Vriendinnen Arnhem & Omgeving

28-01-2015 21:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,

Ik ben Nathalie, 23 jaar woon in de omgeving Arnhem.

Nadat er wat contacten met vriendinnen verwaterd zijn ivm studeren, interesses, relaties etc..

Ben ik op zoek naar meiden om contact mee op te bouwen en waar misschien wel een vriendschap uitbloeit.

De leeftijd maakt voor mij niets uit!!



Ik vind het leuk om te winkelen, dagjes uit, drankje doen, sauna bezoeken, uit eten, bioscoopje pakken, of gewoon thuis op de bank met een drankje en sporten.

Ik ben niet echt een type die van uitgaan houd, wel naar een kroegje een drankje doen.

Ik ben een sportief en ondernemend type.

Verder liggen mijn interesses bij beauty, fun en veel meer, ben wel een persoon die van veel dingen houd.



Groetjes,

Nathalie
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Als je in prive bericht je mail adres geeft dan stuur ik een mail
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik woon in de buurt van Arnhem en als ik het zo hoor heb je erg dezelfde interesses, leuk! Zou graag met je in contact komen maar ik weet niet hoe ik een privebericht moet versturen haha, oeps .
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik kom ook uit de omgeving Arnhem, lijkt me ook leuk wat meer meiden hier te leren kennen om af en toe iets leuks te doen (samen sporten, drankje doen, filmpje pakken enzo). Leeftijd maakt mij ook niks uit (ik ben wel iets ouder dan jij), het gaat toch meer om dat je dezelfde dingen leuk vindt. Stuur me maar een berichtje, want volgens mij kan ik je ook geen privebericht sturen.



grtjs
van alles een beetje
Alle reacties Link kopieren
Onder mijn foto moet dan een soort van tekstwolk zien dan kun je me een prive bericht sturen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de instellingen veranderd zag dat ik die niet goed had staan jullie kunnen mij nu ook prive berichten versturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven