Gezellige vriendin(nen) Amsterdam

27-08-2014 14:31 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik woon al jaren in Amsterdam en ik heb een leuk groepje vriendinnen om me heen verzameld. Toch heb ik al een tijdje behoefte aan nieuwe vriendinnen-aanwas. Niet om mijn huidige vriendinnen te ‘vervangen’, maar omdat ik het interessant vind om ook nieuwe mensen te leren kennen, over hun leven te horen, hun ervaringen, etc.



Ik hou van goede gesprekken, sporten (zwemmen, hardlopen, fietsen, wandelen), foto’s maken en genieten van andermans foto’s, amateuristisch filosoferen, lachen, naar de bioscoop gaan, genieten van de natuur.



Spreekt een van de dingen hierboven je aan? Dan lijkt het me gezellig dat eens samen met jou te doen.



Ik hoop je te leren kennen!



Groetjes, Astrid
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Om het wat makkelijker te maken werkelijk wat af te spreken heb ik een Facebookgroep aangemaakt: https://www.facebook.com/groups/397922367040486/ .



Plaats een berichtje als je zin hebt om wat af te spreken en je hebt een leuke dag!
Wacht niet tot morgen
Alle reacties Link kopieren
Leuk initiatief roos!!!



Heb je al leuke reacties en komen jullie beiden uit Amsterdam?



Ik heb laatst een middag borrel geregeld door de drukte voor kerst en korte termijn Was het een klein groepje maar erg gezellig. Vind leuk om meerdere borrels te organiseren om nieuwe Amsterdamse meiden te ontmoeten. Zondag 4 januari wil ik ren nieuwe borrel doen vanaf 15:00 uur lokatie is nog onbekend.



Iemand interesse?



Groetjes laura
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Mag ik mij ook toevoegen aan jullie clubje?

Ik woon niet in Amsterdam maar ga er wel graag stappen
Alle reacties Link kopieren
Je bent a.s. Zondag welkom vanaf 13:00 uur in de foothallen in Amsterdam daar gaan we met een aantal viva meiden een drankje doen voor het eerst.



Groetjes laura
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura,



Dat lijkt me wel gezellig!

Hebben jullie iets afgesproken qua herkenning? Of bij een bepaald tentje of voor de deur?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey

morgen van 14:00 tot 18:00 hebben we bij waterkant een viva meeting met een aantal meiden. Dus wie er aan wil schuiven Is welkom.



Groetjes laura
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Leuke berichten die jullie hebben gepost, ook ik woon sinds kort in Amsterdam en vind het leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Over mij: ik ben 26, hou van reizen, lekker eten, hardlopen, borrelen, festivals en andere culturele activiteiten. Wie vindt het leuk om een keer een drankje te doen?



Groetjes Loes
Alle reacties Link kopieren
Niet goed alle berichten gelezen, heb een verzoek via Facebook gestuurd:), leuk initiatief!
Alle reacties Link kopieren
heej!



ik ben anne, 23 en ook net nieuw in amsterdam.

Het lijkt me heel leuk om met wat meiden af te spreken.

Is er al een facebook groep gevormd?



mvg anne
Alle reacties Link kopieren
Mijn email is

annebellaliene@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



ook ik sluit mij hier graag aan.

Gezellig. Ik woon nu 1,5 jaar in Amsterdam, ben 27 jaar en ook op zoek naar wat gezellige afwisseling.



Is de volgende borrel alweer in opkomst en hebben jullie, zoals Anne al vraagt, een groepje op FB of Whatsapp?



Groetjes,

Johanna
Alle reacties Link kopieren
nu gezien dat er een groepje op FB is.

Ik heb een aanvraag gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet de groep dan Johanna?

groetjes anne
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een aanvraag gestuurd naar jullie facebook groep!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Super leuk, ik heb ook interesse! zag toevallig dat een vriendinnetje van me ook al lid is. Ik heb een verzoek aangevraagd! Hopelijk tot snel een keer, groetjes Margot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven