Foto's op maat afdrukken 23x23

29-01-2015 11:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wie kan mij helpen?

Ik heb leuke vierkante lijstjes bij de Ikea gekocht maar wat is het geval.. die foto afmetingen kan ik nergens terugvinden!

De foto's moeten op 23x23 worden afgedrukt maar dit blijkt nogal lastig te zijn.

Ik kan ook geen sites vinden waar je zelf bijvoorbeeld je afmetingen kan invoeren. (wel afwijkende afmetingen maar deze staan er niet bij, er staat ook niets bij dat er in de buurt komt).

Met Google kom ik ook niet verder dus ik probeer het eens hier

Wie geeft mij de gouden tip? Alvast bedankt!
Foto´s zijn sowieso nooit vierkant.

Groter afdrukken en zelf bijsnijden? Moet je foto wel geschikt voor zijn natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Je zou toch denken dat een professioneel fotobedrijven wel foto's vierkant kunnen laten afdrukken?!

De foto's zijn van goede kwaliteit en kunnen aangepast worden naar vierkant.



Groter afdrukken heb ik naar gekeken maar dan kom ik niet in de buurt.. Dan moet er minimaal 6 cm aan beide kanten worden afgehaald dus dat lijkt me niet echt een succes.

Ik hoop op een betere oplossing, thanks anyway!
Vierkant afdrukken kan misschien wel maar het formaat van een foto is gewoon niet vierkant. Dus er al altijd (digitaal) gesneden moeten worden. Stap gewoon eens bij een fotozaak binnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:balalaika schreef op 29 januari 2015 @ 12:10:

Je zou toch denken dat een professioneel fotobedrijven wel foto's vierkant kunnen laten afdrukken?!

De foto's zijn van goede kwaliteit en kunnen aangepast worden naar vierkant.



Groter afdrukken heb ik naar gekeken maar dan kom ik niet in de buurt.. Dan moet er minimaal 6 cm aan beide kanten worden afgehaald dus dat lijkt me niet echt een succes.

Ik hoop op een betere oplossing, thanks anyway!

Wat verwacht je dan van dat aanpassen? Dat alles mager en lang word? Want als je een foto "aanpast" zonder te knippen dan verander je dus de verhoudingen. En nee een goede foto zaak doet dat niet

En bijsnijden... Dát kun je ook zelf hoor. Ingenieus instrument, misschien is dat wel even een investering ............

een schaar.

Is de foto te breed dan moet er gewoon iets van de zijkant af, kan meestal best en dat doe je gewoon met die schaar.

Is de foto niet hoog genoeg kun je daar een passe-partout voor kopen of maken met wederom die schaar en gekleurde papier.
https://www.profotonet.nl ... otoafdrukken/prijzen.html

Hier volgens mij wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven