Wat kopen jullie bij Aldi?

30-01-2015 22:26 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal keren het Lidl topic voorbij zien komen en gelezen en was benieuwd of hier ook mensen zijn die boodschappen doen bij de Aldi. Wat koop je daar zoal en vind je lekker?



Zelf kom ik ongeveer 1x per maand bij de Aldi en koop daar wat voorraaddingen, zoals cola (voor mijn man), wc papier, kattenbrokjes en appelmoes (voor de kinderen) . Maar verder vind ik de Aldi niet zo heel bijzonder.
Medion goederen, van pc tot digi camera

En wolfgang smartphone
Alle reacties Link kopieren
quote:O.L.L.A schreef op 31 januari 2015 @ 11:50:

Gerookte makreel, yummm!

Gedroogd fruit, de mango. Daar ga ik expres voor naar de Aldi.

Chocolade

Fruit en groenten.Oh de mango's van Aldi vond ik dan weer niet lekker. Zo hard. Dan koop ik liever eetrijpe mango's bij een andere supermarkt, die zagen er ook een stuk beter uit.
Alle reacties Link kopieren
Cup a soup(champignon)

Vochtige doekjes

Wasmiddelen

Hondenspeeltjes(als ze dat weleens hebben)

Een keer externe harde schijf

Foto camera

Soms ook ijs



en nog wat spulletjes
Wees gewoon jezelf
Alle reacties Link kopieren
quote:gsleutel schreef op 31 januari 2015 @ 02:18:

Eerst was de paprika chips van de Aldi hier favoriet (lekker zout) maar helaas zijn ze vernieuwd en smaken ze nu naar goedkope chips uit een willekeurige supermarkt.



Klopt! Die van Pirato vond ik erg lekker maar nu zijn ze van Kraak en vind ik ze niet meer te eten. De chips met Noordzeezout vind ik wel lekker, evenals de pindachips. De rest heb ik liever van Lay's.



De gerookte makreel neem ik inderdaad ook vaak mee, erg lekker! En in de zomer koop ik er wel eens ijs. De kroketten van de Aldi vind ik ook erg goed maar we hebben geen frituurpan meer dus die koop ik niet meer. Vind het ook jammer dat ze geen bapao meer hebben en Belgische mayonaise, die kocht ik daar ook altijd.



De rooibos-aardbei-slagroomthee koop ik ook bij de Aldi.
Alle reacties Link kopieren
Thee (rooibos - aardbei - slagroom)

Flesjes water met prik

Chocolade

Noten

Eieren

Kaas

Volkoren pasta

Pesto

Bepaalde toetjes

Kattenvoer

Groente en fruit



Eigenlijk het meeste wel, als je naar de prijzen kijkt scheelt het echt enorm met Albert Heijn!
Doe wat goed voelt, kritiek krijg je toch wel!
Vochtige babydoekjes (voor de hond...), want daar zit zo'n mooie sluiting op, die drogen niet uit.

Steenoven afbakbrood : stokbroden en kleine broodjes. Heerlijk luchtig knapperig brood.



De Lidl is voor mij dichterbij, dus daar koop ik bijna alles.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk vanalles! Ik wissel de Albert Heijn, de Lidl en de Aldi af maar de Aldi heeft steeds meer biologische producten zoals pure biologische sappen, jam, groenten en vlees. Ik vind de keuze niet altijd enorm maar Aldi is zeker wel een fijne winkel voor het budgetshoppen. Vanmorgen bij de Appie geweest maar had bij de kassa meteen spijt
"Believe in yourself and all that you are. Know that there is something inside you that is greater than any obstacle".
Luiers

billendoekjes

broodbeleg

eieren

groente en fruit

mini gehaktballetjes voor bijv. verjaardag

Turkse pizza
o ja en de snoeptomaatjes. die zijn daar de helft goedkoper dan andere supermarkten en hartstikke lekker
oh en mijn vriend vind de blikjes ice-tea er erg lekker
quote:winnie2000 schreef op 31 januari 2015 @ 10:29:

wc papier is bij de action goedkoperBig bazaar heeft regelmatig 24 rollen voor 5 euro. Prima kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik koop ook de geitenkaas met honing (¤2,09, 12 schijfjes)

Verder:



Flesjes water

Spekreepjes (duo verpakking)

Turks afbakbrood

Ambachtelijke salades (kipkerrie, Surinaamse scharrelei....¤0,89)

Optifit kwark (vanille, appel/kaneel)

Forel filets

Rösti rondjes (1 kilo, ¤1,79)

Witte wievenkaas (variant op heksenkaas....alleen dan ¤1,79)

Japanse nootjes

Bacon/kaas borrelnoten

Sun, moon & stars chips (mjum!)

Witte chocoladekoekjes

Paprika's

Aardappelgratin

Pizzabroodjes salami (6 stuks voor ¤1,99)
Alle reacties Link kopieren
XXL pure hagelslag

Blokken pure chocolade

Cassavechips en kroepoek

Knoppers (ofzo, die koekjes)

Tonijnsteaks uit de vriezer

Spinazielasagne uit de koeling
Pessimist tot in de kist
Gerookte makreel

Gerookte zalm

XXL schnitzels

Kip-cordonblues uit de vriezer

Wc papier



De chocolade moorkoppen uit de vriezer zijn ook erg lekker ;)
En wijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:blue_lagoon schreef op 31 januari 2015 @ 13:42:

[...]





Klopt! Die van Pirato vond ik erg lekker maar nu zijn ze van Kraak en vind ik ze niet meer te eten. De chips met Noordzeezout vind ik wel lekker, evenals de pindachips. De rest heb ik liever van Lay's.

....De paprika chips van het AH huismerk zijn ook lekker. Lijken wel een beetje op de Pirato...
Alle reacties Link kopieren
quote:gsleutel schreef op 31 januari 2015 @ 16:40:

[...]





De paprika chips van het AH huismerk zijn ook lekker. Lijken wel een beetje op de Pirato...Bedankt voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de ribbel paprikachips van de Aldi nog steeds prima te eten! Lekker stevige chips.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Luiers

fruit

zonnebloem brood

avocado

kaas

stroopwafels

griekse yoghurt

bio eieren

bio sap

groente

crackers

bio jam



en sinds kort een tik voor de fudge cake lemon
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn dat voor geitenkaas met honing schijfjes? Wat doe je daar mee?
quote:Flashy schreef op 31 januari 2015 @ 21:34:

Wat zijn dat voor geitenkaas met honing schijfjes? Wat doe je daar mee?



Ook al gezien, maar nog niet gekocht.



Ik denk dat je ze vooral effe bakt en serveert met stokbrood en sla.
Alle reacties Link kopieren
quote:gsleutel schreef op 31 januari 2015 @ 16:40:

[...]



De paprika chips van het AH huismerk zijn ook lekker. Lijken wel een beetje op de Pirato...

Ik dacht (weet niet zeker) dat de paprikachips van AH huismerk E621 bevat en die van de Aldi niet. Weet iemand dat?

Met E621 is het makkelijk chips lekker te maken. De Lays paprikachips bevat geen E621.
Power to the people
quote:Flashy schreef op 31 januari 2015 @ 21:34:

Wat zijn dat voor geitenkaas met honing schijfjes? Wat doe je daar mee?Ik doe ze door de sla, met een honing mosterd dressing en pijnboompitjes. Of op een geroosterde boterham even onder de grill, dus als beleg.
Alle reacties Link kopieren
quote:dalphin schreef op 31 januari 2015 @ 15:20:

[...]



Big bazaar heeft regelmatig 24 rollen voor 5 euro. Prima kwaliteit.Dat is duur. action 24 rollen 4 euro en keukenpapier 4rollen 1 euro, Huishoud doekjes [vochtig zitten er 70a80 in] 1 euro
Alle reacties Link kopieren
quote:reisa1978 schreef op 01 februari 2015 @ 09:52:

[...]





Ik doe ze door de sla, met een honing mosterd dressing en pijnboompitjes. Of op een geroosterde boterham even onder de grill, dus als beleg.Dat klinkt lekker!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven