 @ 10:00:

[...]Ik scrollde van beneden naar boven en wist voor het zien van de naam al dat dit jouw post was.

Een like bij een overlijdenspost??

Nou dan ben je echt koekoek hoor. Een like en geen sterkte, 2 sec langer werk.

Nu zou ik niet snel een overlijdendpost op fb zetten maar de persoon die dat durft te liken vliegt er direct uit.



Miauw...

vooral niet lezen wat er staat..
life is to celebrate
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 27 januari 2015 @ 16:21:

[...]





Miauw...

vooral niet lezen wat er staat..



Miauw???



Ik kan lezen hoor en heb gezien wat er staat.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:LeolaMarie schreef op 27 januari 2015 @ 16:21:

[...]





Miauw...

vooral niet lezen wat er staat..Ik vind jou té simpel Zoveel dommigheid kan gewoon niet echt wezen. Volgens mij vind je het gewoon fijn om dwars en lomp te doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 27 januari 2015 @ 17:33:

[...]



Ik vind jou té simpel Zoveel dommigheid kan gewoon niet echt wezen. Volgens mij vind je het gewoon fijn om dwars en lomp te doen.



Dit dus.



Maar mocht je een beetje voor rede vatbaar zijn: als er hier een stel ouwe dozen het verkeerd opvat, zou dat op FB toch net zo goed kunnen zijn? Al gaat het maar om één familielid van de overledene. Zou het dan niet handiger zijn om het iets anders aan te pakken?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 27 januari 2015 @ 17:33:

[...]



Ik vind jou té simpel Zoveel dommigheid kan gewoon niet echt wezen. Volgens mij vind je het gewoon fijn om dwars en lomp te doen.



Ik zat me al te vragen of het aan mij lag.

Gelukkig niet dus.

( had gekund natuurlijk soms heb je van die dagen).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Miauw als een reactie hier... Serieus?



Sorry Leola, ik begrijp echt geen zak van je. Onbegrijpelijk gedachtengang heb je.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Alle reacties Link kopieren
quote:LeolaMarie schreef op 27 januari 2015 @ 01:35:

[...]





Ik denk dat mensen het soms anders interpreteren...

Dat is het listige van facebook, mensen zijn gewoon verschillend... Straks komen de foto's van de wintersport gips vlucht... Dan ben je wel een held als je een paar honderd like's hebt bij je gips foto. Dan hoef je niet onder bij commentaar te vragen wat vervelend hoe komt dat?..



Bij overlijdens post ook zoiets, vaak vinden de nabestaande de like's juist wel heel fijn. Zo van, er zijn nog mensen die ook aan hem / haar denken. En dan kan je de nabestaande gewoon bellen of een kop thee met ze drinken zo dat je er echt bent voor die persoon. :-)



Wat mij betreft leef jij in een bizarre wereld. Echt. Ik ken geen mensen die het fijn vinden dat je een overlijdensbericht liked. En dan ken ik mensen op Facebook van vrijwel alle generaties.



Je komt niet empatisch over, in elk geval.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Een bericht van overlijden liken en hetzelfde doen bij een bericht over ALS.



Ik word oud.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen fb meer. Wat een gezeik altijd ermee of erover.
Alle reacties Link kopieren
quote:Shula schreef op 28 januari 2015 @ 06:50:

Een bericht van overlijden liken en hetzelfde doen bij een bericht over ALS.



Ik word oud.



Waarom denk je dat dat iets met leeftijd te maken heeft?



Ik heb al meerdere keren aangegeven dat mijn dochter van 17 dat ook raar vindt.
Later is nu
Ik hoorde gisteren in de bus dat 85 vrienden sneu is en 60 autistisch. Want je hebt er toch seauwyseauw al 30 van je basisschoolklas, duh.



Oei, oei. Moet ik toch eens naar een psych. Al helpt het misschien dat ik een stukkie ouder ben dan die meiskes. Al moet ik, even doorredenerend, dan juist nog veel meer vrienden hebben. De hele Universiteit Utrecht. En natuurlijk de studentenvereniging, duh.
Alle reacties Link kopieren
Wow, wat ben ik dan met 11 vrienden?
Alle reacties Link kopieren
overlijdensberichten liken is raar, maar ze op FB zetten vind ik ook heel bijzonder
quote:coolpack2 schreef op 28 januari 2015 @ 08:22:

Ik hoorde gisteren in de bus dat 85 vrienden sneu is en 60 autistisch. Want je hebt er toch seauwyseauw al 30 van je basisschoolklas, duh.Ik heb juist weinig behoefte aan mensen van de lagere school, heb er 2 geloof ik (en nou zat ik op een school met minder dan 30 leerlingen..ja op de hele school) Dus ik haal dat nooit
Alle reacties Link kopieren
quote:coolpack2 schreef op 28 januari 2015 @ 08:22:

Ik hoorde gisteren in de bus dat 85 vrienden sneu is en 60 autistisch. Want je hebt er toch seauwyseauw al 30 van je basisschoolklas, duh.



Oei, oei. Moet ik toch eens naar een psych. Al helpt het misschien dat ik een stukkie ouder ben dan die meiskes. Al moet ik, even doorredenerend, dan juist nog veel meer vrienden hebben. De hele Universiteit Utrecht. En natuurlijk de studentenvereniging, duh.



Ojee. Nou ja ik ben gelukkig net niet sneu met mijn 92 vrienden.

Maar die 30 haal ik niet met een klas met 14 leerlingen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:noorderlicht76 schreef op 28 januari 2015 @ 17:34:

overlijdensberichten liken is raar, maar ze op FB zetten vind ik ook heel bijzonderDat vind ik dan weer minder raar nu er bijna niemand meer een krant heeft.
Alle reacties Link kopieren
quote:renske1975 schreef op 28 januari 2015 @ 17:27:

Wow, wat ben ik dan met 11 vrienden? Alsnog iemand met een huis vol, als ze allemaal tegelijk op de koffie komen
You don't have to fit into the format
Ik heb nu echt een heel vervelend iets op FB. Ik heb een 2ehands kinder spullen pagina aangemaakt voor mijn woonplaats.



Leek me handig omdat er maar 1 is voor een hele provincie, en te druk onoverzichtelijk en niet meer bij te houden. ook zijn de afstanden vaak gewoon te ver als je wat leuks ziet. Nu is er een gast die heeft meerdere verkooppagina's in de regio waaronder die voor een hele provincie.



Ik krijg ineens PB's van hem, dat hij vind dat alleen hij zo'n pagina mag hebben omdat hij dat met hard werken heeft opgebouwd. Daarna een heleboel narigheid en een volledige blokkade. Dus ik kan niet meer reageren. Omdat ik wel lid was van zijn pagina blijkt ie op mijn profiel te hebben kunnen kijken. Daar heeft ie dingen over geschreven, En er blijken dus leden te zijn bij mij die me bespioneren op mijn 2e hands hoekje/ pagina voor hem.



Ik ben geblokkeerd, prima wat hij wil maar nu is hij een voor een leden aan het blokkeren die op beide pagina's lid zijn. En hij blijkt met iedereen ruzie te maken die wat voor soort 2ehands hoekje opent in 'zijn' regio...



Wat the fuck moet ik hier nu weer mee?

Eerst dacht ik prima joh maar hij word nu wel heel vervelend en houd dus ook niet op. Ik wilde gewoon een gat vullen en ik verdien er niks mee ofzo.
Melding maken bij FB?



Kan toch niet zo zijn dat zo iemand bepaalt welke 2ehandspagina's wel en niet mogen. Belachelijk.
quote:Bieb2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 20:09:

Melding maken bij FB?



Kan toch niet zo zijn dat zo iemand bepaalt welke 2ehandspagina's wel en niet mogen. Belachelijk.Ik ben aan het kijken hoe ik dat doe nu ik zijn naam en de pagina's niet eens meer kan zien. Ik word nu benaderd door een aantal anderen omdat ik me afvroeg of ik iets deed wat niet mocht. Hij is blijkbaar nogal vervelend en kan dat dus lang volhouden, hij is al gemeld door anderen maar mocht niet baten, maar ga het zeker doen. Hoe meer hoe beter denk ik dan. Jammer hoor mijn plezier is helemaal vergald door die vent.
Heeft je partner/kind/buurvrouw geen FB? Dat je even met een ander account inlogt en lid wordt?



Of je maakt een extra account aan?
quote:Bieb2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 20:22:

Heeft je partner/kind/buurvrouw geen FB? Dat je even met een ander account inlogt en lid wordt?



Of je maakt een extra account aan?Inderdaad goed idee. Ga morgen even met vriendin kijken, die zit nog op zijn pagina. Ik heb de berichtjes ook bewaard dus ik ga hem melden. En ik maak een extra account aan.
Alle reacties Link kopieren
Mag je eigenlijk meerdere accounts aanmaken?
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
quote:hollebollegijs schreef op 28 januari 2015 @ 20:35:

Mag je eigenlijk meerdere accounts aanmaken?Ja waarom niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven