Entertainment alle pijlers

Boer Zoekt Vrouw 2015 deel 2

18-01-2015 21:27 3016 berichten
Het vervolg.



Boer Jan

Rianne, Vivian en Marieke gaan een paar dagen logeren bij Jan





Boerin Bertie

Esther, Katherine en Ciska gaan een paar dagen logeren bij Bertie.





Boer Tom

Lotte, Rimke en Leonie gaan een paar dagen logeren bij Tom.





Boer Geert

Ada, Mary en Hetty gaan een paar dagen logeren bij geile Geert.





Boer Theo

Ria, Nancy en Sandra gaan een paar dagen logeren bij Theo.

Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 28 januari 2015 @ 09:03:

Of de KRO die zorgplicht heeft of niet, daar kun je over discussiëren. Iedereen die meedoet is oud en wijs genoeg om zelf verantwoordelijk te zijn voor wat hij of zij zegt. En Geert kraamt nu eenmaal constant van die dingen uit (over die puntjes, dat hij wil proeven, etc. etc. etc) en pakt niet per ongeluk die vrouwen vol op de mond, dus het zou heel raar zijn als ze daar niets van zouden laten zien. Eén keer zo'n opmerking of misplaatste kus kun je nog wegzetten als een onhandig iets, een uitglijder. Maar keer op keer op keer van die opmerkingen en acties zegt toch echt wel iets over hoe iemand irl is. Ik vind niet dat de KRO dat hoeft te verbloemen, ze hoeven die man toch niet de hand boven het hoofd te houden?Ken je de aflevering nog van boer Wietse. De boer wist nooit een woord te zeggen. We zagen alleen een boer die "uh uh" zei. Dat beeld bleek niet te kloppen. Wietse was best een grappige boer tussen de uh's en uh's door.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Ach, we weten allemaal hoe er geplakt en geknipt kan, KAN, worden. En nogmaals, wat hij zegt, zegt hij, daar zal niet aan gesleuteld worden. Maar de macht van montage is sterk. Nog een voorbeeld wat hier een paar dagen terug is gepost; dat van boer Jan uit Friesland die boos zou zijn weggestormd uit de keuken. Dat is ook blijkbaar knap plak en knipwerk. Er wordt door verschillende stukjes achterelkaar te zetten een beeld geschetst wat niet waar HOEFT te zijn. En ik hoop niet dat hij de dupe van zoiets wordt. Misschien is er wel 100 uur aan filmmateriaal en zijn dat de enige vijf seksistische dingen die hij heeft gezegd en was de rest heel respectvol. Maar als dat niet wordt uitgezonden, dan weten we het niet he.



Begrijp me niet verkeerd, ik krijg de griebels van die man, kan hem niet velen zoals ik hem op tv zie. Maar ik wil alleen maar zeggen dat er nu, zeker met dat Lucky TV filmpje, ook wel weer sterk overdreven wordt.



Ik denk dat de dames hem echt wel doorzien en dat we aanstaande zondag de eerste opstandjes zullen zien.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Ha, mooie nieuwe foto's van de boeren. (Lekker overzichtelijk zo.) Wel een rare foto van Ciska bij Bertie. Lijkt of ze een reusachtige arm heeft... Viel me ook op dat alle boeren de vrouwen op een kamer laten slapen, alleen Bertie wijkt hierin af. (Waarschijnlijk wil ze de kat(ten) niet op het spek binden.)
Alle reacties Link kopieren
Ha, mooie nieuwe foto's van de boeren. (Lekker overzichtelijk zo.) Wel een rare foto van Ciska bij Bertie. Lijkt of ze een reusachtige arm heeft... Viel me ook op dat alle boeren de vrouwen op een kamer laten slapen, alleen Bertie wijkt hierin af. (Waarschijnlijk wil ze de kat(ten) niet op het spek binden.) Tot dusver vind ik er eigenlijk niet zo veel aan: vind de boeren saai (Jan, Bertie en Theo) of stomvervelend (Geert en Tom.) Ik ben heel benieuwd wie van de tien boeren uiteindelijk aan de vrouw geraken.
quote:greeneyedcoco schreef op 28 januari 2015 @ 16:43:

Wel een rare foto van Ciska bij Bertie. Lijkt of ze een reusachtige arm heeft...
Alle reacties Link kopieren
Ik volg het wel, ook al denk ik: 'Daar gáán we weer met nóg een seizoen'.

Dat boer Tom verhaal snap ik nog steeds niet; waarom hij mee doet. Hij hoeft de straat bij wijze van maar over te steken of hij kan al iemand aan de haak slaan (niet mijn smaak, maar bij wijze van).



Ik weet niet waarom maar ik erger mij heel erg aan Katherine (volgens mij door haar stem, manier van praten/doen).

Lotte van boer Tom vind ik me de oren van het hoofd af kletsen en boer Geert... Ik denk dat alles wat ik daarvan vind al lang en breed is gezegd in dit topic . Ik moet er wel om lachen, als ik eerlijk ben. Verder vind ik de overige boeren ook relatief saai, al vind ik Theo wel echt een goedzak.
Alle reacties Link kopieren
quote:Monkey1992 schreef op 28 januari 2015 @ 17:19:

Ik weet niet waarom maar ik erger mij heel erg aan Katherine (volgens mij door haar stem, manier van praten/doen).

Me heel erg ergeren doe ik niet, maar ik vind haar ook nog steeds niet leuk.

Te aanwezig, te vaak aan het woord. Ik kan me voorstellen dat iemand als Ciska, die heel rustig is, dan helemaal zoiets heeft van: 'Laat maar, zij lult de tijd wel vol'.



Het beroep van Katherine vind ik wél heel gaaf. Dat had ik niet achter haar gezocht. Vond haar meer een type om receptioniste te zijn van het kantklosmuseum, of iets in die trant.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotte35 schreef op 28 januari 2015 @ 17:33:

[...]



Me heel erg ergeren doe ik niet, maar ik vind haar ook nog steeds niet leuk.

Te aanwezig, te vaak aan het woord. Ik kan me voorstellen dat iemand als Ciska, die heel rustig is, dan helemaal zoiets heeft van: 'Laat maar, zij lult de tijd wel vol'.



Het beroep van Katherine vind ik wél heel gaaf. Dat had ik niet achter haar gezocht. Vond haar meer een type om receptioniste te zijn van het kantklosmuseum, of iets in die trant.Wat doet Katherine dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het trouwens best een saai seizoen. Bij boer Geert gebeurt in elk geval nog wat, of je het nu leuk vindt of niet Maar voor de rest is het eigenlijk maar saai. Ben benieuwd of er nog ergens catfights of gebroken harten gaan komen
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 28 januari 2015 @ 17:34:

[...]





Wat doet Katherine dan?Is ze niet schilder ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 28 januari 2015 @ 17:34:

Wat doet Katherine dan?

Ze restaureert kunstwerken. Schilderijen en muurschilderingen en zo.

Je zag haar ook aan het werk in een grote kerk. Echt heel cool om te zien.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 28 januari 2015 @ 17:35:

Ik vind het trouwens best een saai seizoen. Bij boer Geert gebeurt in elk geval nog wat, of je het nu leuk vindt of niet Maar voor de rest is het eigenlijk maar saai. Ben benieuwd of er nog ergens catfights of gebroken harten gaan komen Dat komt allemaal nog ze zijn er nog maar net.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Wat me net ook opvalt (buiten de enorm lange arm van Ciska) is hoe Bertie zit.

Zou ze haar benen niet bij elkaar kunnen krijgen omdat haar ballen in de weg zitten ofzeau?



quote:minnimouse schreef op 28 januari 2015 @ 17:35:

Ik vind het trouwens best een saai seizoen. Bij boer Geert gebeurt in elk geval nog wat, of je het nu leuk vindt of niet Maar voor de rest is het eigenlijk maar saai. Ben benieuwd of er nog ergens catfights of gebroken harten gaan komen Wacht maar, komt vast nog wel. Kan me van andere seizoenen ook wel herinneren dat het pas wat later in de logeerweek op gang kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 18:25:

Wat me net ook opvalt (buiten de enorm lange arm van Ciska) is hoe Bertie zit.

Zou ze haar benen niet bij elkaar kunnen krijgen omdat haar ballen in de weg zitten ofzeau?



[afbeelding]Da's de arm van Catherine. En Bertie is gewoon een beetje mannelijk en mode of er mooi uitzien boeit haar geen bal.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk stiekem dat het Gerard van der Velde is en ze heeft bzv uitgekozen voor haar coming out.
Poep, wie heeft jou gescheten?
quote:cochise schreef op 28 januari 2015 @ 18:34:

[...]





Da's de arm van Catherine. Joh
Ik heb nog steeds respect voor alle boeren en al hun vrouwen.



Je zult maar in zo'n programma zitten en geen advies krijgen. Yvonne had wel kunnen vragen of adviseren voor de eerste dag.



Bertie wordt wel erg naar beneden gehaald door die slechte foto's.

Ze zit wijdbeens en heeft dus nog duidelijk geen keuze gemaakt. Alles ligt nog open.

Het lijken me drie heel leuke vrouwen.

Maar..... die regen. Tijdens een vakantie is regen ook een spelbreker. Dan wil je liever niet met een groep vrouwen in een huis zitten.



En als er niks bij zit. Ja, dan gaat het zoals bij Henrieke en Annemarie. (Die andere boerinnen die een man zochten.)

Misschien moeten ze de formule wat bijstellen voor die situatie. Een leuk dagje uit of etentje voor alle kandidaten van de speeddate of zo. Om zo onderuit gehaald te worden als het duidelijk niet gaat lukken. Leuk is anders.
Lucky TV is niet meer leuk als je het vaker dan 1 keer ziet.

Het is slordig gemonteerd. Als het een persiflage is op BZV zelf is. Ja, dan is het wel goed gelukt. Kan je laten zien hoe het knip en plakwerk een heel andere indruk kan geven.



Bij de eerste keer moest ik aan Geert en zijn vrouwen denken die er naar zouden kijken.

Ik denk dat ze alle vier in broek geplast hebben of in een deuk hebben gelegen.



Heeft iemand daar reacties van? Ik kijk er wel naar uit.



Maar als je dan als deelnemer alles van Social Media over je heen krijgt..... Jammer, want mogelijk dat een groot deel van boeren er dan vanaf ziet.

Als er een leuke boer tussen zit die als een idioot over komt. Je moet toch wel heel veel moed hebben dan. Of een totale onverschilligheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 18:49:

Joh
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
quote:muzemeisje schreef op 26 januari 2015 @ 20:39:

[img]http://margje.nu/wp-content/uploads/2015/01/image19.jpg[/img]



Ook een leuk blog!

bzv margjeHeel leuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bieb2.0 schreef op 28 januari 2015 @ 11:28:

Ik heb bij Theo een beetje een voorgevoel dat er straks geen match is. Dat de dames gewoon opstappen.Nou daar zou ik nu helemaal niet van opkijken.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
God zeg, die Leonie, wat een tuttebel. In een preview zegt ze dat ze speciaal oude kleren heeft gekocht (?) voor het werken op het land.

Ik zou het best een afknapper vinden als boer trouwens, van die meisjes die een beetje opgetut door het weiland gaan lopen huppelen.
quote:hettieverzettie schreef op 29 januari 2015 @ 13:40:

God zeg, die Leonie, wat een tuttebel. In een preview zegt ze dat ze speciaal oude kleren heeft gekocht (?) voor het werken op het land.

Ik zou het best een afknapper vinden als boer trouwens, van die meisjes die een beetje opgetut door het weiland gaan lopen huppelen.Opgetut door het weiland huppelen? Omdat ze niet een oude overall aan willen?? Wat een onzin. En als ik zie wat voor meiden Tom heeft gekozen (allemaal leuk gekleed, gekapt en gemake-upt), vind hij dat echt geen afknapper hoor. Hij houdt wel een een verzorgde ''tuttebel''.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bzv pas net ontdekt en omdat ik een week zo lang vind duren heb ik in 3 dagen alle afleveringen van 2012 gekeken Leuk om te zien. Martin is echt een leuke vent, lijkt me een leuke vader en fijne man. Ook leuk om te zien hoe gek hij en Wilma op elkaar zijn tijdens de stedentrip. Henk en Fiona vond ik erg schattig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven