BDSM, voor de liefhebbers - deel II

30-10-2010 00:08 3087 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen.



Voor mensen die wel het waarom willen weten, maar het hóe niet op hun netvlies willen hebben staan en om die reden liever wegblijven uit dit specifiekere topic is het topic Bijzondere voorkeuren: vragen, vooroordelen en discussies misschien een fijnere plek. Mensen met ervaring zullen ook daar proberen je vragen te beantwoorden.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Wandering Spirits



Dè site bij uitstek voor de beginnende en ontdekkende sub. Je vindt hier onder andere theorie, afbeeldingen, een sublijst en er is een chat.



Ter leeringh:



BDSM info Albany Power Exchange

Angelfire



Ter vermaeck:



www.bdsm-jongeren.net



www.bdsm-35.nl



www.collarme.com



En last but not least, de vakbond der BDSMerts Den VSSM



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Meer dan in andere topics wordt het hier dus op prijs gesteld als je jezelf even summier voorstelt.



Met dank aan Sprankelend voor de OP.
quote:glyce schreef op 28 januari 2015 @ 12:49:

Waarom kom je niet op BDSM sites FruitAppel?Hier zal ook wel weer commentaar op komen maar ik ben nogal flirterig en op bdsm sites kreeg ik altijd veel mails van D's en dat loopt bij mij snel uit de hand. Soms is het beter dergelijke situaties gewoon niet op te zoeken
[quote]glyce schreef op 28 januari 2015 @ 12:49:

Waarom kom je niet op BDSM sites FruitAppel?[/quote

Ik zal hier wel weer commentaar op krijgen maar ik vermijd dergelijke sites omdat ik nogal snel contact kan hebben met andere D's en dat loopt bij mij al snel uit de hand
Aha.
Alle reacties Link kopieren
quote:smalltalkxpert schreef op 28 januari 2015 @ 14:48:

Aha.Goed forum, publiek matig :-0
...
quote:smalltalkxpert schreef op 28 januari 2015 @ 14:48:

Aha.nee jj bent echt een expert inderdaad
quote:FruitAppel schreef op 28 januari 2015 @ 15:02:

[...]



nee jj bent echt een expert inderdaadDat is al herhaaldelijk vastgesteld!
Aha.
quote:theemok schreef op 28 januari 2015 @ 15:02:

[...]



Dat is al herhaaldelijk vastgesteld!Tja weet ik veel ik zit niet hele dagen op het forum
Ik lig bijna naast mijn stoel van het lachen. Maar dan echt. quote:FruitAppel schreef op 28 januari 2015 @ 15:09:

[...]



Tja weet ik veel ik zit niet hele dagen op het forumDat was ook niet naar jou toe bedoeld, hoor...
Ik suggereer ook niet dat jij hier hele dagen zit? Ik zeg alleen ik lees niet veel andere topics en zit hier niet hele dagen. Kom alleen regelmatig voor dit topic en lees af en toe is wat anders
Lieverd, maak je niet dik, het is de discussie niet waard. En negeer die pseudo-expert
Je hebt gelijk ik neem nog een lekker mokje thee
En ik een........of, nee, ik neem beide.
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde je niet perse commentaar geven, was benieuwd naar je antwoord omdat ik verwachtte dat de reden zou zijn dat het niet mocht van je D. Omdat dat nogal eens zo gaat in TPE relaties en ik het idee heb dat jij in een TPE relatie zit, vanwege dat je zei dat jouw D bepaalt hoe en met wie jij sex hebt. Dus vandaar!
Wat is een tpe relatie?
Tpe = total power exchange
Alle reacties Link kopieren
Bij TPE geef je zo goed als alles uit handen. Hij bepaalt alles voor je; wat je aan doet, wat je eet, wanneer je naar de kapper gaat, op welke sites je zit, met wie je contact hebt. Dat idee.
Het komt wel in de buurt

Maar ik mag best wel eens zelf weten wat ik aan heb
Alle reacties Link kopieren
Hoi Fruitappel,



Ik snap heel goed hoe jij je voelt-

Die andere zoals Roos en Glyce snappen dat niet zo goed, alleen vinden ze dat moeilijk om toe te geven.

Ik ben ook een echte sub en snap je gevoelens.
quote:Ik realiseer me ineens dater nog een hoop fantasieën zijn of 'fetisjen' die zeer shockeerde zouden kunnen zijn gezien de reacties hierLaat maar komen
geil .. stofzuigen .. ben precies op tijd weer komen kijken hier zie ik

quote:lollypopje schreef op 28 januari 2015 @ 11:29:

Veel ervaring er mee?





Ik ben D in een D/s relatie. Mijn liefje is mijn s.



En leuk om te zien dat je hier al zo lang rond hangt lollypopje (taart in maart bij je 3 jarig jubileum?)

Dat is een teken dat het hier goed toeven is .. een enkele zwakzinnige daargelaten natuurlijk.
quote:marana schreef op 28 januari 2015 @ 11:52:

FruitAppel, ik probeerde te zeggen dat ik vond dat je het niet zo fijn zei 'anaal genomen worden door een grote neger'. Maar er zijn nu wel genoeg woorden aan vuilgemaakt, geloof niet dat we elkaar goed gaan begrijpen.

En verder wat Roos zegt.



Welkom hier Shifty, altijd leuk, een liefhebber



Dankjewel.

En verder wat Roos zegt.
Alle reacties Link kopieren
@FruitAppel

Dat idee had ik al, tof dat het zo goed werkt voor jullie! Wonen jullie samen? (ik heb niet het hele topic terug gelezen)



@Stefan

Jij bent vast een heleboel, maar een echte sub ben je in mijn ogen niet.
Alle reacties Link kopieren
Het klopt dat bij een tpe een persoon alle machr heeft, dat betekent echter niet dat hij/zij die ook moet (willen)uitoefenen. Hij/zij kan de sub best bepaalde vrijheden geven om dingen zelf te regelen of beslissen. Al is dat de keuze van de D. Tpe hoeft dus niet gelijk te staan aan micromanagement
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven