mama's rotterdam

22-01-2015 18:39 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames,



Zijn er misschien nog meer dames die het leuk vinden om in contact te komen met andere mama,s uit Rotterdam. Ik 35 jaar, samenwonend met man en dochter van 4,5 jaar en een kleine beeb op komst. Ben een rustig persoon. Leuk om te kletsen, uiteten gaan. En alle andere leuke dingen van het leven.



Misschien hoor ik van je. Tot snel!!
have fun
Alle reacties Link kopieren
35 jaar samenwonend, dan denk ik die is minstens 55 jaar oud.



Wat dan weer erg onlogisch is dat er nog een kleine op komst is.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Haha ja wat alleen een komma missen al niet doet en ja 55 jaar en dan nog een kleine op komst. Het kan wel natuurlijk... maar niet voor mij hoor:-)
have fun
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vind het altijd leuk om met meer mama's uit Rotterdam in contact te komen. Ik ben 37 en heb een dochter van 3 en een zoontje van 15 maanden.

Waar in Rotterdam woon je? Ik zit in een speelgroepje met nog 3 meiden en we spreken regelmatig wat af. Maar we wonen wel allemaal in Zevenkamp/Nesselande wat het makkelijker maakt om bij elkaar op de koffie te gaan of iets in de buurt te ondernemen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi, ik woon in Rotterdam zuid, Dicht bij de HEF brug aan de maas, dus niet echt in de buurt van Nesselande, Zevenkamp. Wat mij niet echt uit maakt. Was wel handig geweest.

Hoe in contact komen? Groetjes!
have fun
Alle reacties Link kopieren
Het is jammer genoeg niet echt om de hoek. Als je wilt, kun je me toch mailen op nina77@zonnet.nl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven