Wat vinden jullie van mijn site?

17-01-2015 00:16 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eindelijk begonnen met het opschrijven van de tijd dat mijn dochtertje ziek was.

Het is best heftig om het weer allemaal opnieuw te beleven. Maar aan de andere kant doet het me wel goed om het eens van me af te schrijven. Het is een site geworden.

En omdat ik hier toch al niet meer onbekend ben, zet ik de link hier neer.

Hij is nog niet af, maar ik werk er regelmatig aan.



Ik heb de link weggehaald. Diegene die hem hebben gelezen, hebben hem waarschijnlijk onder de favorieten gezet.

Dank jullie wel voor de fijne reacties. Ik heb er veel aan gehad.
Hey Zoebie,



In de 16 jaar dat ik je ken heb ik al veel over Nienke gehoord. Af en toe; stukken van haar ziektegeschiedenis, hoe jullie er mee om gingen. Nu ik zo alles achter elkaar lees besef ik des te meer wat een enorme impact dit op jou moet hebben gehad, en nog heeft. Ik ben voor nu gestopt met lezen,'t is even te heftig.

Goed dat je dit doet.
Alle reacties Link kopieren
Mooi Niekie. Dank je wel. Ik hoor vaak dat er even gestopt moet worden met lezen omdat het te heftig is.



Salinarosseno, je kunt het in je browser (Internet Explorer, Chrome, Safari enz) in je favorieten zetten. Dan vind je het zo terug.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de eerste pagina bijna compleet herschreven. Ik heb het uitgebreide boekje gevonden wat ik toen bijhield en die eerste dag in het Emma was nog veel erger dan ik me herinnerde.
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom haal je de link telkens weg?



Ik zou het namelijk ook wel graag willen lezen.
Alle reacties Link kopieren
Dubbeltje ik stuur je de link wel in een PB.

Dat geldt voor iedereen die het wil lezen. Geef even een PB'tje dan krijg je de link.

Ik zet hem liever niet hier meer neer.

Ik zie namelijk wel dat er heel veel gelinkt wordt, maar niet wie het allemaal leest.
Alle reacties Link kopieren
Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Graag gedaan. Je hebt de link gekregen.
Alle reacties Link kopieren
Indrukwekkend zoebie.



overigens heb ik gelezen door te zoeken via google.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Heftig om te lezen, zoebie. Ik heb hier nog niet eerder gepost, maar wel in delen de site gelezen.

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is het 20 jaar geleden dat wij afscheid moesten nemen van Nienke.

Wat een rare dag. Er komt niets uit mijn handen. En ik moet nog zoveel.

Straks gaan we met alle kinderen en kleinkinderen naar Nienke. Daarna met zijn allen hier eten.

Hoe fijn is dat. Ik ben al even alleen geweest.

Maar we missen haar nog steeds zo erg. Vooral zo'n dag als vandaag hakt er weer aardig in.
Heel veel sterkte vandaag Zoebie! Zou je mij de link willen sturen?
Fijn dat je wat tijd voor jezelf had en dat jullie haar straks samen kunnen herdenken. 20 jaar, wat vliegt de tijd...
Alle reacties Link kopieren
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
Zou ik de link ook mogen zoebie? Ben erg benieuwd naar je verhaal
I may be young, but I'm not dumb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven