Wat eet je op dit moment? deel 9

25-01-2015 19:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren






Welkom in alweer het negende deel van het topic 'wat eet je op dit moment?'



Begonnen als telegramstijl-topic is dit topic uitgegroeid tot een topic waarop gezellig gekletst wordt over eten, drinken en alles wat daarmee te maken heeft. En inmiddels ook vaak over onze dagelijkse beslommeringen.



Of je nu vroeg op bent of dat het gaat om een nachtelijke snack, of gewoon een lekker kopje koffie of thee, het kan hier allemaal! Van snackbar tot sterrenrestaurant! Hier is het op elk tijdstip etenstijd!



Iedereen is welkom om, vast of incidenteel, gezellig mee te komen kletsen schrijven dus schuif gezellig aan en heel veel plezier in het nieuwe deel!



hier vind je deel 8
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag allemaal!



Ik ben een beetje druk, heb voor een paar dagen 2 kinderen extra in huis, hun moeder ligt in het ziekenhuis en stiefvader wil wel voor zijn eigen kind zorgen maar niet voor de rest....raar verhaal maar nu zijn de oudste 2 dus bjj mij (13 en 4 zijn ze)

Gister met zijn allen films gekeken met lekker stokbrood en smeersels.Nu staat er een grote pan bouillon te trekken, daar maak ik straks een pan groentensoep van.En we gaan straks zelf pizza's maken.



Fijn weekend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Ben weer thuis, ga even teruglezen!
Alle reacties Link kopieren
Was lekker veel bij te lezen hier, leuk!

Ik heb heerlijke dagen gehad en m'n ouders, vooral m'n moeder, waren enorm verrast. Reis ging ook goed, gelukkig een Mercedes en geen taxibusje. Nog 1 iemand opgehaald en onderweg afgezet. Was er rond 17.45u en dat gezicht van m'n moeder toen ik op 't keukenraam klopte. Zo cool!

Heerlijke gebakken aardappels toen gelijk op (rauwe aardappels in flinterdunne plakjes schaven en dan bakken, erg lekker. Verder boerenkool op en zelfgemaakte erwtensoep en gisteravond heb ik pannenkoeken gebakken.

M'n broer heeft me teruggebracht en onderweg zijn we naar de McDrive geweest op mijn verzoek. Had juli jl of zo voor laatst Mac op. Lekker een gewone hamburger, kleine friet/mayo en een vanille milkshake.



Broer heeft net hier even wat boorklusjes gedaan, dus nu stevige beugels/handvaten bij m'n bad. Heb een ligbad maar geen aparte douche en wilde houvast om in en uit bad te kunnen stappen en m'n nieuwe kruimeldief hangt keurig aan de muur.



Verder weer enorm verwend, net dag voor m'n verjaardag begaf m'n magnetron het immers en heb een nieuwe combi magnetron gekregen. Dus die staat nu ook op z'n plek en hij heeft de oude gelijk mee teruggenomen.

Ook een nieuwe fluffy antislipbadmat (die van de JML/Marskramer/Blokker reclame).

Bij de Action wat kleine dingen gehaald en zo eens kijken wat er in de vriezerbakjes zit. Denk lekker erwtensoep.



Daar had ik voor de verjaardag gehaktballetjes gemaakt en gevulde eieren en ook rookvlees rolletjes gevuld met roomkaas en fijngesneden tutti frutti en bieslook.

Ook wel fijn om nu weer thuis te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Een drukke boel dus, Coetje! Wel lekker, verse groentesoep en pizza! Eet smakelijk!



Thee, wat heerlijk te lezen dat je het zo fijn hebt gehad en dat je ouders zo blij verrast waren! En lekker, hamburgers! Super dat je een nieuwe magnetron hebt, altijd fijn!
Alle reacties Link kopieren
Net carpaccio gegeten, van de Lidl. Die vind ik erg lekker
Alle reacties Link kopieren
Even geen tijd vol te reageren maar ik eet een kop erwtensoep met twee geroosterde boterhammen met gezouten roomboter (plakjes geschaafd met de kaasschaaf, gruwelijk ongezond, maar ook gruwelijk lekker )
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Tosti salami/kaas/ringetjes jalapenopeper met chilisaus ernaast. Erbij een roseetje en de rest van blikje powerr.
Alle reacties Link kopieren
Action-gangers kennen het misschien: grote vierkante plastic bus met gele deksel, heel kleine hartige biskwietjes (had alleen nog wel wat pittiger/zouter/hartiger gemogen.
Alle reacties Link kopieren
quote:thee schreef op 31 januari 2015 @ 22:03:

Action-gangers kennen het misschien: grote vierkante plastic bus met gele deksel, heel kleine hartige biskwietjes (had alleen nog wel wat pittiger/zouter/hartiger gemogen.



Die ken ik inderdaad! Inderdaad een beetje aan de flauwe kant, zouter/hartiger had inderdaad gemogen.



Klinkt goed, Bladora! Hier ook even ongezond, heb heerlijk liggen lezen in bed met de kat aan mijn zij en muziek geluisterd door mijn mp3-speler maar we hebben ontzettende honger en vriend kwam met het geniale idee om pannenkoeken te bakken dus dat is hij nu aan het doen.



En morgen willen we Chinees, al in geen tijden meer gegeten. Vriend neemt dan altijd Chinese tomatensoep en saté, ik koe lo yuk. En dan bami erbij! Heb er nu al zin in. Maandag maar weer gezond, nu even niet. Het is Weekend.
Alle reacties Link kopieren
Nu dus pannenkoeken.
Alle reacties Link kopieren
Lekker pannekoeken Blue, die hadden wij als ontbijt.

Nu staat er een brood in de oven en vanmiddag wil ik nog een appelcake bakken.Of appelmuffins.

Kinderen zijn bezig met spelletjes op de Wii, jongste buurjongen is een tekening voor zijn mama aan het maken.

Verder staat de wasmachine aan met mijn beddengoed, vanavond weer een fris bed!



Vanavond weet ik nog niet wat we eten, er staat nog groentensoep en ik heb nog afbakstokbrood.

Chinees klinkt ook aantrekkelijk, zo eens vragen of de buurkinderen dat ook lusten.
Alle reacties Link kopieren
Ontbijt was cruesli hazelnoot / chocolade met magere joghurt. Gisteravond nog een appel/ rozijnencake met een kaneel kruimel topping gebakken. Dit neem ik straks mee op ziekenbezoek.



Vanavond worden het lamsschijven, sperziebonen en aardappeltjes hmmm heb er nu al zin in.



@May heerlijk pannekoeken binnenkort ook maar weer eens bakken.



Gisteren door neefje verwend met macarons van een exclusieve banketbakker ze waren zo lekker vers. Echt genieten dus.
Alle reacties Link kopieren
Haha, pannenkoeken om 4 uur



Jullie zijn lekker aan het bakken geweest.



Hier nu alleen blikje powerr (en net een rol zwart wit snoepjes op).
Alle reacties Link kopieren
Er gaat niets boven een vers gebakken brood en een fris bed, Coetje! En de cake/muffins zullen vast heerlijk zijn. Jouw cake klinkt ook erg goed, Chocodonut! En lief van je neefje!



Thee, vriend heeft gebakken en ik heb afgewassen daarna Eerlijk verdeeld, haha!



Heb zojuist Huisprins vermanend toegesproken want hij zat op het dressoir en dat mag hij niet. Hij mag overal op klimmen, behalve het dressoir, de salontafel en het aanrecht, maar dat laatste doet hij sowieso nooit. Wilde hem eigenlijk een snoepje geven maar zie een leeg gesloopt zakje onder de eettafel liggen dus de ondeugd heeft zichzelf al bediend! Moet er stiekem altijd om lachen, de deugniet.



Ik zit nu lekker aan een kop thee.
Alle reacties Link kopieren
Net met mijn ouders gaan eten en een lekkere rosbiefsalade met blauwschimmelkaas, druiven, walnoten, tomaat en balsamicodressing gegeten. Daarvoor 2 glazen Cola Zero.
Alle reacties Link kopieren
Kinderpinguin en flesje water.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt als een lekkere salade Boemie!



Vanmiddag een flinke boswandeling gemaakt en daarna thuis warme chocomelk met slagroom en een stuk cake.Daarna soepje gegeten en de kinderen broodje knakworst.Ook nog op ziekenbezoek geweest en nu liggen er 2 van de 5 kinderen op bed.Wat een drukte zeg! Ik maak zo nog een tosti voor mezelf en dan duik ik er vroeg in.
Alle reacties Link kopieren
Kop bruine bonensoep met een in de pan gebakken boterham en wat zilveruitjes.

Nu blikje powerr en bijna de hele dag geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, beetje laat, maar wat leuk te lezen dat je het zo fijn hebt gehad bij je ouders!



May, pannenkoeken om 4 uur ' sochtends waarom niet? Haha lekker hoor!



Coetje, als ik jou lees denk ik altijd dat je zo'n fijn gezinsleven hebt. Heerlijk!



Ik ben net thuis na 13 uur werk en heb een niet zoveel erg leuk performance interview gehad (heb ik een topic over geopend) . Dus ben een beetje teleurgesteld. Maar goed, life goes on!



Nu een glaasje wit en een boterham met kaas. Heb op werk een lekkere curry gegeten maar erg vroeg. Nu dus een broodje om de honger te stillen.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Salade klinkt goed, Boemie! Ik heb nu een groot kookboek over salades en een kleine, voor in de zomer. Wil best meer salades eten maar dan wil ik wel wat variatie dus die heb ik voor de inspiratie aangeschaft.



Een boswandeling en thuiskomen met warme chocomel en cake is heerlijk, Coetje! Hier lekker Chinees gegeten en we hebben nog heel veel over dus we kunnen er morgen ook nog van eten! Eerst gebeld zodat ik het meteen kon meenemen toen ik het op ging halen en ben door de snijdende kou gegaan Met lekker dikke nieuwe sjaal om! Daarna heerlijk thuis gekomen en gegeten met een flesje cola zero erbij.



Nu een warme kop thee en een flesje water.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks even je topic lezen Bladora! Wat jammer dat het een teleurstelling was!
Alle reacties Link kopieren
Heb je topic gelezen Bladora en vind het erg sneu voor je. Je hebt er zelf weinig invloed op gehad en heel erg je best gedaan en de waardering blijft inderdaad uit... Kan me voorstellen dat dit niet is wat je verwacht had en dat je erg teleurgesteld bent
Alle reacties Link kopieren
Van de lidl warme ham kaas croissant en berlinerbol.

Aardappelpuree met boontjes en sucadelapjes.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Thanks May hoewel ik nu inzie na de reacties op het topic dat ik verantwoordelijk gehouden word voor alles in mijn afdeling, viel het me vrij zwaar.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het ook gelezen, maar feit blijft dat je heel erg je best hebt gedaan en erg ambitieus bent en enthousiast over je werk, en volgens mij doe je het ook goed. Waardering zou in ieder geval op zijn plaats zijn geweest en voor een deel heb je er ook geen invloed op gehad. Ik kan me voorstellen dat het je zwaar viel



happy-daddy, de hamkaas-croissants van de Lidl vind ik ook lekker! En sucadelapjes, past goed bij het weer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven