viva werkt beroerd

28-01-2015 12:35 775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is dit een rotforum zeg! Heel traag, en daarnaast ook steeds vastlopen `service unavaiable!´. Ik tref dat met geen een forum zo vaak als dit. Ze doen hier iets niet goed.

En een topic plaatsen doen ze ook niet, want het gebeurt gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Jee, ik zat hier al te vloeken op de wifi. Het is vaak op woensdag raak, is me al opgevallen. Viva forum is in onderhoud, wordt er dan gemeld....ja ja.
Ach....

Ik leer een heleboel van het Viva-forum.

Niet voor anderen te volgen - maar ik loop tegen foutsituaties op die mij op ideeën brengen en oplossingen.
Nee, 's nachts moet je het forum niet gebruiken om snel even iets te doen. Dan is het net zo traag als overdag als het druk is.

Gelukkig is er ook nog een leven zonder internet.
Het is weer ruk.
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn te beroerd om het probleem op te lossen, dat blijkt maar weer,
ik dacht al dat het aan mijn antieke laptop lag, maar niet dus
quote:Pumps_italiaans schreef op 29 januari 2015 @ 13:03:

Nee, 's nachts moet je het forum niet gebruiken om snel even iets te doen. Dan is het net zo traag als overdag als het druk is.

Gelukkig is er ook nog een leven zonder internet.Ik zie s nachts alleen 'maintenance'.
Als je niks kan dan kun je altijd nog bij viva werken
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net die stinkboeda gezien waar iemand het eerder over had. Alweer..... Wat een flutforum zeg
Alle reacties Link kopieren
vreselijk traag !! pfff ga snel weg hier !
Wees jezelf....
Ik begin er intussen ook een beetje chagrijnig van te worden, eerlijk waar. Niemand hoort me zeuren over de bugs,ik snap ook wel dat Keulen en Aken niet op één dag zijn gebouwd. En af en toe een foutmelding kan ik ook prima mee leven.



Maar nu is het ten enen male onmogelijk geworden om nog normaal te forummen. De ene goeroe na de andere komt voorbij, en je mag god op je blote knieën danken als je een topic weet aan te klikken of kans hebt gezien een reactie te plaatsen.



Ga snotjandorie eens aan het werk zeg, dit is echt van de ratten besnuffeld.
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad heel erg traag en die stomme goeroes. Dacht dat het aan mijn laptop/internet lag.
Ik probeerde jullie allemaal te staffen voor negatief forummen, zelfs dat lukt niet
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit topic openen en er verschijnt 'service unavailable'
Life is short. Eat dessert first.
Het is weer als vertrouwd.
quote:StoraHuntur schreef op 29 januari 2015 @ 19:29:

Ik probeerde jullie allemaal te staffen voor negatief forummen, zelfs dat lukt niet Doe es niet zo aangebrand zeg
Alle reacties Link kopieren
Het wordt met de dag erger, ik zie om de haverklap dat de service unavailable is.
verba volant, scripta manent.
quote:doornroosje9 schreef op 29 januari 2015 @ 19:29:

Ik wil dit topic openen en er verschijnt 'service unavailable' Same here. Ongelooflijk hoe vaak.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook continu service unavailable en traaaaaaag.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
En als je hier iets plaats dan wordt het nog erger, ze doen het gewoon expres
quote:miepje1971 schreef op 28 januari 2015 @ 22:36:

Jee, ik zat hier al te vloeken op de wifi. Het is vaak op woensdag raak, is me al opgevallen. Viva forum is in onderhoud, wordt er dan gemeld....ja ja.Het was op dinsdag ook al kut met peren hoor en maandag ook.
quote:StoraHuntur schreef op 29 januari 2015 @ 19:29:

Ik probeerde jullie allemaal te staffen voor negatief forummen, zelfs dat lukt niet Ga af! Anders stuur ik de Guru op je af, foei!
Alle reacties Link kopieren
Heb het ook vaak. Tik ik een heel bericht in op mijn mobieltje, loopt het vast.

En daarna duurt het weer eeuwen (ok 5min) voor Ik er weer op Kan.
Alle reacties Link kopieren
Error 503 Service Unavailable



Service Unavailable



Guru Meditation:



XID: 31934721



Varnish cache server
Alle reacties Link kopieren
Er lijkt iets te zijn gebeurd! Het forum is bij mij ineens veel sneller!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven