uitgerekend begin september 2015 !

26-12-2014 20:10 1008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik heb vandaag getest en het is positief!!!! 3 dgn voor me nod! Die is maandag...heel spannend..dit is dan ons 3de wonder....wie is er nog meer begin sept uitgerekend? Bij mij zou het 7 sept zijn





NaamLeeftijd+partnerKindje #voorlopig UDBijzonderhedenangenieta28 3e5 september MissFine 3e5 september HOERA THOMAS IS GEBOREN!! Pien6 1e 8 september Swift 2e 4 september Tibi 1e 3 september Princess84 1e 7 september HOERA EEN ZOON GEBOREN!! Zonnestraaltje87 27+28 1e 7 september HOERA er IS EEN MEISJE GEBOREN! lwalg 35 +30 1e 8 september landleven 27+ 30 1e 8 september pip36 36 + 41 3e 20 septemer Love2wait 21 + 251e 3 september Lavender1977 1e 7 september Jetje92 3e 10 september bloempje1920 1e 9 september happ0915 28 1e 7 september Qnubian 36 1e 31 augustus HOERA EEN DOCHTER GEBOREN Bloempje-1990 24 + 27 1e Flea 33 3e 4 september Bosschebolleke 30 + 34 1ste 8 September HOERA EEn DOCHTER GEBOREN
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd bebby! Leuk dat je met ons mee wil schrijven. Fijn dat je geen klachten hebt. Ik heb ook veel honger en als ik niet op tijd eet word ik misselijk
Alle reacties Link kopieren
Welkom en gefeliciteerd Bebby!

Misfine wat fijn dat je auto terug is!



Mijn vk heeft een eigen echoapparaat, iedereen die daar komt krijgt meteen een echo om te kijken of je goed zwanger bent. Ik krijg er vrijdag weer 1, ben dan 8 wkn. Omdat ik een paar x een mk heb gehad, mocht ik een xtje extra kijken.

Gister leek de misselijkheid zo goed als over en had bijna mijn normale eetlust dus ik heb weer even flink gegeten. Ik raakte er ook wel een beetje van in de stress, misschien gaat het mis. Maar vanochtend werd ik er weer mee wakker. Bah... Lekker vroeg zo op de zondagochtend. Heb net bakje vla op, hopelijk gaat het zo beter.
Alle reacties Link kopieren
Bloempje wat fijn dat je iig een kloppend hartje gezien hebt dan is de kans dat alles goed gaat toch echt veeel groter zoals ii begrepen heb.

Vervelend dat je contract niet verlengd werd. Er komt vast nog een leuke nieuwe vacature tegen de tijd dat je weer aan het werk kan. Nu wordt het waars lastig om te solliciteren...

Op dit moment in de thuiszorg werken zou ook best zwaar zijn denk ik.,

Ik had bij mijn tweede zwangerschap een erg bijzondere kleutergroep waarvan er uiteindelijk 4 naar speciaal onderwijs gingen ivm gedragsproblemen heel bizar en zwaar de eerste periode. Uiteindelijk met beide tot vier weken voor uitger datum kunnen doorwerken.. Dus mocht niet klagen



Ik was vooral eerste periode misselijk

Hoe vaak ik toen de klas niet uit moest rennen Naar de wc...🙈

Nu pijnlijke borsten voelt op plekken hard aan. Ook erg moe. Mijn vriend is op wintersport dus moet deze week wat meer doen. Zwemles, sporten vd kids etc. Gisteren heb ik ze voor de tv gezet en ben ik gaan tukken hield het niet meer vol 😉



Bebby welkom hier!
Alle reacties Link kopieren
Lang leve de tv dan he pipi!

Ik hoop echt dat ik niet straks rennend vanuit de klas naar de wc moet... Ik sta ook nog eens in de bovenbouw voor de klas, die kinderen zijn niet achterlijk😉

Mijn gembercapsules zijn binnen dus daar ben ik net mee begonnen, hopelijk werkt het!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Gefeliciteerd met je hartjes!!

Missfine heel fijn dat je auto terug is!



Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere!





Gister ben ik uiteten geweet in een restaurant en heb daar gerookte zalm ggeten😞 ik dacht dat vis geen kwaad kon! Twas niet veel was voorgerecht maar kan me er druk om maken!

Iemand hier ervaring mee?!



Hoeveel uur werken jullie allemaal? Kunnen kullie dat nog volhouden met die moeheid?

Fijne zondag allemaal



Verder heb ik woensdag de echo!
Alle reacties Link kopieren
@princess84 wat fijn dat je een keer extra mocht kijken! Ik heb dagen met normale eetlust en andere dagen ben ik weer heel erg misselijk. Ik hoop dat de vla geholpen heeft en je je weer wat beter voelt.



@pip36 dat was idd heel erg fijn. Ik was zo zenuwachtig die dag maar gelukkig was er al snel een kloppend hartje te zien! Nu is het idd lastig om te solliciteren en wat jij al zegt er komt vast een leuke nieuwe vacature tegen de tijd dat ik weer aan het werk kan.



Fijn dat je tot 4 weken voor de uitgerekende datum door kon werken.



Succes deze week nu je vriend op wintersport is. Gaat je vast wel lukken



@bloempje1920 veel plezier alvast woensdag! Is dat je eerste echo?
Alle reacties Link kopieren
Woensdag idd eerste echo! Ben dan 8 weken! Heel spannend allemaal!

Jij al ❤️ Gezien toch? Stelt wel gerust lijkt mij!
Alle reacties Link kopieren
Ohh wat spannend! Ik hoop dat je een heel mooi kloppend hartje te zien krijgt

Wij hebben afgelopen dinsdag het hartje zien kloppen, ik was toen 7 weken en 3 dagen. Stelt idd gerust! 6 februari mogen we weer voor een echo. Kan nu al niet meer wachten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop t ook! Vooral omdat ik jaast geen symptonen heb! En dus ook gister zalm heb gegeten maak ik me best druk!😞



Das zo weer! Voor je het weet is het al weer zo ver! Iets om naar uit te kijken!
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is is de tabel weer redelijk bij gewerkt, ik mis nog wat uitgerekende data's.... en als er iets niet klopt laat het even weten.



Gefeliciteerd alle kloppende !! super!

@ bloempje ik heb in mijn vorige zwangerschap ook gerookte zalm op een keertje, kan voor een keer echt geen kwaad hoor! Ik schrok toen ook, maar zolang je het maar niet in kilo's hebt gegeten is het niet zo erg ;)



IK werk ook in de thuiszorg , maar dan in de verzorging. Ik heb bij mijn eerste 2 meiden in de kinderopvang gewerkt en toen ook tot 36 weken door gewerkt, nu valt mijn verlof precies in mijn vakantie die ik heb aangevraagd, dus denk dat ik dat zo laat...aan gezien we nog wel op vakantie willen.



Ik werk 24 uur, en ook dit weekend, de weekenden vallen wel even tegen hahah even geen rust tussen door....maar ach als ik eenmaal bezig ben gaat het goed!



Vandaag 8 wkn zwanger sinds gister lijkt de misselijkheid iets minder.....niet de heledag door maar met vlaggen....eet veel geroosterd brood met boter en klein beetje zout...en dat helpt me goed.
Alle reacties Link kopieren
Angenieta28 ze zeggen nu dat mijn uitgerekende datum 5 september is. Maar dat kan bij de volgende echo anders zijn. Ik zal het je laten weten de 6e!



Fijn dat je wat minder misselijk bent. Hmm klinkt lekker dat geroosterde brood met boter en een beetje zout.



Werkze nog vandaag! Ik ga zo nog even naar bed dat probeer ik elke dag even te doen. Paar keer niet gedaan en dan val ik na het avond eten al bijna in slaap
Alle reacties Link kopieren
is ook erg lekker bloempje:) ik zal voor nu 5 sept er in zetten kan het altijd weer aanpassen.

Ik ben voor dit weekend klaar, gister ochtend en avond gewerkt en vanmorgen....nu straks naar zwemles met de meiden!

Weltrusten voor zo ;)
@angenieta28 voor nu mijn uitgerekende datum ook 5 september.

Verder 1ste kindje, leeftijd van mij 21 en van me vriend 25.
Alle reacties Link kopieren
Misselijkheid is wat minder, sinds vandaag aan de gembercapsules. Tis ook weekend dus heb overal de tijd voor en eet waar ik zin in heb en dat gaat op werk wat moeilijker.

Ik werk fulltime, 5 dgn voor de klas. Lig de hele week al om 20/21uur in bed. Duik er zo ook weer in!

Vrijdag weer echo! Dan 8+1!
Alle reacties Link kopieren
@jope sterkte

@alle nieuwe zwangeren welkom

Grappig dat er hier best wel veel in het onderwijs zitten.

Is inderdaad wel lastig om je kwaaltjes enigszins te maskeren, terwijl je voor een volle klas staat.

Ik werk zelf fulltime in het mbo. Kan gelukkig regelmatig even de klas uitlopen.

Merk wel dat de dagen nu erg lang zijn.



@princess hoop voor je dat de gembercapsules hun werk gaan doen.



Ondanks dat ik al een echo heb gehad, merk ik dat ik lichtelijk ongerust blijf.

Van mij kan de tijd op dit moment niet snel genoeg gaan. Nog twee weken en dan de termijnecho.



Wij hebben in elk geval de keuze gemaakt om daarna zo snel mogelijk de combinatietest te doen.

Lijkt ons gezien mijn leeftijd niet geheel onverstandig, ook al gaan we er vanuit dat alles goed is.

Vertellen doen we pas na de combinatietest.



Hebben jullie ook al de neiging om kleine dingetjes aan te schaffen?

Hier wel. Heb me gelukkig in kunnen houden en alleen iets kleins gekocht, maar toch.



@pip36 succes van de week. Hopelijk is vriend snel en weer gauw HEEL terug van de wintersport.



@iedereen hopelijk gaat het bij de meesten gauw beter met de kwaaltjes.



In hoeverre sporten de meesten nog?

Ik merk zelf dat het hardlopen nu echt voor geen meter meer gaat. Daar waar ik enkele weken geleden nog met gemak 20 km liep in 10km/u, kom ik nu nauwelijks vooruit.
Alle reacties Link kopieren
Fanatieke hardloper ben jij dan! Dat zijn wat kms!

Ik rij zelf paard, dat gaat nog prima.

Van de zomer ben ik een beetje gestopt met sporten, ik heb het de afgelopen maand weer proberen op te pakken. Moest ook van de Fysio voor mijn rug. Maar nu steeds met die misselijkheid zie ik het niet echt zitten. Doe thuis de oefeningen nog wel voor mijn rug, maar daar blijft het bij.

Ik kan ook makkelijk de klas uitlopen en heb mijn eigen wc. Vanochtend, nog voor de kids er waren moest ik rennen, zat daar kokhalzend boven de plee. Maar er kwam maar niets uit, bah was echt naar. Gembercapsules lijken wel wat te werken, alleen de ochtend is nog een hel.
Alle reacties Link kopieren
princes84 heb je al een leuke smoes bedacht voor de kids op school? In de eerste periode lijkt het me idd lastig als je voor de bb staat. Later in de zwangerschap waars erg leuk! Gelukkig is de wc dichtbij… hoop voor je dat de pillen beter gaan werken. voldoende rust nemen schijnt ook te helpen..



bloempje1920 snap dat je je zorgen maakt om de vis maar volgens mij maken mensen zich drukker dan nodig om veel dingen die ze eten tijdnes zwangerschap. Ik begrijp je gevoel wel ik heb het zelfde gehad met een biefstuk die toch net niet genoeg doorbakken was en ik tijdens zwangerschap toch op heb gegeten in een restaurant om niet te zeuren naar de kok (stom…)

Hoop dat je morgen een schattig hartje ziet kloppen zo'n mooi moment!



bloempje 1990 fijn dat jullie al een echo hebben gehad. Even een rustpauze tussen de middag is niet rar hoor. Ik heb nu ook even de mogelijkheid en doe het ook. Ik denk dat ik daardoor ook nu nog niet o misselijk ben…



agenieta: bedankt voor het bijwerken agenieta! ik hoop dat de tbel nog vaak voor me bijgewerkt moet worden



lavender: jij dus ook uit het onderwijs Ik probeer gewoon door te sporten. vanochtend zelfs meegedaan met intens is een half uur erg intensief sporten. Daarnaast doe ik aan wekelijks aan bodypump en skiën , tennis ik af en toe en zwem ik af en toe. Het sporten vanochtend vile me niet tegen. Maar…… als ik thuis de trap op "ren" merk ik dat ik veel eerder buiten adem ben… Ik hoop nog wel lang door te gaan met sporten geeft ook energie. Ben gelukkig s'ochtends alleen erg moe maar nog niet zo misselijk. snachts nu af en toe misselijk.



Manlief is weer terug van wintersport. Over een aantal weken als ik ongeveer 14 weken zwanger ben staat er een wintersportvakantie samen zonder kids gepland… ben benieuwd hoe dat zal gaan. We spannender ivm evt botsingen e.d. maar wil er ook nuchter in blijven staan en me niet laten beperken in zo'n beginperiode….Moet het allemaal nog maar zien….

Ik wil idd ook al graag iets kopen maar vond het al een hele stap om me hier aan te melden. Daarmee erken ik echt dat ik zwanger ben wil mezelf beschermen tegen mk. Zou het onze kinderen ook al zo graag vertellen. wordt wel een heftig jaar, baan opgezegd, voor mezelf beginnen, kindje er bij, verhuizen 6mnd later…. maar ongelooflijk zin in alles wat er nu in mijn leven speelt

Kids zeiden dat ze wel graag een baby zouden willen in huis. mijn dochtertje is verzot op baby's en mijn zoontje is erg zorgzaam. hoop op nog zo;n leuk en vooral gezond kindje!
Alle reacties Link kopieren
Lavender mag ik vragen hoe oud je dan bent? (1977 geboortejaar?)



Vinden jullie het ook lastig om alles te volgen met onze "vreemde" namen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zou ook graag meepraten in jullie topic, ik ben namelijk ook zwanger en (volgens eigen berekening) uitgerekend op 1 september! Ik ben zwanger van mijn derde, heb al twee meisjes van 5,5 en 3,5 jaar. Zelf ben ik 33 jaar.

Ik zat eerst op een ander forum, maar daar werd niet echt fanatiek geschreven. En ik vind het juist leuk om lekker mee te kletsen!

Ik heb de intake bij de verloskundige al gehad vorige week, maar geen echo of hartje geluisterd helaas. Op 6 februari heb ik de termijn echo. Als die goed is, vertellen we het onze meisjes. Ikheb het vandaag wel op m'n werk verteld, kon het echt niet meer voor me houden :-)

Nou, dat lijkt me wel een goed introductie zo!



Liefs Flea
Alle reacties Link kopieren
welkom flea ik zal je in de tabel zetten.



Hier sinds gister de misselijkheid minder, als ik elke keer maar wat eet gaat het goed, ook is er weer wat meer zin in drinken...fijn, maar aan de andere kant ook wel weer eng...want ja is het dan wel goed....vrijdag echo...zo spannend, hoop dat het goed is, ook wij gaan voor de combinatie test, maar vind het ook wel lastig bij een uitslag van 1;200 mag je een nipt test...maar wat nou als je uitslag 1:250 of zo is....stelt me dat ook echt niet gerust...ga je dan voor een nipt die dus ook nog is 600 euro kost + 160 voor de combinatie test....

Ik vind het best moeilijk ....



Bij mijn andere 2 nooit bij nagedacht en ook nooit een test gedaan.....maar ja nu ben ik wat ouder...en wil toch wel een test doen....maar ook wel weer eng...want ja ik vind 600 euro ook best een hap geld om eerlijk te zijn.



vrijdag als de echo goed is ben ik 8+4 dgn en vertellen we het wel aan de kids.....1,5 week later heb ik de termijn echo dan ook al.



Ik sport nu niet veel, mijn man is pas 4 maanden weg geweest en had ik weinig tijd/fut om er bij te sporten...dus wilde wer beginnen met hardlopen vanaf hij terug was...maar daar is weinig van gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Heb nog niet echt een smoes nodig, was alleen gisterochtend voordat ze er waren en verder vind ik dat ik mijn klas geen verantwoording schuldig ben als ik de klas uit loop. Ik ga wel vaker naar de wc. Vandaag weer een goede dag, jippie! Nog niet misselijk geweest! Goed gegeten, alleen drinken gaat nog wat moeilijk. Heb er gewoon echt geen zin in en dat voor iemand die altijd heel veel drinkt! Een liter per dag lukt me nog wel, maar voorheen dronk ik er wel 3.

Wij gaan ipv van wintersport ergens anders heen, vertrouw al die andere mensen niet op piste niet met botsingen enzo. Daarnaast is wintersport vrij intensief en hoog in de bergen, ik weet niet hoe ik me dan voel. Dus nu een reisje naar de zo'n geboekt.

Moeilijke keuzes die testen! De vraag die je jezelf moet stellen is, wat wil ik als het niet goed is? Als je het sowieso wil houden waarom zal je dan testen? Zekerheid heb je na de test ook niet voor 100%. Vrienden van ons hebben een kindje waarbij ze pas met 1,5 jaar achterkwamen dat hij een syndroom had.

Ik heb het mijn beste vriendin verteld, zij weet ook van mijn mks. Als de echo vrijdag goed is dan vertellen we het (schoon)ouders,zus,broer



Flea welkom en gefeliciteerd !
Alle reacties Link kopieren
flea welkom!



Hier heel veel buikpijn gehad vandaag. Zit nu ook op de bank met een kruik dat helpt iets. Dacht vandaag echt effe dit was het dan weer…..ben erg bang voor een vmk… Op en af behoorlijke buikpijn maar geen bloedverlies tot dusver.. Ik ben vandaag nog maar 6 weken dus ook nog erg pril denk dat ik de vorige twee keer (heel lang geleden rond dit aantal weken) ook een vmk kreeg. Waarom moet het zo spannend zijn ik hou echt van zekerheid

Ik hoop dat het wegzakt, het kan natuurlijk groei van de baarmoeder zijn, ik hoop het… Hebben jullie rond de 6 weken ook ergere buikpijn gehad?
Alle reacties Link kopieren
Pip36 ik had dit ook! Maar kwartiertje maar op een dag! Heeft week aangehouden en is nu weer weg!!



Fijn dat je goeie dag hebt princess84! Vreselijk ook zo'n reisje na de zon!! Haha! Geniet er lekker van!!



Ik morgen mijn eerste echo! ☺️ Wat spannend! Hopen op goed nieuws!! Laat t maar zo ver zijn!! Haha!



Wij hebben het nog niemand verteld! Hopelijk mogen we dat deze week doen!! ☺️



Bedankt allemaal voor t geruststellen over de zalm! Ben er weer wat geruster onder!!

Fijne avond allemaal
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier bloempje!!
Alle reacties Link kopieren
Yeaah kloppend hartje!! Wauw wat geweldig om dit mee te maken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven