Lijf & Lijn alle pijlers

Elke dag in februari sporten!

20-01-2015 10:41 385 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is afgelopen.. Iedereen bedankt voor het meedoen!

En misschien tot een volgend topic!



Datum12345678910111213141516171819202122232425262728CocomoVvVVVVvvVXVVVVVVXVVVVVVXXVVVJett89VVVVVVVXVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOkevertje22VVVVVVVVVVVVVVXVXVXVXXVVVVVVIkeaverslaafdeVVVVvVXVVVVVXXXXVXVVXVXXVXXVKwante-SkiksieVVVVVVVVVVVVVVVVVOOOOOOOOOOOMilnaVvVVVVVVVVVVVXXOOOOOOOOOOOOOB00ntj3esVXVVVVVVVVVVVVVVXXVVVVVXVOOOAnAppleADayVVVVVVVvVVVVVVVVXVVVXVVVvVXVAztecVVVVVVVVXVVVVVVXVVVVVVXVVVVXMelbrwVVVVVVVXVVXXXXVVVVVVVVVVVVXVDingieVVvVVVVVVVVXVVVVVVVXVVvVvVVV



O = nog niet doorgegeven

V = ik heb die dag gesport, minimaal 30 minuten

X = ik heb die dag niet gesport
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Jaaaaaa mooie tabel goed gedaan!
Alle reacties Link kopieren
Oh ik zou ook wel mee willen doen, sport nu meestal 3 a 4 keer in de week en wil graag vaker kleine sportmomentjes inlassen...

Alleen februari is niet echt de beste maand :p Carnaval en moet voor mn werk naar het buitenland... Dus kan helaas niet mee doen :(
Alle reacties Link kopieren
Knap gedaan Kevertje!! 😊
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay, kun je niet part-time meedoen?

Gewoon op de dagen dat je kunt sporten, dat je sport?



Dank jullie voor de complimenten voor de tabel, heeft even geduurd maar is gelukt!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
*geeft nog een schouderklopje*



Heeft iedereen zich al geestelijk voorbereid? Zondag is het al 1 februari he!
Wauw, prachtige tabel, Kevertje!



AnAppleADay, tijdens het carnaval gewoon extra veel polonaises lopen, dan mag dat best als sporten worden gerekend



Ik heb me al goed voorbereid, sinds het topic loopt, probeer ik in elk geval een beetje in beweging te zijn. Mezelf te leren om over die tegenzin heen te komen. Gisteren zelfs met heel zielige buikpijn toch 2 x 10 squats gedaan. Dat is niet echt sporten natuurlijk, maar wél die mentale tegenzin overwonnen. En vanaf zondag lekker bezig.



En jij, Jett?
Alle reacties Link kopieren
Zou ik in de tabel mogen! Een vet idee dit.
Alle reacties Link kopieren
Ok ik doe gewoon mee! Maar dan weten jullie alvast dat ik niet elke dag kan meedoen...



AnAppleADay
Alle reacties Link kopieren
Jullie staan in de tabel.

Heb het onder de knie gekregen!



Heb me geestelijk beetje voorbereid, heb het ook tegen mijn vriend verteld dat ik vanaf zondag elke dag wil gaan sporten.

Hij verklaarde me wel voor gek 28 dagen achter elkaar, maar ik hoop dat hij er af en toe naar vraagt als ik op de bank lig.

En dat dat mij stimuleert natuurlijk
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Deze week heb ik maar een zielige 2x gesport, deadlines van school veroorzaken altijd problemen



Eerlijk gezegd heb ik 9 van de 10 keer echt zin om weer naar de sportschool te gaan, dus dat is wel ideaal. Alleen die andere dagen.... moet er nu 6 vullen ipv 3-4... ach ik zie het vanzelf
.
Alle reacties Link kopieren
Ik verheug me helemaal nog niet op sporten op 1 feb. Ben dan namelijk jarig. Ik denk dat ik er maar voor opsta, anders kan ik het niet plannen vrees ik



Ik ben mij geestelijk ook aan het voorbereiden. Daarnaast wilde ik vanavond even naar de sportzaal lopen om een volleybalwedstrijd te kijken. Heb ik toch ook mijn half uur van vandaag te pakken
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
[quote]kevertje22 schreef op 29 januari 2015 @ 12:06:

Jullie staan in de tabel.

Heb het onder de knie gekregen!



Dankje!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook graag mee willen doen. Ik ben vandaag begonnen met 1 les blogilates.



Zou ik ook in de tabel mogen?



Retrouvailles
quote:AnAppleADay schreef op 28 januari 2015 @ 19:24:

Alleen februari is niet echt de beste maand :p CarnavalEen half uur polonaise lopen en je krijgt weer een V erbij voor die dag!
Hossen valt ook onder bewegen

Meters bier drinken ook, gaat alleen niet zo snel
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja dat kan ook!

Maar als ik op mijn werk hele dag moet tillen en lopen en flink in mijn zweet heb gewerkt, reken ik dat niet mee als sporten voor deze tabel. Bij mij is echt wat ik extra doe, dus niet de dagelijkse dingen! (zoals naar het werk fietsen o.i.d.)
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Goeie! Pff, zondag sporten wordt nog lastig, aangezien ik dan nog in Center parcs zit
Alle reacties Link kopieren
quote:Jett89 schreef op 30 januari 2015 @ 09:43:

Goeie! Pff, zondag sporten wordt nog lastig, aangezien ik dan nog in Center parcs zit Zwemmen? Wandelen? Stukje fietsen?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Retrouvailles!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Morgen gaan we beginnen!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie er klaar voor?
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Alle reacties Link kopieren
Zeker wel, jij ook? Zodra ik morgen uit bed ben gelijk beginnen. Ik ga voor de eerste keer 30 days shred doen. Ben benieuwd!



Weten jullie al waar jullie morgen mee beginnen?
It ain't me
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 29 januari 2015 @ 10:39:

AnAppleADay, tijdens het carnaval gewoon extra veel polonaises lopen, dan mag dat best als sporten worden gerekend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven