sportmaatje Amsterdam gezocht

28-01-2015 20:50 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,



Ik ben een vrolijke dame van 33 die dit jaar heel graag weer actief wil gaan sporten. Echter, mezelf motiveren en activeren lukt tot nu toe nog niet zo goed en de ene smoes na de andere wordt bedacht om maar niet te hoeven gaan.

Ik zou het leuk vinden om met 1 of meerdere meiden het sporten op te pakken zodat we elkaar kunnen motiveren om door te gaan op de momenten dat we de bank, of dat wijntje teveel als excuus gebruiken om niet te gaan.

Wie heeft er zin? ik woon overigens in Nieuw West, maar bij bv basic fit kunnen we bij elke vestiging sporten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hes,



Ik train sinds kort ook weer. Ik train alleen in zuid bij active fitness center of daar wil ik weer gaan trainen ;) ben er een paar maanden uit geweest. Daarnaast vind ik hardlopen of een flink stuk wandelen (wat nog eens beter voor je is dan hardlopen en leuker) en ben ik mij al een tijdje aan het oriënteren naar een goede sportfiets om de gaan fietsen. Als het je leuk lijkt kunnen we wel eens ergens wat afspreken om bijvoorbeeld eerst een stuk te gaan wandelen of afwisselend met joggen.



Ik ben overigens 27, woon ook in nieuw west. Fitness zelf sochtends want ik werk savonds laat. Zaterdags ben ik standaard altijd vrij de andere dagen zijn vaak variabel.



Laat maar weten of je interesse hebt. Volgens mij kan je mij een Prive berichtje sturen is wat makkelijker praten.



Fijn weekend nog!



Groetjes Leila
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Leuke oproep! Ik probeer ook regelmatig te sporten, alleen vindt het leuker om dat met iemand samen te doen. Ik ga graag zwemmen, fietsen, wandelen, maar sta voor veel sporten open.
-
Alle reacties Link kopieren
Hoiii girls!



Dank voor jullie reactie :)! Ik heb geprobeerd jullie een privebericht te sturen. Mocht je deze niet ontvangen hebben, let me know :)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven